Zmiana sposobu logowania do serwisu transakcyjnego od 04.06.2013

Zmiana sposobu logowania do serwisu transakcyjnego od 04.06.2013 r.Na naszym blogu oraz na stronie nowymbank.pl pojawiło się ostatnio wiele informacji na temat uruchomienia nowego serwisu transakcyjnego mBanku, strony informacyjnej, oraz zmianach w ofercie. Miło nam zakomunikować, że wszystkie te nowości będą dostępne dla naszych klientów już od 04.06.2013 r.




Dużą nowością, którą zobaczą klienci już w najbliższy wtorek, będzie zupełnie nowy sposób logowania do serwisów transakcyjnych. Powodem tej zmiany jest ułatwienie klientom dostępu do dwóch współistniejących serwisów – nowego oraz dotychczasowego. Poniżej kilka ważnych pytań i odpowiedzi, które mogą się przydać każdemu klientowi.

Jak się zalogować do serwisu transakcyjnego od 04.06.2013 r.?

Tak jak dotychczas, klient wchodzący na stronę www.mbank.pl w prawym górnym rogu będzie miał dostępny przycisk „Zaloguj”. Po jego kliknięciu pojawi się strona umożliwiająca wybór serwisu do którego klient będzie chciał się zalogować. Całość strony można zobaczyć tutaj:

Zmiana sposobu logowania do serwisu transakcyjnego od 04.06.2013 r.

Klienci logujący się do dotychczasowego serwisu transakcyjnego, będą wybierać przycisk logowania widoczny po prawej stronie. Wszystkie funkcje dotychczasowego serwisu pozostaną bez zmian.

Do nowej wersji serwisu transakcyjnego będzie można zalogować się, klikając na środkowy, zielony przycisk, a następnie wpisując swój dotychczasowy identyfikator klienta i hasło. Zalogowanie do nowego serwisu i prawidłowe wylogowanie spowoduje, że przy powtórnym wykonaniu tej czynności strona wyboru się nie pojawi.

Uwaga! Do nowego serwisu będą mogły zalogować się osoby, które otrzymały informację od banku o udostępnieniu takiej możliwości. W pierwszej kolejności serwis zostanie udostępniony osobom, które wyraziły taką chęć na stronie nowymbank.pl. Pozostali klienci od 04.06.2013 r. będą mogli również skorzystać z serwisu wybierając czerwony przycisk „Zapisz się” na stronie wyboru serwisu transakcyjnego.

Czy potrzebuję nowego identyfikatora i hasła do logowania?

Tak jak dotychczas logowanie będzie się odbywało poprzez wpisanie dotychczasowego unikalnego identyfikatora, który klient otrzymał od banku w momencie otwarcia konta, oraz hasła. W przypadku nowego serwisu zakres identyfikatorów znacznie poszerzono. Można je włączyć po pierwszym logowaniu, wybierając „Panel ustawień”, następnie w sekcji „Bezpieczeństwo” zmienić „Sposób logowania”. Poniżej porównanie identyfikatorów:

 

Nowy serwis Dotychczasowy serwis
Dotychczasowe ID Dotychczasowe ID
Własna i unikalna nazwa użytkownika  
Numer aktywnej karty debetowej lub kredytowej  


Czy zapisując się do nowego serwisu transakcyjnego, nie będę mógł korzystać z dotychczasowego?


Uruchomienie nowego serwisu transakcyjnego mBanku nie oznacza automatycznego wyłączenia dostępu do jego dotychczasowej wersji. Dla Waszej wygody, obie witryny w pierwszym etapie będą dostępne jednocześnie.

Mamy nadzieję, że nowy sposób logowania spotka się z uznaniem klientów, oraz ułatwi dostęp do serwisów transakcyjnych.

