Pomysły

Nowy pomysł

Skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem.

Dziś wypowiadam wam umowę prowadzenia ekonta. W sumie miałem ochotę Państwa tylko "zhejtować", ale skoro mogę coś zostawić pozytywnego, to to zrobię. Jakiś czas temu zablokowałem sobie dostęp do konta przez serwis mbank. Zadzwoniłem na infolinię i porozmawiałem z konsultantem, który zamówił dla mnie "rozmowę z konsultantem" w celu ustalenia telekodu. Konsultantka zadzwoniła do mnie na drugi dzień kiedy byłem w pracy. Poprosiła w celu weryfikacji o podanie numeru i serii dowodu osobistego. Problem w tym, że przebywałem w innym gmachu, bez dostępu do swoich dokumentów. Poprosiłem ją aby zweryfikowała mnie w inny sposób, ale odmówiła. Gdyby Państwa konsultanci bezzwłocznie oddzwaniali do klientów, to wasz system zarządzania bezpieczeństwem informacji dałoby się pogodzić z potrzebą szybkiego dostępu do informacji przez klientów. Tymczasem oddzwaniacie między 9 a 22 kiedy wam pasuje...

Druga rzecz. Pojechałem do mkiosku w Lublinie na ulicę Piłsudskiego, gdzie chciałem załatwić sprawę wypowiedzenia. Wasze pracownice powiedziały mi, że nie mogą przyjmować zleceń zamknięcia rachunków. Ciekawe, że otwierać mogą... Po prostu nie szanujecie swoich klientów i dlatego właśnie się z Państwem żegnam.


Budżet w mBank - pomysł na małą zmianę

Witam,

Jak wiadomo, większość z nas otrzymuje wynagrodzenie do 10. Funkcja budżetu to świetna sprawa tylko... tam wszystko jest liczone od 1.

Czy można zrobić jakieś ustawienia budżetu aby ustalać początek liczenia nowego budżetu innego dnia niż początek miesiąca?


Informacja w pomocy o możliwości otrzymania pakietu w placówce zawierający domyślne hasło i login

Informacja w pomocy o możliwości otrzymania pakietu w placówce zawierający domyślne hasło i login


Informacja w pomocy o możliwości otrzymania pakietu w placówce zawierający domyślne hasło i login

Informacja w pomocy o możliwości otrzymania pakietu w placówce zawierający domyślne hasło i login


zaprojektuj swoją kartę płatniczą

chciałbym mieć możliwość jak u konkurencji -ING ,mieć możliwość nawet za sensowną opłatą zaprojektować kartę płatniczą by płacenie kartą mBanku sprawiało mi odrobinę przyjemności - proponuję wprowadzenie indywidualizacji karty płatniczej , co na to mBank ?


Zapis rozmowy z konsultantem na maila.

Po skończonej rozmowie na czacie, rozmowa znika. Nie zdążyłem zrobić screenów. Przydałaby się możliwość otrzymania takiej rozmowy na maila. Już nie chodzi o cele reklamacyjne, ale skoro się czegoś dowiedziałem, to za pół godziny chciałbym to znowu przeczytać, a nie dowiadywać się tego od początku.


Aplikacja na telefon...

Przywróćcie poprzednią aplikację na telefony... Nowa jest pomyłką...


Przypisywanie kategorii transakcji przy przelewie

Proponuję umożliwienie przypisania kategorii transakcji już przy potwierdzaniu przelewu. Wtedy nie trzeba by było szukać tej transakcji w historii i dopiero nadawać kategorii.


Portfel inwestycyjny

Dużo od marketu funduszy nie wymagam, ale czy nie dałoby się chociaż zrobić prostego powiadomienia o przekroczeniu ustalonego progu najlepiej wartościowo lub procentowo.

Nie che już nawet wspominać, że idealną funckją była automatyczne wykonywanie zleceń według własnie ustalonego progu, czyli fundusz osiąga daną wartość i w tym momencie jest sprzedawany lub wykonywana konwersja według wcześniej ustalonych przez użytkownika reguł , było by to genialne i wspomagało np metodę stop los zamiast korzystać z zewnętrznych serwisów.

Nawet głupie powiadomienie na miala by czasem wystarczyło


Poprawienie listy przelewów zdefiniowanych

Kurde, nie wiem czy tylko u mnie tak jest ale wchodzę w książkę odbiorców a tam wąziutki pasek z zdefiniowanymi osobami/firmami, nie dało się tego zrobić lepiej?

Na mój tok rozumowania jak wchodzę w książkę to che znaleźć adresata a nie widzieć rachunki, za to dostaję wąski pasek gdzie nazwy często są ucinane i nieczytelne no po prostu masakra.

To już wole korzystać z gwiazdek ale ktoś ograniczył ich ilość...... porażka poprawcie to


Wiadomości w aplikacji mobilnej

Przydałoby się aby w aplikacji mobilnej można było odczytać wiadomości, bo obecnie nie ma takiej możliwości i trzeba się specjalnie logować to serwisu internetowego.


Ułatwienie w wydawaniu dodatkowej karty do karty kredytowej

Proponuje żeby bank zmienił wymagania co do wydawania dodatkowej karty kredytowej. W innych bankach można zrobić to znacznie prościej bez wpisywania danej osoby dla której robimy kartę jako pełnomocnika do konta, jest również możliwe wydawanie takich kart dla własnych dzieci. Na tym polu mbank ma spore zaległości i dużo można by tu uprościć.


