Contact Center

Wsparcie klientów MSP
i Korporacji w zakresie bankowości elektronicznej i internetowej

801 273 273

dla telefonów stacjonarnych, opłata za jeden impuls niezależnie od czasu rozmowy

(22) 6 273 273

dla połączeń międzynarodowych i komórkowych, opłata zgodnie z taryfą operatora

 
 

W trosce o bezpieczeństwo i wygodę naszych klientów udostępniamy Contact Center – telefoniczne centrum wsparcia

W Contact Center można uzyskać informacje na temat:

  • produktów i usług bankowości elektronicznej oraz bankowości transakcyjnej, w szczególności: mBank CompanyNet, BRESOK, Multicash oraz rachunku bankowego, produktów zarządzania spływem należności, kart korporacyjnych i prepaid
  • stanu zleceń realizowanych poprzez systemy bankowości elektronicznej
  • salda rachunku oraz operacji zrealizowanych
  • wsparcia w aspektach technicznych
  • działania tokenów, certyfikatów kwalifikowanych, autoryzacyjnych oraz podpisów elektronicznych
  • integracji systemów bankowości elektronicznej banku z systemami klienta
  • szkoleń z obsługi systemów bankowości elektronicznej
  • odtwarzania wyciągów archiwalnych
  • bieżącej obsługi i poruszania się po systemach bankowości elektronicznej, w szczególności: logowania do systemów bankowości elektronicznej, wykonywania zleceń i dyspozycji,
  • generowania i pobierania raportów, weryfikowania statusów zleceń i dyspozycji
  • dokumentacji dotyczącej bankowości elektronicznej

Contact Center jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–18:30

IVR - system obsługi telefonicznej w Contact Center

Dla Państwa wygody prezentujemy najważniejsze funkcje systemu obsługi telefonicznej:

1. Bankowość internetowa (wsparcie techniczne użytkowników systemu mBank CompanyNet)
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

2. Bankowość transakcyjna (wsparcie użytkowników w zakresie usług w systemie mBank CompanyNet)
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

3. Bankowość elektroniczna (wsparcie użytkowników systemów Bresok i Multicash)
      1. Połączenie z konsultantem

4. Wsparcie użytkowników mPlatformy walutowej
     1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
     2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
     3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
     4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

Wybierając cyfrę 7 możliwa jest obsługa telefoniczna w języku angielskim.

Centrum
informacji


Contact Center

wsparcie klientów MSP i korporacji
w zakresie bankowości elektronicznej i internetowej

 

801 273 273

dla telefonów stacjonarnych, opłata za jeden impuls niezależnie od czasu rozmowy

(22) 6 273 273

dla połączeń międzynarodowych i komórkowych, opłata zgodnie z taryfą operatora

Przydatne dokumenty