Jednocześnie przypominamy, że każdy klient może już teraz wyrazić chęć skorzystania z nowego serwisu transakcyjnego i mieć do niego dostęp po 04.06.2013 r. korzystając z wniosku na stronie https://nowymbank.pl/guest_landing 

Archiwum

Komentarze

50

zdzislaw napisał(a):
> "Klienci logujący się do dotychczasowego serwisu
> transakcyjnego, będą wybierać przycisk logowania widoczny po prawej
> stronie. Wszystkie funkcje dotychczasowego serwisu pozostaną bez
> zmian. "
>
> super, nie zapomnijcie o jeszcze jednej niesamowicie przydatnej
> funkcji, ktora bylaby niezmiernie potrzebna, mianowicie:
>
> - aby zalogowanie sie do dotychczasowego serwisu i prawidłowe
> wylogowanie spowodowalo, że przy powtórnym wykonaniu tej czynności
> strona wyboru się nie pojawi.
>
> Z.
Jest na to pewien myk który podal mi kolega "budowlaniec" który mówił ze jak by spotkał tego który zatwierdził ten nowy gniot to by raz dostał łopatą by się mu może neurony naprawiły.
Aby nie wybierać NORMALNEGO logowania za każdym razem, wystarczy 2x kliknąc w zakładkę lub odświeżyć stronę.

Lecz to nie rozwiązuje problemu że tego nowego syfa nie zobaczymy, aby tak było do następnych mega pomysłów trzeba by zblokować ramkę adblockiem.


jdk napisał(a):
> Nowy system transakcyjny za 100 mln złotych? Czy tu ktoś jest
> oderwany od rzeczywistości? Poza tym stara wersja działa na każdym
> komputerze nowa tylko na mocnych maszynach. Ciekawe komu to potrzebne?
> 200 nowych funkcji kto i jak to policzył?
> Cały portal wygląda strasznie odpustowo i nie kojarzy się z bankiem
> czyli poważną instytucją - coś bardziej dla młodych
> oszołomów...

W 10000% popieram ! - w szczególności chodzi mi o API, które zamula się na starszych (jak to by pewnie ci webmajstry określili) "zabytkach" - użytkowanie staje się nieprzyjemne, wiatraki zaczynają szaleć - czy to jest potrzebne do wykonania prostego przelewu ?!
Po drugie nastała era smartfonów i tabletów - czy tam te odpustowe wodotryski są potrzebne ?


Nowy system transakcyjny za 100 mln złotych? Czy tu ktoś jest oderwany od rzeczywistości? Poza tym stara wersja działa na każdym komputerze nowa tylko na mocnych maszynach. Ciekawe komu to potrzebne? 200 nowych funkcji kto i jak to policzył?
Cały portal wygląda strasznie odpustowo i nie kojarzy się z bankiem czyli poważną instytucją - coś bardziej dla młodych oszołomów...


@AbramK
Widać masz jakieś specyficzne poczucie humoru. Pieniądze to rzecz poważna i nie powierza się ich byle komu. Nie daje się też ich zwykle za darmo. Nikt rozsądny nie trzyma pieniędzy na koncie jeśli nie może na tym zarobić. W każdym bądź razie tak powinno być. A że i bank na tym zarabia to jest OK dopóki i ja na tym mogę zarobić. Inaczej zabieram swoje zabawki i wrzucam je gdzieś indziej. Btw. Co też już dawno zrobiłem. A darmowe konto oczywiście nie mam zamiaru zamykać. Jak bank się opamięta i podwyższy oprocentowanie to moje pieniądze wrócą. Jak nie to nie...


Witam,
Patrząc na filmiki z nowym interfejsem to chyba niestety z całościową czytelnością systemu jest do tylu...
Są nowe, zapowiadające się dobrze funkcje, np. ten plan przepływów - mam nadzieje ze będzie mógł objąć i pokazać więcej niż jedno konto, gdyż inaczej to dla osób nie trzymających kasy na eKoncie będzie bezużyteczne - ale poza tym nie widzę powodów aby się przesiadać z w miarę dobrze funkcjonującej platformy na coś mniej czytelnego.
Mam nadzieje, ze aktualny interfejs pozostanie i nie będę zmuszany przez mBank do zmiany...


TomkuL -> ponawiam pytanie, które już padło w tym wątku (cyt. Powtórzę to wielkimi literami), bo widzę że mEkipa nie udzieliła odpowiedzi:
NA JAK DŁUGO STARY SERWIS ZOSTAJE?


@MamDosc @Lady_Roxy

Dla Klientów, którzy korzystają z obecnego serwisu transakcyjnego nic się nie zmieni ;) Korzystanie z nowego jest przecież w tej chwili przedmiotem dobrowolnej deklaracji i indywidualnej decyzji. Co do logowania, to w OBU SYSTEMACH będzie możliwość logowania za pomocą dotychczasowego ID i hasła. Dodatkowo w nowym dla wygody wprowadzona dwie inne możliwości.

