Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Zapewniamy je Twoim finansom, zadbamy o bezpieczeństwo serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Jednak Twój świat nie kończy się tylko na bankowości. Co z pozostałymi stronami i serwisami internetowymi? Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i skorzystaj z nowej, bezpłatnej usługi CyberRescue.
To pierwsza tego typu usługa w polskiej bankowości, choć popularna na całym świecie. Jako pierwsi w Polsce oferujemy klientom wsparcie w zakresie bezpieczeństwa w sieci, przydatne w serwisach on-line innych niż bankowe. Często bowiem internetowe oszustwa rozpoczynają się w serwisach pocztowych i społecznościowych. Nowatorską usługę dostarcza spółka z portfela mAkceleratora.
mAkcelerator – czyli fundusz założony przez mBank, którego celem jest rozwój i komercjalizacja najnowocześniejszych technologii – zainwestował właśnie w Centrum Bezpieczeństwa Cyfrowego (CBC), firmę z dziedziny bezpieczeństwa IT. Zgodnie z założeniami funduszu mBanku, CBC w pierwszej kolejności zaoferuje swoje usługi klientom mBanku – bezwarunkowo bezpłatnie.
Na początek oferujemy CyberRescue, czyli całodobowe wsparcie w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Jest to niczym nieograniczona pomoc, dostępna non-stop, działająca jak prywatne pogotowie on-line. W ramach tej usługi specjaliści CBC pomogą klientom zdalnie (telefonicznie, SMS-em, mailem i przez czat) w razie wystąpienia ataku hakerskiego, zawirusowania komputera lub telefonu, utraty haseł do logowania w serwisach internetowych, a także w innych przypadkach, gdy użytkownik potrzebuje wsparcia w sieci.
Z CyberRescue zyskasz wsparcie ekspertów, którzy:
- podpowiedzą Ci, jak możesz chronić swoje dane w sieci
- doradzą Ci, co zrobić, gdy ktoś poda się za Ciebie na jednym z portali lub przejmie Twoje hasło i login
- poinformują o zagrożeniach w sieci, na które musisz zwrócić uwagę
- pomogą pozbyć się wirusów z Twojego komputera
Dodatkowo eksperci pomogą Ci:
- odzyskać dostęp do skrzynki e-mail,
- skompletować i wypełnić dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu (np. na Facebooku),
- zablokować telefon oraz kartę SIM,
- zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono,
- złożyć wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym, jeśli nie otrzymałeś towaru, który zakupiłeś w sklepie internetowym,
Usługę dostarcza Centrum Bezpieczeństwa Cyfrowego S.A.
Dowiedz się więcej o usłudze i zobacz pełen zakres usług.
Bądź czujny. Uważaj w sieci.
Regulamin świadczenia usługi CyberRescue.
Materiał nie stanowi oferty i ma charakter informacyjny. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępnym na www.mBank.pl/CyberRescue ( adres www do ustalenia). Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest Centrum Bezpieczeństwa Cyfrowego S.A. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz Centrum Bezpieczeństwa informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.