artykuł

2 min.

BOT Marek pomoże Ci w potwierdzaniu nietypowych transakcji

ostatnia aktualizacja:

Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest dla nas kluczowym elementem naszej działalności.

Od teraz BOT Marek otrzyma nową funkcjonalność i tym samym wesprze pracowników bezpieczeństwa. Będzie dzwonił do klientów by potwierdzić nietypowe transakcje. Jak to zrobimy? O zbliżającej się rozmowie będziemy Cię informować m.in. w aplikacji mobilnej.

 

Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy jest dla nas najważniejsze

W wyjątkowych sytuacjach, gdy nie mamy pewności, czy to Ty wykonujesz transakcję, możemy ją tymczasowo wstrzymać lub odrzucić. Aby upewnić się, że to nie jest próba oszustwa, potrzebujemy potwierdzić, że na pewno chcesz ją wykonać. Już teraz potwierdzamy z Tobą takie transakcje, teraz skorzystamy ze wsparcia – BOTa Marka.

Uważamy, że hasło „Technologia do usług” można odmieniać przez wszystkie przypadki, dlatego chcemy wspierać zarówno Ciebie, klientów jak i pracowników. Tym razem pomocną dłoń wyciąga do obu grup BOT Marek. Czy znasz ten głos? Marek jest znany osobom, które dzwonią na mLinię. Od teraz będzie dużym wsparciem w potwierdzaniu nietypowych transakcji. Dotychczas, gdy system w trosce o bezpieczeństwo pieniędzy klientów zablokował nietypową transakcję, proces wymagał kontaktu ze strony pracownika, bądź klient sam musiał zadzwonić do banku. Co więcej, jeśli korzystasz z aplikacji, dostaniesz powiadomienie o zbliżającym się telefonie od BOTa Marka. Jeśli nie masz aplikacji – dostaniesz wiadomość w serwisie transakcyjnym.

 

Większe bezpieczeństwo

Zastosowanie BOTa Marka pozwoli na szybszą i bardziej efektywną obsługę potwierdzania nietypowych transakcji.

Przypominamy, że BOT Marek ani pracownicy mBanku w trakcie rozmowy nie proszą o podanie haseł, danych do karty czy kodu BLIK.

Rozbudowanie BOTa Marka o możliwość potwierdzania nietypowych transakcji to kolejne po m.in. mobilnej autoryzacji, zaufanym nadawcy czy parowaniu aplikacji kartą rozwiązanie, które wspiera bezpieczeństwo klientów mBanku. To potwierdza, że jesteśmy jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie banków w Polsce.

Jesteśmy także pierwszym bankiem, który już dekadę temu zwrócił uwagę na temat edukacji w zakresie bezpieczeństwa. Od tego czasu prowadzimy różnorodne działania w tym obszarze, np. szerokozasięgowe kampanie, czy regularną komunikację edukacyjną w kanałach własnych.


Nota prawna
To nie jest oferta. Materiał ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty. mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem.


wyniki wyszukiwania