Korzystam "produkcyjnie" z nowego serwisu od jakiegoś czasu i mogę zapewnić, że jest tam wiele długo oczekiwany funkcji o które często proszono na tym forum. Serwis jest trochę inaczej zorganizowany, do pewnych rzeczy trzeba się przyzwyczaić, ale moim zdaniem korzysta się z niego równie wygodnie. Dla mnie numerem jeden w nowym serwisie jest formatka przelewu.

Powtórzę to wielkimi literami: STARY SERWIS ZOSTAJE.


Bank, to poważna instytucja i poważnie traktuję transakcje finansowe, więc jeśli ta instytucja zamienia się w wesoły market - natychmiast ZLIKWIDUJĘ MOJE WSZYSTKIE KONTA w mBanku.


Przyłączam się do buntu i kilku moich kolegów mających konta w mBanku też się przyłącza.
Jeśli logowanie do starszej wersji zniknie, to kasujemy konta w mBanku.

PS. Wczoraj rozmawiałem z jednym z tych kumpli i on też zna chętnych do tego protestu.

Czekamy teraz na posunięcie banku.

Pozdrawiam.


Jak miałbym się logować po nowemu nie mając żadnej karty w mBanku? Mam tylko SFI i eMaklera.


NATRIUM
świetny pomysł. Zróbmy bunt!

Myślę, że pomyśl, aby zamiast logować się ładnie i prosto loginem i hasłem, to z wykorzystaniem numeru karty jest po prostu durny. Mam dość idiotów wprowadzających głupotę do mojego życia. Podobnie jak mam dość wprowadzania niepotrzebnej przymusowej telewizji cyfrowej, która różni się tym, że „trzeba więcej płacić i kupić dekoder” a różnica w jakości jest dostrzegalna dla tych, co mają 50 calowe telewizory.
Podobnie jakiś debil wpadł na pomysł, że teraz każda strona WWW musi nas interesować, że używa Cookies…

Dlatego oświadczam, że prędzej zrezygnuję z mBanku, zabierając wszystkie pieniądze z niego lub przelewając do innego banku, niż będę się logował w nowy sposób. Nie będę podczas logowania trzymał karty w ręku ani uczył się jej numeru!
Jak chcecie, aby 14 latki bawiły się facebookami i kontami, to bez nas.

Po prostu mam dość kretynów, którzy uprzykrzają nam życie. Zamiast płacić podobnym osobnikom, którzy wpadli na ten niedorzeczny sposób, mogliby pieniądze z ich wypłat przeznaczyć na podwyższenie oprocentowania lokat dla nas – wtedy bylibyśmy zadowoleni.
Najwyraźniej pora pokazać bankowi, kto tu jest twórcą banku – MY KLIENCI, a nie jego pracownicy.

Dlatego pytam – kto tu się zna na Facebooku – niech założy profil nawołujący mBank do opamiętania i zaprzestania utrudniania nam życia. Może uda się to co w stanach, gdzie zwyczajna klientka, młoda dziewczyna powołując akcję na facebooku spowodowała, że wielki bank musiał zrezygnować ze szkodliwych dla klientów opłat.

Proponuję – aby – jeśli mBank nie pozostawi na zawsze możliwości logowania się i korzystania z serwisu po staremu (co jest lepsze, łatwiejsze i wygodniejsze dla klienta), to aby do 1 lipca 2013 roku wybrać z kont wszystkie swoje pieniądze lub przelać je do innych banków. Być może wtedy zrozumieją na czym polega siła banku. Wtedy będą nas prosić, abyśmy do nich wrócili i być może łaskawie się zgodzimy – po wysłaniu do nas mailem imiennego zaproszenia i przeprosin oraz wpłacenia na nasze konta po 100 zł za zmarnowany nam czas i ich głupotę. Jeszcze na tym zarobimy:)
PROPOUJĘ, ABY KAŻDY WYSŁAŁA MAILEM DO MBANKU PISMO O POWYŻSZEJ TREŚCI. Niech zaczną o nas dbać, bo inaczej padną.

Poza tym uważam pomysł, że jeśli raz się zaloguję do nowego systemu to już będę mógł korzystać tylko z nowego za barbarzyństwo i przymus. A ja tego bardzo nie lubię. Bo poprzez to sami pozwalają na to, że ludzie nie mają możliwości porównania ewentualnego nowego kiczowatego, tandetnego serwisu ze starym – w miarę dobrym i jasnym.
Zatem działajmy!


