Serwis concierge
O Twoje codzienne sprawy, pasje czy wolny czas zadbają doświadczeni eksperci concierge. Możesz bezpłatnie korzystać z naszego serwisu informacyjno-organizacyjnego. Udostępniamy go użytkownikom naszych kart płatniczych:
- Visa Premium
- Mastercard Miles & More
- Mastercard Miles & More Premium
- Visa Miles & More
- Visa Miles & More Premium
- World Mastercard
- Visa Gold
- Visa Platinum
oraz kart wydawanych w ramach Private Banking:
- Visa Gold Private Banking
- Visa Platinum Private Banking
Zakres serwisu concierge
Serwis concierge dostępny jest przez 24 godziny na dobę pod numerem telefonu (+48 22) 205 50 42. W skład serwisu concierge wchodzą serwis awaryjny, usługi informacyjne i pakiet organizacyjno-rezerwacyjny.
-
1.
Pomoc w razie problemów technicznych w domu / w samochodzie
-
Problemy techniczne w domu lub w samochodzie? Wystarczy, że zadzwonisz, a nasi specjaliści doradzą, jak najlepiej i najszybciej usunąć awarię. Zorganizujemy pomoc drogową, znajdziemy warsztat naprawczy czy wypożyczalnię samochodów. Jeśli zajdzie taka potrzeba, umówimy Cię z odpowiednim fachowcem a za usługę możesz zapłacić kartą kredytową przez telefon.
Do dyspozycji naszych klientów są: szklarz, dekarz, murarz, tynkarz, ślusarz, elektryk, hydraulik.
-
-
2.
Infolinia
-
Nasi specjaliści udzielą Ci informacji w zakresie
- służby zdrowia (np. adresy i godziny pracy aptek, placówek medycznych)
- rozrywki (np. repertuar kin, teatrów, informacji o koncertach, adresy klubów)
- wydarzeń sportowych (np. informacji o rozgrywkach sportowych i ich wynikach)
- turystyki (np. o klimacie w danym kraju, obowiązkowych szczepieniach, wizach, atrakcjach turystycznych)
- wskazówek w podróży (np. najlepszych połączeń i objazdów, lokalizacji najbliższej stacji benzynowej lub warsztatu samochodowego).
-
-
3.
Organizacja dowolnej usługi i rezerwacja
-
- zorganizujemy i dostarczymy pod wskazany adres bilety na koncert, mecz czy spektakl, kwiaty, zakupy i wiele innych...
- zorganizujemy wypoczynek w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych itp.)
- dokonamy rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów...
Koszty usług i ich organizacji pokrywa klient, dlatego konsultant każdorazowo przedstawia je do autoryzacji przed realizacją danej usługi.
-