Nowa strona logowania - czyli zmiany w serwisie transakcyjnym mBanku

Nowy wygląd strony logowania mBankuOd ostatnich zmian w serwisie transakcyjnym, które miały miejsce 5 września 2010 r. nie minęło wiele czasu, a już mamy dla Was kolejną porcję nowości, z którymi osobiście przyjdzie Wam się zapoznać już
28 listopada 2010 r
.

Zgodnie z zapowiedziami, które pojawiły się w poprzednim artykule dotyczącym zmian w wyglądzie serwisu transakcyjnego mBanku (modyfikacja niebieskiego domyślnego wyglądu mBanku, dodanie możliwości zmiany "skórek") czas na zmianę wyglądu stron logowania do mBanku, serwisu wnioskowego, oraz strony po wylogowaniu z serwisu transakcyjnego.

Zacznę od najważniejszej z punktu widzenia Klienta zmiany dotyczącej strony głównej logowania, której wygląd będzie spójny z obecnym serwisem informacyjnym oraz nową "białą" skórką.

Poniżej możecie zobaczyć jak będzie wyglądała nowa strona:

 

obszar

 
Oprócz samej kolorystyki strony logowania, zmieni się także jej struktura i oraz prezentowana treść.

Górna część strony przeznaczona do operacji logowania zyskała dwie dodatkowe ikony pomocy kontekstowej. Ikony pojawią się przy etykietach "Identyfikator" oraz "Hasło".

 

 

Po lewej stronie tradycyjnie znajdziecie informacje na temat bezpieczeństwa w mBanku.

Po prawej stronie - nowość - kolumna o nazwie "Sytuacje awaryjne", gdzie staraliśmy się umieścić odpowiedzi na wszystkie nieprzewidziane i trudne sytuacje, które mogą Wam się przydarzyć podczas korzystania z serwisu transakcyjnego.

Część środkowa strony to część gdzie znajdziecie aktualności z "życia" mBanku oraz graficzny element promocyjny.

Oprócz zmiany strony logowania stricte do serwisu transakcyjnego, w identyczny sposób zmieni się strona logowania do mTRANSFERU oraz strona logowania do serwisu wnioskowego.

Zmianie ulegnie także strona wyświetlająca się po poprawnym wylogowaniu z serwisu transakcyjnego. Strona ta również przyjmie kolorystykę zbliżoną do naszego serwisu informacyjnego. Oprócz zmiany koloru strony, pojawi się także drobna reorganizacja znajdującej się na niej treści, jednak nie będzie ona tak daleko idąca jak w przykładach omawianych powyżej.

Przypominam o trwającym już konkursie pod tytułem "Zaprojektuj wygląd systemu transakcyjnego" w którym do zdobycia jest wiele cennych nagród oraz szansa stworzenia swojego "wymarzonego” wyglądu serwisu transakcyjnego.

Zobacz, jak zmienić wygląd systemu transakcyjnego mBanku

 

 

 

Archiwum

Komentarze

68

Czy nie można uprościć strony logowania??????? W ogóle nie jest ona czytelna przez te wszystkie obrazki, beznadziejne kolory. Strona główna mbanku to jakaś porażka, zamiast uprościć ją w celu znalezienia konkretnej informacji to obrazki trzeba oglądać. Jeden wielki burdel na tej stronie jest. Okienka do logowania też trzeba czasu żeby go znaleźć. PORAŻKA !!


kolejna porażka z Waszej strony. Zchodzicie na PSY. Powoli czas się z Wami zacząć rozstawać. Dobrze tu jeden z klientów napisał - jak coś chcecie to jasnej cholery dzwoniecie z pierdołami i d..pę zawracacie. Nie wystarczy grzecznie odpowiedzieć "nie", bo jesteście upierdliwi. Trza się rozłączyć bo ineczej nie można zakończyć rozmowy. Róbcie tak dalej, a klienci zaczną odpływać........


Specjalnie założyłem konto na forum, aby napisać, że NOWA STRONA LOGOWANIA to WIELKA PORAŻKA. Co za debil wymyślił BANER na tej stronie? Ludzie z mBanku, może coś odpowiecie w końcu w tym wątku? Jakieś przepraszamy, albo "poprawimy". Weźcie się do roboty - przydałoby się wyświetlanie historii operacji dla danego kontrahenta. Mądre rzeczy róbcie a nie jakieś bzdury, które na dodatek psują prostotę i szybkość logowania.


