powrót

mBank najbliższy Klientom

Bank Najblizszy Klientowi

 

Miło nam poinformować, że mBank został uznany za "Bank Najbliższy Klientowi" w rankingu  opublikowanym przez "Dziennik Gazetę Prawną". 

Nagrodę przyznano po analizie oferty, procesów obsługi oraz opinii Klientów. Wysokie noty oraz zwycięstwo w rankingu bank uzyskał zarówno dzięki pozytywnej ocenie kanałów dostępu i jakości obsługi, dokonanej przez ekspertów firmy doradztwa finansowego Expander, jak też pozytywnym opiniom Klientów badanym przez Centrum Badań Marketingowych Indicator.

W anonimowym badaniu opinii Klientów, przeprowadzanym przez CBM Indicator, mBank uzyskał wysoką ocenę 4,34, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej w całej branży, która wynosi 3,95.

 

W badanej grupie znajdowali się Klienci banku, poproszeni o ocenę dotychczasowej współpracy z bankiem.

Drugim filarem przeprowadzonego rankingu była - przeprowadzana przez ekspertów firmy Expander - ocena kluczowych z punktu widzenia Klientów elementów obsługi. Ewaluacji poddano mi.in. działalność infolinii bankowych, strony internetowej czy serwisu transakcyjnego, który po raz kolejny został uznany za najlepszy w kraju.

Oba wskaźniki złożyły się na ustalenie końcowej pozycji w rankingu, w którym sukces odniósł mBank, uzyskując pierwszą lokatę.

Dziękujemy :)