powrót

Aplikacje mobilne w mBanku - parowanie

Bezpłatne aplikacje mBank PL to wygodny dostęp do rachunków, kart, kredytów, ubezpieczeń, notowań giełdowych, kursów walut, lokat  i portfela inwestycji dla Klientów mBanku.
Wystarczy pobrać aplikację mobilną, a następnie połączyć urządzenie mobilne z kontem online. Do tego procesu konieczne jest zalogowanie się do serwisu transakcyjnego. Już teraz w serwisie transakcyjnym, w sekcji Ustawienia - Twoje Kanały dostępu do Banku można zobaczyć nowy kafelek – Urządzenia mobilne.

kanaly-dostepu


Opcja umożliwia powiązanie urządzenia mobilnego z serwisem transakcyjnym.



Co w przypadku jeżeli podczas łączenia aplikacji mobilnej z serwisem transakcyjnym, telefon
został uśpiony, a aplikacja została wrzucona w tło i proces został przerwany?

Niektóre modele telefonów nie zapamiętują ostatnio wykonanego kroku. W takim przypadku należy uruchomić aplikację ponownie, a następnie przejść dalej, do miejsca/etapu, w którym parowanie zostało przerwane.
Jeżeli w serwisie transakcyjnym został już wygenerowany kod do połączenia z nim telefonu, nie trzeba go generować ponownie. Sugerujemy, aby nie przeładowywać strony w serwisie transakcyjnym, dopóki w telefonie nie uzyskamy potwierdzenia, że proces został pomyślnie zakończony.

Dowiedz się więcej o aplikacjach mobilnych w mBanku…
Dowiedz się więcej o  synchronizacji aplikacji mobilnej mBanku z kontem…