Czy moglibyście zdjąć tego oblizującego się psa ze strony logowania tak żeby nie gapił się na mnie za każdym razem kiedy próbuję się zalogować? DLACZEGO NIKT Z MBANKU NIE ODPOWIADA W TYM WĄTKU ? Dzwonicie do klientów tylko kiedy chcecie im wcisnąć jakieś bezsensowne kredyty i niepotrzebne kolejne karty płatnicze? Nie chcę tu nikogo obrażać i pisać że poziom oferty mBanku spadł do poziomu tej reklamy na stronie logowania (na psy)
ALE KIEDYŚ BYŁO LEPIEJ.


I co zescie narobili ta swoja graficzka obes***a ??? Powiesiliscie caly system i doprowadziliscie do wycieku danych osobowych! Brawo! Po prostu rewelacja! Moze teraz W KONCU zauwazycie co powinniscie zmieniac i gdzie przykladac wiecej wagi niz do kolorkow i banerkow reklamowych! WSTYD! Po prostu ZENADA! Kto tam u Was pracuje? Przedszkolaki? Kto tam u Was podejmuje decyzje? Ciec? Sprzataczka? Chociaz pewnie oni podejmowali by je trafniej niz Ci wasi krawaciarze ze skorzanych stolkow.


Dzięki, banery reklamowe w banku - na to czekałem. Poprosimy jeszcze feed z Pudelka. Pięknie się będzie komponował z psim kredytem.
Podstawa to dobrze udawać że się pracuje. Nowy dizajn bomba, dzieło wnuczka prezesa?


Tez mam ciagle ten blad - i od nowa trzeba sie logowac.


Fajnie, ale przy próbie sprawdzenia historii rachunku jest "Operacja nie może zostać wykonana (CSB) kiedy to będzie działo ???


Przy próbie sprawdzenia historii rachunku widzę "Operacja nie może zostać wykonana (CSB)."


Brak historii rachunku to dla mnie po prostu skandal! Informatykowi, który wprowadził taki niedopracowany produkt żadnej premii bym nie dał.
Kiedy system będzie pracować NORMALNIE ?


Wszystko ładnie pięknie, ale po tych zmianach przestała działać mi historia operacji na rachunku i kończy się błędem Operacja nie może zostać wykonana (CSB).
Jak ma sprawdzić wpływy od klientów ...?


Następna zmiana to dopisanie dwóch zer na końcu cyferki ze stanem konta. W końcu zero to zero, a dwa zera to też zero. Proooszę!


Czy można zmniejszyć pole "Logowanie do systemu" bo bardzo przeszkadza w czytaniu reklam.


ojjj to nowe jest zdecydowanie mniej czytelne. Poza tym moglibyscie wprowadzic jakies normalne zmiany a nie sie takimi g...zajmowac. No ale zmiana...niesamowite.Co z wyszukiwaniem w historii operacji po nazwach? Czy to w ogole kiedys bedzie zrobione?


cieszę się ze zmiany, jako grafik nie mogłem patrzeć na to niebiesko-żółte coś, co w ogóle nie pasowało do kolorystyki mBanku i nie wiem jakim cudem tak długo funkcjonowało. A inni ludzie pojęczą, ponarzekają i się przyzwyczają- to zmiany niedemokratyczne, bo bezwzględnie konieczne- tak było np. z facebookiem, filmwebem czy nk


Strona jest beznadziejna, po wejściu pomyślałem że to włamanie!!!
Wracamy do starej strony! Albo rezygnujemy z BANKU!!!


Cieszę się, że przynajmniej nie robicie zmian w stylu Allegro, czyli "po nowemu i już". Osobiście wolę starszy schemat, z tego powodu że jest ciemniejszy. Nowy wybiorę jeśli dodacie ciemną skórkę (czarną, albo przynajmniej mocno szarą). A że niespójnie ze stroną logowania/wylogowania to mi nie przeszkadza, niedługo tam przebywam.


Dlaczego strona logowania nie jest dopasowana do wybranej skórki ?


API by się najbardziej przydało (najlepiej na UTF-8 i zgodne z XML-RPC), bo cały wygląd stron mBanku i tak mam ustawione po swojemu (Czarno-białe; tło czarne) w UserStyles.


czy moderatorzy to czytają ? dlaczego nie liczycie się z opinią klientów tylko robicie te zmiany pod siebie ? może najpierw trzeba było zrobić testową stronę a obok sondę czy ma zostać nowy czy stary wygląd !


ja dla mnie nowe okno logowania to totalna wizualna porażka, przypomina mi logowanie na kiepskiej jakości forum, a nie bank internetowy, poprzedni był jedyny w swoim rodzaju, charakterystyczny dla mbanku, ten wygląda jak jeden z wielu, chciałbym mieć możliwość powrotu do poprzedniego


Jak mozna na stronie logowania zamiesic reklamę? Wiekszosc osob tylko loguje sie a nie zagląda na www.mbank.pl i pewnie za malo wiedza o super promocjach lol. Mbank od 2 lat to totalne dno pozostalo mi jedynie tutaj konto i 4emax+ wyzerowane. Zamiast kolorów popracowalibyście nad % oprocentowaniem bo to co prezentujecie eee tylko czas marnuje piszac to
:)


Nie chcialbym uzywac ostrych slow ale nowa strona jest beznadziejna! Da sie gdzies zaglosowac za powrotem do starej niebiesko-zoltej?


Nowa strona do logowania jest po Wuju.


Pola do wprowadzania identyfikatora i hasła są jeszcze za duże. Ktoś mógłby od razu je znaleźć bez spojrzenia na reklamy. Koniecznie musicie je zmniejszyć, a najlepiej gdzieś schować.


Po zmianie strony logowania stala sie ona wizualnie spojna z nowa skorka serwisu transakcyjnego (tego bialo-czerwonego), ale automatycznie stala sie wizualnie niespojna z poprzednim schematem kolorystycznym (niebiesko-pomaranczowym).
Przeciez strona logowania, ekran po wylogowaniu to tez elementy skorki i powinny byc spojne kolorystycznie z nia. Jak zwykle nie do konca przemyslana zmiana.
Ciekawe czy po dodaniu skorki wylonionej w konkursie "Zaprojektuj serwis transakcyjny mBanku", bez wzgledu na jej kolorystyke strona logowania, ekran po wylogowaniu, strona logowania do systemu wnioskowego wszystko bedzie bialo-czerwone jak obecnie. Jesli tak to bedzie wspaniala spojnosc kolorow.


W tych zmianach chodziło tylko o to aby mBank zamieścił banner reklamowy, nie ważne że okno logowania jest na drugim planie i mało czytelne ważniejszy jest banner z reklamą, to nie najpierw mamy się logować do systemu tylko najpierw mamy kliknąć w bannera po to aby zapoznać się z jakąś kolejną beznadziejną promocją banku ! Brak mi słów i normalnie żenada, wygląd strony logowania to totalne dno, dziecko z podstawówki by już lepiej to zaprojektowało. Pozdrowienia dla pseudo grafika - laika co to zaprojektował, przypominam że mamy XXI w.


Ojej, ale super! teraz jest reklama na stronie logowania. Na to właśnie czekałem przez ostatnie 10 lat!


zgadzam sie z PYPEKK'iem. jestem w mbanku od poczatku istnienia, i obecnie mbank schodzi na psy:( jest mi przykro bo kiedys byl najlepszym bankiem;/


Jeszcze raz bo mnie oczywiscie Wasza wspaniala strona wywalila! Kpina, smiech i zalosc. Jestescie 1000 lat za innymi bankami! Gdzie lokaty bez podatku Belki, gdzie konto oszczednosciowe bez podatku Belki, gdzie API i inne udogodnienia? Wasze marne 3% minus 19% podatku i brak swobody wyplat na eMax Plus to zenada! To jest Wasza laurka: konto oszczednosciowe 3% z podatkiem 19%. Nic tylko usiasc i rece zalamac! Szkoda tam trzymac pieniadze bo sie na tym TRACI! Zamiast wychodzic Klientowi na przeciw, zajmujecie sie takimi pierrrrrdolami jak ten interfejs. Powiedzcie mi jakimi badaniami i ankietami poparte bylo wymyslenie tego nowego interfejsu? Chyba zescie ankietowali kosmitow. Albo Eskimosow (z calym szacunkiem dla nich). Albo jakis niedoceniony grafik pseudoinformatyk postanowil zablyszczec i postanowil to zrobic najskuteczniej czyli na bialo! Tak wali po galach ze sie nie da zadnej czynnosci wykonac! Poza tym jest praktycznie zerzniety na zywca z Eurobanku. Tragedia, a raczej dramat pisany ciezkim piorem jakiegos podrzednego pismaka. Zalozylem wlasnie konto w Getin OnLine i testuje. I chyba sie tam przeniose, zostawiajac u Was tylko rachunki walutowe i czesc funduszy. mBank zszedl na psy. Wezcie sie w koncu do sensownej roboty i walki o Klienta bo sie Wam ten Klient coraz skuteczniej wymyka. Obudzicie sie z reka w nocniku pewnego pieknego dnia. Dajcie nam to czego oczekujemy, a nie jakies buble i gadzety, z ktorych nikt nie korzysta! Pozdrawiam!


kpina smiech zalosc. estescie 1000 lat za innymi bankami! gdzie lkaoty bez podatku belki, gdzie konto oszczednosciowe bez podatku belli, gdzie api i inne udogodnienia? zamiast wychodzic klientowi na przeciw to zajmujecie sie takimi pierrrrrdolami jak ten interfejs. tak wali po galach ze sie nie da. zerzniety na zywca z eurobanku. tragedia. zalozylem wlasnie konto w getin on line i testuje. i chyba sie przeniose, zostawiajac u was tylko rachunki walutowe i fundusze. mbank zszedl na psy. wezcie sie do roboty i walki o klienta bo sie obuszicie z reka w nocniku.


@nattan
Mam nadzieję, że mBank nigdy nie wprowadzi tego idiotyzmu jakim jest hasło maskowalne. Niestety wymóg podawania jedynie wybranych znaków powoduje ustawienie krótkiego i możliwie trywialnego hasła (żeby było łatwiej liczyć), albo zapisanie hasła na kartce. Zniechęca również do regularnej zmiany hasła (trzeba od początku uczyć się co jest na 5 literce a co na 17). Zwiększenie bezpieczeństwa jest tylko pozorne - jeśli ktoś złapał wirusa z keylogerem to też mu hasło odczyta, tyle że nie po pierwszym logowaniu, a po 3-5. Poczytaj tu, wraz z linkami wymienionymi w tekście:
http://wampir.mroczna-zal...


Super, czekam jeszcze na hasło maskowane!


A tak się zapytam czy pojawi się opcja mBilansu ustawiana z poziomu WWW? Już tak od kilku lat miała być dodana... A może pojawi się opcja połączenia z konsultantem bez opcji odkładania słuchawki, gdy rozmowa staje się "trudna"? A opcja włączenia "niegubienia" dokumentów też zostanie dodana do serwisu WWW?


Ja też jestem zafascynowany Waszymi zmianami , już nie mogę się doczekać nowego IMAGE :):):):)
25.11.2010, 18:08

A kiedy zamierzacie zrobić coś normalnego ,coś co by naprawdę przyciągnęło klienta - np. podniesienie oprocentowania kont i lokat ( już teraz polecam wszysTkim zakładanie lokat przez Open Finace )


Brawo, brawo strasznie się cieszę !!! Nowa strona logowania od dawna oczekiwana jest przez wszystkich klientów!!! Gratuluję mBankowi strzału w dziesiątkę! To jest coś - czego wszyscy oczekujemy!!!


A kiedy Państwo zamierzacie zrobić coś normalnego tzn. korzystnego dla swoich klientów - np. podniesienie oprocentowania kont i lokat, obniżenie oprocentowania kredytów, itp. Przecież jak sama nazwa wskazuje mbank to Bank.Kto wymyśla te innowacje za ile ?


API, chcemy API! :)


Mi także BARDZO przydałaby się historia odbiorcy...
A jakby była jeszcze możliwość otrzymania potwierdzenia wykonania zagranicznego przelewu SEPA w języku angielskim lub niemieckim to byłbym bardzo ukontentowany.


Zafascynowani proponowanymi zmianami informujemy, że w zamian za nowy wygląd serwisu transakcyjnego z radością przyjmiemy kolejne obniżenie oprocentowania naszych depozytów


Obejrzałem mVideo i już na samą myśl "cieszę się nową kolorystyką serwisu transakcyjnego". Ciszy mnie też to, że tak epokowa zmiana pewnie przyniesie Głównemu Kosmetykowi nominację profesorską, a po cichu mam nadzieję , że informatycy (jeśli takowi w mBanku są )pozazdroszczą kosmetykom i w końcu zrobią moją wymarzoną historię odbiorcy i wymarzenia innych klientów. Ale póki co jak nas widzą...


Oooo, Radzimierz to też fakt, ileż razy miałem ochotę rozwalić wpłatomat który był nieczynny zawze akurat wtedy gdy potrzebowałem wplacić pieniądze na konto, na 10 wizyt 9 kończyło się frustracją, żeby to był jakiś wyjątek, ależ skąd ...te wpłatomaty to sa czynne chyba z kilka dni w roku :)


...fajna spójność będzie, gdzie np. dla mnie skórka biała jest nieużywalna, tak wali po gałach że nie da się jej używać, więc pozostaję przy starym wyglądzie, w jaki sposób ekran logowania będzie z tym spójny?

Druga sprawa to fakt zajmowania się bezużytecznymi pierdołami, zamiast wprowadzić konkretne funkcjonalności. Pisałem kiedyś o jakimś API do sprawdzania transakcji, jesli nie API to choć możliwość automatycznego, codziennego eksportowania historii do zjadliwego formatu (XML, JSON) oraz molżiwości pobrania tego z konkretnego linku czy wyslania na konkretny serwer FTP, napisaliście pomyslimy, i na tym się skończyło, Zamiast tego będziecie miesiąc się zastanawiać jaką obramówkę dać do ekranu logowania i czy faviconek będzie ladnie wyglądać. Naprawdę ...przy was trzyma mnie już tylko fakt, że nie chce mi się wszystkiego przenosić do innego banku.


Jest mi najzupełniej obojętne jakie będą kolory i rozwiązanie graficzne. Nie mam zwykle czasu, by się nad tym roztkliwiać. Najważniejsza jest funkcjonalność i szybkość logowania, a z tym nie zawsze jest dobrze. Co do funkcjonalności, bo ona jest NAJWAŻNIEJSZA, to należy wsłuchiwać się w głosy większości klientów, a nie forsować własne oderwane od potrzeb klientów rozwiązania.

Jeżeli chodzi o klawiaturę, to niektóre antywirusy np. Kaspersky umożliwiają używanie własnej wirtualnej klawiatury. Nie mam jednak zdania, czy poprawia ona bezpieczeństwo logowania, czy też nie.

Poza tym zamiast tracić pieniądze na poprawę grafiki i kolorystyki. lepiej przeznaczyć je na poprawne działanie wpłatomatów itp.


@wziemo
Klawiatura ekranowa daje iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa, tak naprawdę wcale nie zwiększając jego poziomu. Są programy które oprócz logowania klawiatury robią też zrzuty ekranu okolic kursora myszy podczas klikania myszą.


po co ja sie pytam, po co? co to eurobank jest do cholery? zawsze bylo na zolto i niech tak zostanie. dodatkowo zamiast sie zajmowac kolorkami mioglibyscie zajac sie funkcjonalnoscia, wersja mobilna albo chociazby nowymi produkami jak np.: konto oszczednosciowe bez podatku belki bo jestescie 1000 lat za murzynami!


Kolorki, tapetki i inne pieprzoty...
A gdzie MOBILNA WERSJA SYSTEMU TRANSAKCYJNEGO?

@wziemo: dokładnie - dziś bez klawiatury ekranowej to mWstyd!


A co z KLAWIATURA ekranowa? Nie chce wprowadzac hasla i numeru klienta korzystajac ze standartowej klawiatury, gdzie moze byc podklejony program szczytujacy dane...


@Piotr2707 zerknij proszę na ten artykuł: http://www.mbank.pl/blog/...


Pierdołami się zajmują i podniecają jakby niewiem co zamiast zrobić cos w kierunku funkcjonalności np emakler to największe dziadostwo na rynku . Obiecywali zmiany i nic z tego nie widać.


Powinniście stworzyć konkurs 'Zaprogramuj konwerter mbank-cvs do QIF'. Przynajmniej do czegoś by się wyniki tego konkursu przydały.