To pytanie juz bylo, ale madrale z mbanku,zamiast rzeczowo odpowiedziec to wyklocaja sie tutaj z trolami. Wiec pytam w czym mam wygodniej?


Fajnie, że wejście na nowymbank.pl całkowicie przeciąża mi komputer.
Gratulują pozbycia się kolejnych klientów.


A czy będzie wreszcie informacja na liście zleceń stałych o tym, kiedy wygasają? A już najlepiej, jakby informacja o wykonaniu ostatniego przelewu trafiała do systemu komunikatów.


O co chodzi ?
Co tak na prawdę jest lepszego w tym nowym sposobie logowania ?


oo właśnie... będzie można nareszcie mieć więcej niż jedno eKonto? np. jedno prywatne i jedno wspólne?


Będzie można w końcu założyć więcej kont niż 4 emax i 4 emaxplus? Przydaje się to do sortowania bieżących oszczędności, a taki limit nieco sprawę utrudnia.


@johnlord, po raz nty napiszę, że integracja z fb jest opcjonalna i nikt do niej nie zmusza, jak sam nie włączysz to nie uświadczysz fb w mb2. A to co jest z fb to tylko czytanie danych, jedyna opcja w drugą stronę to wiadomość o przelewie.


@ Tomecek
"Spokojnie panowie. Może z narzekaniem poczekamy do momentu, w którym przetestujemy serwis"
Później może być za późno. Korzystajmy z chwili i dopóki DonTonico nic nie jest w stanie udowodnić.


Spokojnie panowie. Może z narzekaniem poczekamy do momentu, w którym przetestujemy serwis przez cały dzień. Nie ma sensu narzekać i pisać, że nie skorzystamy nigdy z nowego serwisu, jeżeli nawet przez 1 minutę nie używaliśmy tej nowości. To troszkę niedojrzałe.


Chcecie stać się przystawką do fejsbuka, wolna droga. Beze mnie jednak.
Mocno proszę tylko o jedno: datę likwidacji obecnego serwisu transakcyjnego podać z odpowiednim wyprzedzeniem, żeby dać czas na przeniesienie kont, kart, inwestycji itp. do innego banku. I proszę nie utrudniać rozwiązania umów. Z nowego serwisu na pewno nigdy nie skorzystam.


@Sknera
Ubawiłeś mnie setnie zdaniem: "[...] czym bank przede wszystkim powinien się zajmować - dać godziwie zarobić tym co powierzają mu swoje ciężko zarobione pieniądze..."

To raczej ci, którzy w banku pieniądze trzymają, dają godziwie na tym zarobić bankowi ;)


@Mitchris - powinny go dostać do przyszłego piątku, a pierwsze osoby dostaną we wtorek. Dostaniesz mail, jak Cię podłączą.


Prawo Kopernika: Pieniądz gorszy wypiera lepszy. Nie możemy dać dobrego oprocentowania to dajmy nikomu niepotrzebne wodotryski... Kilku nawiedzonych się zachwyci, reszta będzie zgrzytać zębami. I być może nie zauważy mizerii tego czym bank przede wszystkim powinien się zajmować - dać godziwie zarobić tym co powierzają mu swoje ciężko zarobione pieniądze...


Kiedy dostęp do nowego serwisu uzyskają osoby, które złożyły o to wniosek?


Zmiast tych chorych grafik wprowdźcie tokeny !! aby można było logować się do Banku bez telefonu bo Wasze udogodnienia na smsa pokazały ile są warte zabezbieczenia . Oszuści wysuszyli trochę kont . Ostatni pomysł wskazuje że ktoś chciał pokazać jaki to On ważny i potrzebny w firmie i wymyślił totalny gniot ( jak nasi posłowie w sejmie )


@adam.1983 - święte słowa... obiektywizmu nie ma co się doszukiwać ;)
A co do wodotrysków - nawet strona promująca (nowymbank) jest przeładowana pierdołami i chodzi daremnie, więc nie spodziewaj się, że wykonywania najprostszych czynności (czyt. przelew) będzie proste, szybkie i wygodne jak to miało miejsce do tej pory.


