Potrzebujesz wsparcia? Porozmawiaj z naszymi konsultantami.

Szybko i bez przekierowań zajmiemy się Twoim tematem.

Możesz się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18.00

 
W czym Ci pomożemy

  • w codziennych sprawach związanych z obsługą rachunku, np. podpowiemy jak nadać lub zmienić uprawnienia do dysponowania środkami na rachunku, czy dane adresowe
  • odpowiemy na pytanie dotyczące obsługi systemów bankowości elektronicznej, np. jak złożyć wnioski i zlecenia
  • udzielimy informacji na temat produktów bankowych, sald, dostępnych środków i limitów, przelewów i blokad
  • odpowiemy na pytania związane z obsługą gotówkową
  • przyjmiemy reklamację

 

Wybierz wygodny dla Ciebie sposób kontaktu z nami.

 

 
Sam wybierasz sposób kontaktu z nami. Napisz na czacie, zadzwoń lub wyślij informację w mCN.

Z poziomu systemu bankowości elektronicznej możesz wybrać opcję „czatu” z Konsultantem, który obsłużyłby również Ciebie podczas połączenia telefonicznego.

  • Dostępny w systemie mBank CompanyNet

Po zalogowaniu do systemu masz dostępną ikonę czatu i możesz zadać pytanie Konsultantowi (nie bot)

 

 
Przed rozmową potwierdź swoją tożsamość, to przyśpieszy obsługę

  • jeśli kontaktujesz się przez aplikację mBank CompanyMobile skorzystaj z mobilnej autoryzacji
  • jeśli dzwonisz na numer telefonu podaj swój identyfikator oraz PIN.
    PIN znajdziesz w systemie mBank CompanyNet, w linku po zalogowaniu.

 

IVR czyli system obsługi telefonicznej

Dla Twojej wygody podzieliliśmy tematy rozmów tak, by szybko skierować Twoje połączenie do właściwej osoby.

 

Asystent Online - czyli jak czatować z bankiem?

 

Identyfikator i token

 

Identyfikacja użytkowników mBank CompanyNet w Centrum klienta korporacyjnego

 

Bezpieczeństwo platformy mBank CompanyNet

 

Szyfrowanie i certyfikat w mBank CompanyNet

 

Konfiguracja przeglądarki do współpracy z mBank CompanyNet

 

Pakiet aktualizacyjny BRESOK

 

Struktury plików wymiany danych

 

Formularze i regulaminy