Weź udział w naszym konkursie, a przez cyfrową rewolucję poprowadzimy Cię za rękę!

 

Powiedz nam, dlaczego chcesz ją przejść, a my zbudujemy dla Ciebie e-sklep i skierujemy do niego klientów. Wyposażymy Cię w nowoczesne narzędzia i w wiedzę, jak z nich korzystać. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 22 lipca!

 

 

  Kto może wziąć udział?

 

W konkursie mogą brać udział mikro-, małe i średnie firmy, które działają w Polsce. Dwie kategorie konkursowe obejmują: firmy do 10 mln zł obrotów i te od 10 do 50 mln zł obrotów rocznie.

Zapraszamy nie tylko e-commerce’owych żółtodziobów, ale też firmy, które mają już doświadczenia w sprzedaży online i chcą przekuć je w sukces.

 

  Nagrody

 

Do wygrania są dwie nagrody główne o wartości 100 tys. zł każda oraz 10 nagród dodatkowych o wartości 10 tys. zł każda.

W ich skład wchodzą m.in. narzędzia do budowy e-sklepu, jego integracji z serwisami zewnętrznymi, e-marketingu i budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia. Pakiet gwarantuje też wsparcie prawne i księgowe oraz szkolenia z zakresu komunikacji online. A także darmowe usługi kurierskie. Czyli wszystko co potrzebne jest do prowadzenia e-sklepu! Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów i członków jury. Nic bowiem nie jest cenniejsze od możliwości skonfrontowania pomysłów z doświadczonymi praktykami.

 

Dowiedz się więcej o nagrodach 

 


 

a

  Poznaj skład jury konkursu Cyfrowe rewolucje

 

Joanna Ceplin

Ekspert marketingu online, bizneswoman, mentorka. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz wielu kursów. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla przedsiębiorców. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.

Przemysław Pająk

Założyciel Grupy Spider’s Web, do której należą: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autoblog, Bizblog, Spider’s Web+ oraz Bezprawnik i Spiders.Agency. Media Grupy Spider’s Web odwiedzane są przez 7 milionów ludzi miesięcznie. Przez 10 lat pracował w marketingu w branży FMCG. W swojej karierze był też nauczycielem akademickim oraz specjalistą ds. PR. W wolnych chwilach grywa w koszykówkę.

Maciej Żak

Współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”. W latach 2011-2014 w Intel Capital jako Dyrektor Inwestycyjny CEE, a przedtem wieloletni członek zarządu Grupy Onet, która w 2011 roku została sprzedana do Ringier Axel Springer. Posiada bogate doświadczenie w sektorze internetowym, technologicznym oraz mediów w Polsce i Środkowej oraz Wschodniej Europy. Zarządzał wieloma procesami M&A, w tym m.in. Onet (inwestycja 2001), DRQ, Pascal, FC Legia, Netsprint, iTaxi, Adrino, Whitepress. Zasiadał w radach nadzorczych spółek takich jak TVN, Optimus, Legia, DRQ, iTaxi, Whitepress, Adrino.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Executive MBA z IMD w Lausanne, Szwajcaria.

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie