Ustanowienie lub zmiana PIN do karty

Ustanowienie, zmiana PIN

Nowa karta wysyłana jest do Ciebie pocztą w stanie nieaktywnym. Chcąc dokonywać kartą transakcji gotówkowych i bezgotówkowych po aktywowaniu karty, konieczne jest ustanowienie numeru PIN.

PIN należy ustawić do każdej nowo wydanej karty, z wyjątkiem duplikatu karty oraz karty odnowionej, jeśli nie chcesz go zmienić. Pamiętaj, numer PIN jest wyłącznie do Twojej wiadomości, nikomu go nie udostępniaj. Jeśli masz podejrzenie, że ktoś mógł poznać Twój PIN, zmień go korzystając z poniższych kroków. Za zmianę numeru PIN zostanie pobrana opłata zgodnie z aktualną Taryfą Prowizji i Opłat.

 

Ustanowić numer PIN można:

  • samodzielnie logując się do serwisu transakcyjnego
  • dzwoniąc na mLinię przez automatyczny serwis telefoniczny (IVR)

 

Dotychczasowy serwis transakcyjny

Po aktywowaniu karty w serwisie transakcyjnym nie trzeba się wylogowywać, można ustanowić PIN od razu.
Jeżeli nie znajdujesz się na stronach serwisu transakcyjnego, należy się do niego zalogować i wykonywać kolejno czynności:

  • wybrać z menu "Karty"
  • wskazać kartę, do której ma być ustanowiony numer PIN i kliknąć na jej numer
  • wybrać opcję "Parametry"
  • w tym miejscu ustalamy numer PIN wprowadzając go we wskazane pola, a następnie zatwierdzamy hasłem smsowym

 

Nowy serwis transakcyjny

Jeżeli nie znajdujesz się na stronach serwisu transakcyjnego, należy się do niego zalogować i wykonywać kolejno czynności:

  • wybrać z menu kolejno Moje finanse > Karty
  • wskazać kartę, do której ma być ustanowiony numer PIN i kliknąć na jej wizerunek
  • po zmianie widoku prosimy wybrać w Szczegółach przycisk z poleceniem Zmień PIN
  • otworzy Ci się pole, w którym ustalisz swój nowy czterocyfrowy kod PIN - zmianę potwierdzasz przyciskiem "Zapisz zmiany", a następnie potwierdzasz jednorazowym kodem SMS

Po aktywacji i ustaleniu numeru PIN Twoja karta jest aktywna, możesz w pełni korzystać z jej funkcjonalności.