
Potrzebujesz pomocy?
- podejrzewasz, że ktoś włamał się na Twoje konto?
- nie wiesz, gdzie jest Twoja karta lub chcesz ją zablokować?
- ktoś próbował wyłudzić Twoje dane?
Sprawdź, co robić w takich sytuacjach.
Aktualności dotyczące bezpieczeństwa
15:22 - 14 września 2023
Ostrzegamy przed nową metodą oszustów, którzy wyłudzają pieniądze „na reklamację”
więcej
10:57 - 30 sierpnia 2023
Uważaj na fałszywe linki. Oszuści zmienili sposób działania!
więcej
16:06 - 25 lipca 2023
Uważaj na oszustów, którzy podszywają się pod znajomych lub rodzinę na portalach społecznościowych
więcej
14:31 - 14 lipca 2023
Posłuchaj „Jazgotu”, by uniknąć oszustwa
więcej
Kodeks bezpieczeństwa – poznaj najważniejsze zasady

Pamiętaj!
- nigdy nie dzwonimy z numerów 42 6 300 800, 783 300 800
- zawsze, gdy do Ciebie dzwonimy, dostaniesz powiadomienie w aplikacji mobilnej więcej
- wszystkie maile, które do Ciebie wysyłamy zabezpieczamy i oznaczamy symbolem zaufanego nadawcy więcej
- szyfrujemy dokumenty, które wysyłamy do Ciebie mailem więcej
Jak zgłosić problem dotyczący bezpieczeństwa naszych systemów lub usług
Jeśli zauważysz problemy związane z bezpieczeństwem naszych systemów i usług, zgłoś to do zespołu CERT więcej