"2013-05-28 21:10:32

adam.1983, rozumiem, że popracowałeś na nowym i stąd twierdzisz, że jest nieużyteczny i nieczytelny? Ja miałem z nim kontakt kilka ładnych godzin i nie potwierdzam Twoich rewelacji, ale pewnie masz więcej doświadczeń to opisz nam co jest tam takie nieużyteczne i nieczytelne?"

Oczywiste jest że osoba wypowiadająca się w imieniu firmy nie może powiedzieć nic złego o nowym produkcie wiec twoja opinia nie jest obiektywna ale tak dziwnie sie składa ze wprowadzany system jest nie dla radnych czy operatorów systemu tylko dla klientów i jak dla mnie z tego co widać ze screnów z reklamówki nie jest ten system tak czytelny jak stary ( allegro tez wychwalali a jest teraz nieczytelnym badziewiem jak dla mnie ) strona banku powinna być jak najprostsza i czytelna oraz szybko działać nie każdy ma czas na czekanie aż sie poładują wszystkie reklamy i zaawansowane grafiki skoro wchodzi wykonać tylko przelew ( ciekawe ile czasu będzie się wszystko ładowało na telefonie ) konto bankowe to nie gra komputerowa albo portal społecznościowy ze musi być naszpikowany grafika i pięknie wyglądający więc wybacz ale jak dla mnie ta zmiana jest dedykowana dla maniaków komputerowych którzy po prostu nie maja w życiu co robić i siedzą tylko przed komputerem wiec mbank ich zadowala żeby sie nie nudzili siedząc przed kontem.


Czy mBank jest poważny? Dla kogo te zmiany?


@Kenny - ostatnio nawet klony GetInBanku są szybsze od Synca... Ten wali reklamami - o przepraszam - rekomendacjami, aż miło... reklama w zakładce karty 2/3 strony, logowanie 2/3 strony... W serwisie pierwsze co się rzuca to kredyt weź, albo zarekomenduj... Normalna głupia gazetka reklamowa a nie bank. Nowy mBąk będzie taki sami, zero praktyczności, tylko reklama... I nie piszcie że będzie on szybko w działaniu, już po filmikach widać iż będzie wolny. Stary mBąk śmiga szybko nawet po GPRS - sprawdzone :) Sync nie podołał... wywalił sesje :)

PS. Aby nie było że marudzę, to załączam tutaj "sweet tonę" o FB, sweet focie z niego, jaki to super menadżer finansów (oby nie wstawiał foty piekarnika jako wypłata z bankomatu jak w Sync), jeszcze o przelewach na FB, no i te szybkie ekspresowe przelewy (dlaczego logo dwóch strzałek nawiązuje do PKP i negatywnych skojarzeń?)


Hehe, no akurat Sync jest olbrzymia porazka w porownaniu z czymkolwiek...


Ja też uważam, że nowy serwis mBanku jest nieczytelny. Korzystam również z AliorSync i uważam, że w porównaniu z serwisem Alior Banku jest to jakaś olbrzymia porażka


adam.1983, rozumiem, że popracowałeś na nowym i stąd twierdzisz, że jest nieużyteczny i nieczytelny? Ja miałem z nim kontakt kilka ładnych godzin i nie potwierdzam Twoich rewelacji, ale pewnie masz więcej doświadczeń to opisz nam co jest tam takie nieużyteczne i nieczytelne?


Widzę ze w Polsce nastała moda zmieniania tego co dobre znane sprawdzone i czytelne na nieużyteczne i nieczytelne byle co wcześniej Allegro teraz mbank pytanie tylko po co ? czy na prawdę programiści nie maja co robić w mbanku ? może by ich tak zwolnic zaoszczędzając trochę kasy i obniżyć opłaty klientom np. za posiadanie karty do rachunku, serwis byłby dalej czytelny a kasy w firmie tyle samo. A jak juz chcecie robić takie zmiany to może dajcie klientom którzy nie chcą nowej wersji możliwość pozostania przy starym na stałe bo zapewne po krótkim czasie inkubacji nowego tworu juz nikt nie będzie miał możliwości "wyboru" tego jak chce sie logować


Czekam na nowy mBank od blisko roku. Widziałem filmiki i screenshoty nowego systemu. Także strony informacyjne się zmienią. Popatrzcie na Moven Bretta Kinga (początkowo miał być Movenbank), który pokazuje pewne kierunki w sposobie projektowania stron nowoczesnych banków. No i marka mBank z nowym logo zastąpi obecne marki BRE Banku, dzięki czemu zaoszczędzi on na kosztach marketingu.


