powrót

Jak zmienić lub ustanowić telekod w systemie transakcyjnym?

Czym jest identyfikator klienta?
Identyfikator to 8 cyfrowy numer klienta, który wpisujesz, kiedy logujesz się na konto przez www.mbank.pl.
Nie pamiętasz identyfikatora? Sprawdź jak go odzyskać.



Czym jest telekod i jak go ustalić?
Telekod to Twoje „hasło telefoniczne”. Składa się z 6 cyfr. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz telekodu, zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl żeby go odzyskać. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

 Za każdym razem, gdy będziesz chciał załatwić swoje sprawy na mLinii, poprosimy Cię o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu. W ten sposób potwierdzimy, że to Ty do nas dzwonisz.

Nie pamiętasz danych logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź, jak odzyskać dostęp.



Nie pamiętam telekodu. Jak go odzyskać?
Telekod odzyskasz przez internet.

Zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

Nie pamiętasz danych do logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź, jak odzyskać dostęp.