Informujemy, że w dniu dzisiejszym (29 listopada 2010 r.) z przyczyn technicznych nie będzie dostępny podgląd historii operacji na rachunkach Klientów.
Ponadto informujemy, że część przelewów przychodzących zaksięgowanych w dniu dzisiejszym mogła zawierać nieprawidłowe dane. Kwoty zrealizowanych przelewów były prawidłowe.
Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności serwisu transakcyjnego. O zmianach będziemy informować na bieżąco.
Za utrudnienia przepraszamy.
Aktualizacja: 29.11.2010 r. godz. 17:50
Informujemy, że zgodnie z wcześniejszymi informacjami, z powodów technicznych część zewnętrznych przelewów przychodzących, zaksięgowanych na rachunkach Klientów mBanku w trakcie pierwszej sesji (w dniu 29 listopada br.), mogła zawierać niepoprawne dane (np. dotyczące nadawcy lub tytułu operacji).
Zapewniamy, że kwoty przelewów, o których mowa, były prawidłowe, a księgowania dotyczyły wyłącznie osób, które spodziewały się zasilenia rachunku.
Przelewy zewnętrzne, przychodzące w ramach kolejnej sesji, zostały zrealizowane prawidłowo.
Został już przywrócony dostęp do podglądu historii operacji na rachunku. Niedostępne pozostają szczegóły przelewów przychodzących z dnia 29 listopada br.
Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że zostaną one ostatecznie rozwiązane tak szybko, jak będzie to możliwe.
Nie ma konieczności składania reklamacji i informowania o każdym niepoprawnym przypadku banku.
Aktualizacja: 30.11.2010 r. godz. 09:00
Informujemy, że trudności związane z częścią zrealizowanych w dniu 29.11.2010 r. przelewów przychodzących, ustąpiły.
Klienci mBanku mają pełny dostęp do serwisu transakcyjnego, w tym do historii i szczegółów wszystkich operacji.
Za utrudnienia przepraszamy.