Spłacanie karty kredytowej

Witam,

Proszę wprowadzić możliwość ustawiania przelewów jednorazowych z przyszłym terminem realizacji dla przelewów spłacających karę kredytową.
Obecna metoda (natychmiastowy przelew) również jest dobra, ale jest ona pod klawiszem "spłać zadłużenie". Nie ma możliwości jednak zaprogramowania sobie zwykłego przelewu na rachunek swojej karty kredytowej z datą przyszłą. Gdy taką datę się ustawi, Wasz system automatycznie zmienia datę na bieżącą.

Dziękuję za uwagę i czekam na informacje co w tej kwestii chcecie zrobić.


możecie traktować klientów lepiej i nie ukrywać opłat?

Czy możecie informować o zmianie warunków korzystania z kart, kiedy zmieniacie kartę? Proponuję, aby traktować ludzi jak ludzi a nie tabelki w excelu do zarabiania.

W listopadzie dostałem nową kartę do bankomatu - tęczowy delfinek okazał się bardzo żarłoczny. Lata temu dostałem poprzednią kartę do bankomatu. Zadzwoniła tez do mnie pani z infolinii z informacją, że dostaję od mbanku "bezpłatne bankomaty" w Polsce.
Jak się okazało, bankomaty były ofertą powiązaną z kartą. Przy wydaniu nowej karty - jak to zwykle w mBanku - nikt mnie nie poinformował o zmianie warunków obowiązujących przy wypłatach z obcych bankomatów. Najwidoczniej długi staż nie jest dla banku aż tak ważny jak dodatkowe źródło dochodu i tabelka w excellu.
Efekt? Od listopada płacę prowizję i właśnie się dowiedziałem, że zapłaciłem w sumie ponad 170 pln za mój długi staż.
Czy szacowni menadżerowie naprawdę myślą tylko o nabijaniu klientów w butelkę? Tak się traktuje klientów z długim stażem - zmienia się zasady gry i nie informuje o tym?


LOKATY - progress bar

Chciałbym mieć możliwość w gąszczu lokat odnalezienia tych, które dopiero co zostały otwarte, są w połowie "drogi", albo za chwilę zostaną zamknięte.

Dzięki temu będę mógł szybko ocenić, którą lokatę w razie potrzeby najbardziej opłaca mi się zerwać nie tracąc przy tym zbyt wielu odsetek.

Myślę, że wygodny byłby progress bar, który niezależnie od długości lokaty pokazywałby procentowy pasek jej realizacji.


Przelew ekspresowy

Chociaż kilka ekspresowych przelewów w miesiącu za darmo. Mam konto d.Multibanku, które jest po prostu drogie jak na dzisiejsze standardy więc chociaż tyle moglibyście dać. Do karty MasterCard debit dodać jak do Visy bezpłatne bankomaty na świecie. Przesuńcie ostatnią sesję wychodzącą. 13.30 to za szybko!!!!!


Usługa Web Serwisu do wykonywania zdefiniowanych przelewów

Witam,

Banki oferują Web Serwisy, ale dużym klientom. Moja propozycja to rozszerzenie usług mBanku o Web Serwis i choćby pierwszą metodę czyli możliwość wykonywania operacji na przelewach zdefiniowanych. Takie API mBanku umożliwiło by tworzenie systemów (sklepów i innych rozwiązań) praktycznie bezobsługowych ze strony administracyjnej. Zapewne pomysłów na inne metody API mBanku można by mnożyć.

Pozdrawiam,
Maciej


Informowanie o ważnych zmianach w regulaminie itd. za pomocą email

Proponuje, aby o najważniejszych zmianach w regulaminie, taryfie prowizji i opłat itd. informować za pomocą wiadomości email. Wiadomość powinna zawierać informację o tym co się konkretnie zmienia.

Ludzie zrozumcie, że nie każdy ma czas logować się do systemu i tam czytać wiadomości wśród których większość to spam związany z promocjami, mOkazjami itd..
Wiadomość o zmianach zawiera najczęściej odnośnik do nowej Taryfy Prowizji i Opłat zawierającej kilkanaście- kilkadziesiąt stron - nikt z nas nie ma czasu ich analizować !!!
Jeśli coś zmieniacie - napiszcie konkretnie co - i wyślijcie to wiadomością email ! Taką pocztę każdy sprawdza znacznie częściej niż wiadomości pojawiające się na stronie mBanku !!


Oddzielenie list odbiorców.

Błagam. Wróćcie do starej opcji, gdzie listy odbiorców nie mieszały się pomiędzy rachunkami. Albo przynajmniej rodzajami kont.

Mam teraz konto osobiste i dwa firmowe. Połączone listy odbiorców powodują możliwość pomyłki i zapłacenia nie z tego konta - to duuuuży kłopot.

Co dziwniejsze, żeby zobaczyć środki na kontach to już muszę się przełączać. To wbrew logice.


wpłacanie i funtów brytjskich i franków szwajcarskich w odddziale multibanku

Dajcie możliwość wpłacania/wypłacania w placówkach Multibanku środków na rachunki mBanku w funtach brytyjskich i frankach szwajcarskich.