Forum: Inne

brak grupy

Oplaty za prowadzenie konta ?

Witam w regulaminie czytam:
§ 46.
Za czynności związane z prowadzeniem oraz dysponowaniem rachunkiem, mBank pobiera prowizje i opłaty wynikające z obowiązującej w dacie realizacji Taryfy prowizji i opłat bankowych mBanku. Taryfa jest wprowadzana na podstawie Zarządzenia Prezesa Zarządu BRE Banku SA i podawana do wiadomości na stronach internetowych mBanku oraz za pośrednictwem mLinii.

A w reklamie ekonta:

eKONTO w skrócie:
"-Bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku
-Brak wymaganej minimalnej i regularnej wpłaty"

Ktore z tych stwierdzen jest prawdziwe. Wzajemnie sie wykluczaja i nie sa dla mnie jasne. Prosze o odpowiedz.


Odpowiedzi

Zmień widok

21

Ależ nic się nie wyklucza. Czytałeś całość?? "mBank pobiera prowizje i opłaty wynikające z obowiązującej w dacie realizacji Taryfy prowizji i opłat bankowych mBanku." A aktualnie opłaty za prowadzednie rachunku wynoszą 0zł. Gdzie tu sprzeczność??

Pozdrawiam
Cinek [mBank]

PS.
Dobrze, że rocznik '86 zdaje juz Nowa Maturę, gdzie egzaminowani będą z "czytania ze zrozumieniem" [:P]


brak grupy

Damian napisał(a):

> Witam w regulaminie czytam:
> § 46.
> Za czynności związane z prowadzeniem oraz dysponowaniem
> rachunkiem, mBank pobiera prowizje i opłaty wynikające z
> obowiązującej w dacie realizacji Taryfy prowizji i opłat
> bankowych mBanku. Taryfa jest wprowadzana na podstawie
> Zarządzenia Prezesa Zarządu BRE Banku SA i podawana do
> wiadomości na stronach internetowych mBanku oraz za
> pośrednictwem mLinii.
>
> A w reklamie ekonta:
>
> eKONTO w skrócie:
> "-Bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku
> -Brak wymaganej minimalnej i regularnej wpłaty"
>
> Ktore z tych stwierdzen jest prawdziwe. Wzajemnie sie
> wykluczaja i nie sa dla mnie jasne. Prosze o odpowiedz.

Prowizja może wynosić "0", słownie: zero PLN.


brak grupy

MarcinS_vel_Cinek napisał(a):

> Ależ nic się nie wyklucza. Czytałeś całość?? "mBank pobiera
> prowizje i opłaty wynikające z obowiązującej w dacie realizacji
> Taryfy prowizji i opłat bankowych mBanku."

Czyli "Ciang prawniczy".

>A aktualnie opłaty
> za prowadzednie rachunku wynoszą 0zł. Gdzie tu sprzeczność??
>
> Pozdrawiam
> Cinek []
>
> PS.
> Dobrze, że rocznik '86 zdaje juz Nowa Maturę, gdzie
> egzaminowani będą z "czytania ze zrozumieniem" :P

Dobrze, że dla Ciebie opłata=brak opłat ("sprzeczność"). To kiedy będziesz pełnoletni? Kiedy zdasz tą maturę??? ;)


brak grupy

Qrde nie wiedzialem ze obecna wynosi 0, a poza tym to moze bys sie przestal madrzyc. Dzieki za odp. ale te wstawki sa juz nie potrzebne. Matura hmmmmm zapewniam cie ze ciebie by nawet do niej nie dopuscili bo bys liceum nie ukonczyl, a to jest warunkiem dopuszczenie do matury. Ta wiadomosc wklejalem na prosbe innej osoby., ktora mowila mi co mam napsiac wiec to wkleilem bo ona nie ma dostepu do internetu. Wyraznie napisalem. Dobrze zrozumiales moj tekst?? haha


∰ª napisał(a):

> (...)
> Kiedy zdasz tą maturę??? ;)


"tę maturę" :] nie "tą"

Pozdrawiam
Cinek [mBank]


A ten tekst to do mnie czy do kolegi?


MarcinS_vel_Cinek napisał(a):

> "tę maturę" :] nie "tą"

cinek a co jest z "tą" nie w porzadku?
serio sie pytam :]


brak grupy

MarcinS_vel_Cinek napisał(a):

> Ależ nic się nie wyklucza. Czytałeś całość?? "mBank pobiera
> prowizje i opłaty wynikające z obowiązującej w dacie realizacji
> Taryfy prowizji i opłat bankowych mBanku." A aktualnie opłaty
> za prowadzednie rachunku wynoszą 0zł. Gdzie tu sprzeczność??
>
> Pozdrawiam
> Cinek [mBank]
>
> PS.
> Dobrze, że rocznik '86 zdaje juz Nowa Maturę, gdzie
> egzaminowani będą z "czytania ze zrozumieniem" [:P]
----------------------------------------------------------------- --------
Byc moze masz racje nie kloce sie. No ale jak tak to wklej mi tu link do podstrony na ktorej bedzie pisalo ze "na koncie w mBanku taryfa wynosi 0" ok??


Damian napisał(a):


> Byc moze masz racje nie kloce sie. No ale jak tak to wklej mi
> tu link do podstrony na ktorej bedzie pisalo ze "na koncie w
> mBanku taryfa wynosi 0" ok??

tak trudno przewinąć stronę na sam dol i kliknac w napis "prowizje i oplaty" ?????
nastepnie wystarczy spojrzec sie na pierwsza pozycje i juz wszystko jest jasne ;-))

pzd
Marcin


brak grupy

MarcinS_vel_Cinek napisał(a):

> ∰ª napisał(a):
>
> > (...)
> > Kiedy zdasz tą maturę??? ;)
>
>
> "tę maturę" :] nie "tą"

Ta "matka lubi swoje dzieci, a my lubimy tą matkę" ;)

> Pozdrawiam
> Cinek [---]

ROTFL. Ja żartowałem, ale Ty chyba piszesz poważnie... (Popraw mnie, jeśli się mylę). Już więcej nie będę Ciebie "zaczepiał" "Yntelektualysto" [;)] - to trafi do Ciebie (minka?)???


Komentuj z innymi

Ostatnie wątki w Inne