Zajmujecie się kolorystyką zamiast dopracować funkcjonalność. Ponawiam prośbę aby w widoku "Lokaty" dodać kolumnę informującą z jakim kontem jest dana lokata powiązana - może to być numer od 1 do 4 związany z kolejnym kontem EMax+ lub 4 ostatnie znaki numeru konta EMax+ lub w ostateczności ponumerować kolejne wiersze dla lokat. Obecnie przy większej ilości lokat (gdy nie mieszczą się na stronie) trudno trafić na następną pozycje Lokaty po sprawdzeniu bieżącej z jakim kontem jest powiązana. Ma to istotne znaczenie z punktu widzenia klienta gdy chce zlikwidować lokatę z konkretnego konta EMax+. Pozdrawiam i proponuję zabrać się do pracy


Mam nadzieję że w końcu na stronie logowania przy okazji dodacie faviconę.


A gdzie jakaś ankieta ? może by ktoś zapytał klientów czy chcą zmian ? bo chyba bez nas nie było by i was ?!


Lepsze jest wrogiem dobrego. Szkoda, że szukają dziury w całym, a dziur nie zauważają.


AdamP - im nie przetłumaczysz. są młodzi, ambitni, pragną się wykazać. o rzeczach merytorycznych nie mają pojęcia więc będą lansować pierdoły i puszczanie pary w gwizdek. Ot - marketingowcy.


Chyba nie da się powstrzymać szaleństwa ciągłych zmian na stronach portali, zmian zbytecznych albo marginalnych. Zawsze łatwiej zająć się głupstwami, niż zmierzyć się z prawdziwymi problemami. Trudno,ale można z tym żyć.


@BartekL oferty tygodnia na stronie logowania nie ma już co najmniej rok... ;)


a gdzie oferta tygodnia :( ?


"ciesz się nową kolorystyką". A nie można było powiedzieć "możesz się cieszyć"? Dlaczego mama się cieszyć? Tryb rozkazujący jest chyba nie na miejscu :(


swoją drogą, po prawie 10 latach warto coś zmienić w kolorystyce, i to domyślnie od momentu logowania ;)


Tylko po co to wszystko? Po mojemu para w gwizdek zamiast na konkretne działania.


szkoda, do starych barw byliśmy mocno przyzwyczajeni.. zestaw barw jednoznacznie "identyfikował" serwis transakcyjny mbanku.. szczęśliwie pozostaje możliwość wyboru skórki "classic" po zalogowaniu..


"zmiany dotyczącej strony głównej logowania, której wygląd będzie spójny z obecnym serwisem informacyjnym oraz nową "białą" skórką."

A jeżeli ktoś utrzymuje stary wygląd systemu transakcyjnego to dostanie opcję pozostawienia starego wyglądu strony logowania? Jeżeli nie to logowanie za ch* nie będzie spójne z systemem...


AdamP - [mBank] oddzielił ostatecznie serwis od bazy danych, teraz to i różowe owieczki mogą być :)


Od dawna wiadomo, że czerwień jest - przepraszam za wyrażenie - oczojebna. Określenie mocne, ale wyjątkowo trafne, stąd pozwoliłem sobie go użyć. Oczojebność czerwieni ma swój wyraz np. w doborze kolorystyki znaków drogowych. Te najbardziej krytyczne, jak znak Stop czy Zakaz wjazdu, są własnie czerwone. Jest to kolor alarmujący, podnoszący poziom stresu i mobilizacji.
Nie widzę powodu, dla którego używając zwykłego panelu bankowego, mamy być atakowani taką kolorystyką. W mojej opinii dotychczasowy układ kolorów, choć nie idealny, jest relatywnie dużo lepszy. Proponuję nie zmieniać go na gorsze. Proponuję zarezerwować kolor czerwony dla komunikatów krytycznych, jak np. informacje o błędnie wprowadzonym haśle. Proponuję postawić na kolory zimne, czyli niebieski, fiolet, szary, zielony (do wyboru). Odpowiedni ich dobór zapewni dobry efekt estetyczny przy zachowanym komforcie używania.

Nie odpowiada mi kierunek zmian kolorystycznych, który wybrano w mBanku.

Ponadto oczywiście zgadzam się, że nie to jest najważniejsze. Ważniejsza jest sama funkcjonalność.

Pozdrawiam


Jak zwykle pierodły, a trupy - zastrzeżone karty, nadal starszą.


No i już wiemy kiedy przerwa techniczna - w nocy z 27 na 28 listopada, pozostaje tylko kwestia godzin ;)


Komentuj z innymi

Zobacz także

Brak powiązanych wpisów

Tagi

Archiwum