powrót

Hat-trick dla mBanku. Jesteśmy po raz trzeci liderem jakości obsługi w placówkach

Milo nam poinformować, że w trzeciej edycji rankingu „Jakość na bank”, przygotowanego przez TNS Polska oraz Puls Biznesu, mBank po raz trzeci zajął najwyższe miejsce, kolejny raz deklasując konkurencję. Jest to dowód na to, że jakość obsługi w placówkach pozostała na najwyższym poziomie.

Ranking „Jakość na bank” to największe na polskim rynku badanie dotyczące jakości obsługi w oddziałach bankowych. W tegorocznej edycji audytorzy odwiedzili 1550 placówek - 21 banków na terenie całego kraju (badanie przeprowadzane jest metodą „tajemniczego klienta”).

W tym roku ankieterzy pytali o ofertę oszczędnościową oraz weryfikowali sposób przyjęcia klienta, przeprowadzenie analizy jego potrzeb, przedstawienie oferty, formę całego spotkania, a także poziom wiedzy doradców.

Eksperci mBanku okazali się pod tym względem bezkonkurencyjni, po raz trzeci z rzędu wyprzedzając konkurencję i zdobywając 76,4 punktów procentowych (o 17,7 p.p. więcej niż wynosi średnia dla branży oraz o 4,8 p.p. więcej niż bank zajmujący drugie miejsce w rankingu).

Kolejna wygrana w tegorocznej edycji badania „Jakość na bank” jest dla mBanku ważna szczególnie, że została zdobyta po zmianie nazwy banku i połączeniu jego struktur. To również dowód na to, że udostępnienie oddziałów większej liczbie klientów, z których dotychczas korzystali niemal wyłącznie klienci dawnego MultiBanku, nie wpłynęło na jakość świadczonych w nich usług.       

- Wyniki analizy jakości obsługi w oddziałach pokazują, że udało nam się dotrzymać obietnicy danej klientom banku przed połączeniem marek. Dzisiejsze placówki detaliczne, pod nowymi szyldami mBanku oferują obsługę na najwyższym poziomie, która przez ostatnie lata była wizytówką dawnego MultiBanku. Wobec zmieniającej się roli oddziałów bankowych układamy naszą sieć na nowo i według logiki, która sprosta dzisiejszym i przyszłym oczekiwaniom konsumentów. Inwestujemy także w zdalne kanały kontaktu z doradcą w roli głównej (Ekspert online). Bez względu na te zmiany, jestem przekonany, że kompetentny bankowiec, potrafiący w umiejętny sposób zadbać o klienta, zawsze będzie w cenie. Nie zamierzamy również zmniejszać liczby naszych oddziałów – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Dowiedz sie więcej o ostatnich wyróżnieniach dla mBanku:
- Efma
- Finovate - Nowy Jork
- Best of Show na FinovateEurope
- ForresterResearch
- Jakość obsługi 2014
- Złoty Bankier