@DonTonico: "Jest taka szansa, bo nowe logowanie jest z domeny mbank.pl."
masz racje, teraz dopiero widze, ze
https://www.mbank.pl/
nie kieruje juz na strone logowania dotychczasowego banku ale generuje blad.

Z.


Skoro mBank wszystko robi pod Facebooka... to może na Facebooku zorganizujemy akcje obrony starego serwisu transakcyjnego?! Przecież jest on czytelny i przejrzysty, a ten nowy to jakaś tragikomedia...


Jest taka szansa, bo nowe logowanie jest z domeny mbank.pl.


@DonTonico: "Jak sobie zapiszesz adres starej strony logowania to możesz ją wywoływać bezpośrednio. "
mam nadzieje, ze dotychczasowy system zostanie na https://www.mbank.com.pl/ - po co zmieniac?
dla nowej proponuje ciagle dostepny w promocji za 1 pln adres
https://www.gimbank.com.p...

Z.


@rydzejak:

będzie to działało tak jak obecnie w MultiBanku - czyli przy logowaniu wpisujesz login + hasło lub numer karty (czy to debetowej, czy kredytowej) + hasło

dla mnie fajna opcja, bo nie trzeba pamiętać zbędnego loginu :) ciesz się że nie masz konta w Citi - tam trzeba za pierwszym razem podać nie tylko numer karty, ale także PIN do niej :))


Jak sobie zapiszesz adres starej strony logowania to możesz ją wywoływać bezpośrednio. Celem jest jednak przepięcie wszystkich powoli do nowego, więc opcji tylko starej strony logowania nie będzie. Zresztą nie sądze by to miało sens, bo stary system przy nowym jest cienki.

Wydaje mi się, że logowanie kartą da się wyłączyć.


Nie mam pewności czy chcę aby dostęp do serwisu transakcyjnego (czyli mojego konta) był łatwy. mam nadzieję że pomyśleli o bezpieczeństwie. Numer karty jest w sumie jawną informacją.


@domian
przeczytaj raz jeszcze to co napisalem...


@Zdzislaw,
Bądź spokojny. Pojawi się. A Ci, którzy otrzymają dostęp do nowego mBanku i się do niego zalogują, przy kolejnych logowaniach wciąż będą mieli możliwość korzystania ze starego serwisu, ale zalogowanie będzie możliwe dopiero w drugim kroku. Faktycznie na pierwszej stronie niebieski przycisk z widokiem starego systemu już się nie pojawi.
Pozdrawiam


"Klienci logujący się do dotychczasowego serwisu transakcyjnego, będą wybierać przycisk logowania widoczny po prawej stronie. Wszystkie funkcje dotychczasowego serwisu pozostaną bez zmian. "

super, nie zapomnijcie o jeszcze jednej niesamowicie przydatnej funkcji, ktora bylaby niezmiernie potrzebna, mianowicie:

- aby zalogowanie sie do dotychczasowego serwisu i prawidłowe wylogowanie spowodowalo, że przy powtórnym wykonaniu tej czynności strona wyboru się nie pojawi.

Z.


@blom - statycznego demo nie będzie. Większość opcji będzie posiadała wyjaśnienie w formie wideo oraz serwis będzie miał specyficzny samouczek.


@DonTonico - a demo tego czegoś będzie?


@blom, zarówno nowy serwis, jak i nowe forum dadzą radę, bo migracja klientów będzie etapami i będzie czas na szybkie hotfixy, tym razem nie powinno być wtopy. Nawet malkontenci powinni być zadowoleni z tej zmiany, tylko mega konserwatyści mogą być przeciw. Ja byłem bardzo sceptyczny, gdy zobaczyłem to na żywo to czekam z niecierpliwością.


fajnie :-)


eh czyli nowe dziecko nie urodzi się w dzień dziecka? i gdzie zrzutka na nowe zabawki :) olej, koła zębate i kabelki, bo z nowościami to różnie... tak 2.0 zachwalacie iż naprawdę się obawiam iż forum nie wytrzyma (skarg) :) jak zawsze pozytywnie pozdrawiam:)


Komentuj z innymi

Zobacz także

Brak powiązanych wpisów

Tagi

Archiwum