Forum: mKlienci

Logowanie mbank

Witam serdecznie!

Założyłem w połowie grudnia eKonto w mbanku. Dostałem umowę do podpisania. Wysłałem ją na Adres nadawcy, czyli do mbanku.

Co teraz się dzieje? Mam na jakiś list czekać? na maila? na telefon? Bo chyba przelewy bankowe nie mogą jeszcze być realizowane... Nie wiem tego, a chciałbym się tego dowiedzieć..
Na razie wszedłem na swoje konto, zalogowałem się, ale nie dotarła do mnie jeszcze "próbna" złotówka wysłana z innego konta innego banku (internetowego). Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć na moje pytania? A jeśli nie bardzo, to gdzie uzyskać mogę odpowiedź?

:-)


Pozdrawiam serdecznie i odezwę się jeszcze, a przynajmniej zaglądnę tutaj ;-)
HOWARD


Odpowiedzi

Zmień widok

13

Zadzwon na mLinie tam dowiesz sie czy twoje konto jest juz w pelni aktywne
Nawet jesli konto nie jest w pelni aktywne to pieniedze powinny bez problemu dotrzec na eKonto

michal


Ok, dziękuję, zadzwonię. Aha, czyli ta złotówka jest zawieszona w próżni :P
Bo Bank z którego wysłałem przelew ZREALIZOWAŁ, a mbank jak widać NIE PRZYJĄŁ złotówki dla siebie.
A było to wczoraj rano, wtedy dokonywałem przelewu :/

No nic, poczekam jeszcze do wieczora...

Miłego dnia!


brak grupy

HOWARD napisał(a):

> Ok, dziękuję, zadzwonię. Aha, czyli ta złotówka jest zawieszona
> w próżni :P
> Bo Bank z którego wysłałem przelew ZREALIZOWAŁ, a mbank jak
> widać NIE PRZYJĄŁ złotówki dla siebie.
> A było to wczoraj rano, wtedy dokonywałem przelewu :/
>

Zapewne dziś zobaczysz tę złotówkę z powrotem.. :)


> Aha, czyli ta złotówka jest zawieszona w próżni :P
> Bo Bank z którego wysłałem przelew ZREALIZOWAŁ, a mbank jak widać NIE PRZYJĄŁ złotówki dla siebie.

Może to głupie pytanie, ale masz skończone 18 lat? Bo jak nie to dopóki mBank nie dostanie twojej umowy nie przyjmie wpłat na twoje konto.


Inna sprawa, że jeśli zrobiłeś przelew wczoraj, to mbank mógł go jeszcze o 11 nie dostać z Elixiru.


Tak, jestem pełnoletni... :P


w KIRze zakoszą tę złotówkę :P


Witam!
Umowa, którą odesłałeś w połowie Grudnia powinna już zostać zarejestrowana, tzn. że Twoje konto pownno już być aktywne zarówno na wpłaty, jak i na wypłaty. Teraz powinieneś zamówić kartę debetową do tego konta (posłuży do wypłat z bankomatu i do płacenia w sklepie za zakupy) W tym celu skontaktuj się z mlinią (0801 300 800) potwierdź pełną rejestrację Twojego konta i zamów wyżej wymienioną kartę.
Pozdrawiam!
Filipek


Aha, złotówka doszła.
Dziękuję za odpowiedzi Wszystkim.

Filipek, czy to oznacza, że już mam w pełni aktywne konto? Przypuszczam, że tak.
Tylko szkoda, że nie dostałem głupiego maila ani sms, ani komunikatu w obrębie konta internetowego o tym właśnie.
No trudno. A co do karty, to jeśli ją zamówiłem w momencie podpisywania umowy, to czy teraz jeszcze muszę dzwonić na tę infolinię? I jeszcze domawiać zamówioną kartę raz jeszcze?

HOWARD


Witam!
1. Tak, Twoje konto powinno już być w pełni aktywne.
2. Do tej pory nie zamówiłeś karty, lecz podpisałeś Umowę o korzystanie z karty debetowej. To nie jest to samo, jak myślą prawie wszyscy.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego (0801 300 800) Tam potwierdzisz pełną ,,aktywność,, swojego konta i w ciągu dwuch minut zamówisz kartę do konta.
Pozdrawiam!
Filipek