Sukces w biznesie opiera się na dwóch filarach: finansach i wiedzy. Na co dzień oferujemy firmom dostęp do kapitału, teraz dodajemy również wiedzę niezbędną, aby rozwinąć skrzydła w sieci. Kampania Cyfrowe rewolucje skierowana jest do firm o obrotach do 50 mln zł. Akcja potrwa do końca roku. Zaprosiliśmy do niej inne, znane marki, które dostarczają wiedzę i narzędzia do działania w branży e-commerce. Partnerem merytorycznym akcji jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - firma MasterCard.

 

Kampania Cyfrowe rewolucje to kolejne nasze działanie, które wspiera firmy w e-transformacji. Z myślą o nich, w maju, jako jedni z pierwszych na rynku, udostępniliśmy ofertę produktową.

  W kampanię zaangażowały się:

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje interesy firm związanych z rynkiem  gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Jej misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami rządowymi i pozarządowymi w kraju i na świecie. e-Izba skutecznie wpiera transformację cyfrową MŚP oraz działa na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie wykorzystania cyfrowych rozwiązań.

Mastercard

Jest globalną firmą technologiczną, która działa w obszarze płatności. Nieustająco wprowadza innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włącza się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom jej  sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizuje wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości.

1koszyk

Automatyzuje i optymalizuje sprzedaż online. To wielokanałowa platforma e-commerce, która integruje usługi takie jak bramki płatnicze, przesyłki kurierskie i paczkomaty. Pozwala na zakup produktu poprzez unikatowy link, który można zamieścić na dowolnej stronie, portalach społecznościowych, w e-mail-u, na chacie, w SMS-ie czy jako kod QR lub tag NFC. Platforma umożliwia kupującym logowanie jednym kontem do różnych sklepów, a sprzedającym szybkie rozpoczęcie handlu poprzez kompletną obsługę procesu od zamówienia po wysyłkę.

CashDirector

To polska firma, która działa w branży finansowo-technologicznej. Specjalizuje się w automatyzacji procesów księgowych. Dostarcza klientom księgowość online zintegrowaną z bankowością internetową. Obecnie CashDirector koncentruje swoje działania w Europie.

Kancelaria GESSEL

Od 27 lat świadczy usługi doradztwa prawnego na rzecz krajowych i zagranicznych przedsiębiorców oraz osób fizycznych. Jej działalność skoncentrowana jest na obsłudze transakcji w sektorze prywatnym, w zakresie inwestycji bezpośrednich oraz sporach z nimi związanych. Podczas doradzania klientom firma zwraca szczególną uwagę na ich interesy ekonomiczne oraz  aktualne mechanizmy rynkowe. Porady stanowią połączenie wiedzy prawniczej ze znajomością aktualnych realiów biznesowych właściwych dla poszczególnych sektorów gospodarki.

Ideo Force

Agencja e-marketingowa i e-commerce, która działa na rynku od 1999 roku Ma na swoim koncie ponad 1000 projektów e-marketingowych. Działa w Polsce, Austrii, Niemczech, Norwegii, Kanadzie i Szwecji. Kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności. Na podstawie zdobytej wiedzy i osiągniętych kompetencji firma opracowała własną metodologię pracy ze sklepami internetowymi i generowania dla nich optymalnych wyników sprzedażowych.

InPost

InPost jest liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowych usług dedykowanych branży e-commerce.

Jest pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek Paczkomat®, czynnych 24/7. Dzięki innowacyjnej technologii, odbiór przesyłek jest nie tylko wygodny i bezpieczny, ale także z korzyścią dla środowiska. Zdalny odbiór oraz śledzenie przesyłek umożliwia wiodąca na rynku aplikacja InPost Mobile.

Lex Secure

To firma prawnicza, która z sukcesem działa ponad dziewięciu lat. Tworzy system prawny oparty na wiedzy doświadczonych adwokatów i radców prawnych, którzy obsługują ponad 152 tys. klientów. Firma wprowadziła na polski rynek kompleksową 24h opiekę prawną, dla klientów firmowych i indywidualnych. Polega ona na stałym dostępie do prawnika i pomocy w rozwiązywaniu zagadnień prawnych, tak aby w możliwie najszybszy i najprostszy sposób zapewnić profesjonalną usługę prawną, a opinie i dokumenty prawne były przydatne w życiu zawodowym i prywatnym.

mElements

mElements S.A. to technologiczna spółka z Grupy mBanku, która wychodzi naprzeciw potrzebom handlu elektronicznego. Jej głównym zadaniem jest tworzenie rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe online zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Działania firmy skupione są wokół trzech dużych projektów: API Kredytowego, PSD2 oraz Integratora płatności. Oprócz rozwoju produktów dba też o wysoką jakość dokumentacji dla klientów oraz programistów. W swoim portfolio ma m.in. najszybszą na rynku bramkę do płatności internetowych – Paynow.

RedCart

To firma, która dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania do założenia i prowadzenia sklepów internetowych opartych na modelu SaaS. Przez ponad 10 lat działalności firmy z oprogramowania skorzystało kilka tysięcy przedsiębiorców z różnych sektorów gospodarki. Zastosowany w narzędziach RedCart system integracji samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Firma oferuje też opcje sprzedaży produktów w modelu dropshipping, integracje z kurierami i płatnościami online, a także możliwość sprzedaży wielokanałowej poza e-sklepem i zagranicą. Firma współpracuje z blisko 500 hurtowniami, z których duża część oferuje model dropshippingowy.

Samito

To kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. System wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data. A to wszystko po to by  angażować, inspirować i zachęcać do zakupów klientów e-sklepów. Firma – wcześniej znana jako SaveCart –  została założona w 2014 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Dziś SAMITO jest jedną z najciekawszych spółek na rynku e-commerce z tytułami „Best Tool for E-commerce” oraz „Best Innovation in Technology” przyznanymi w 2019 r. przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Sky-Shop.pl

To platforma do prowadzenia sklepu internetowego, wielokanałowej sprzedaży online oraz dropshippingu. Sky-Shop można bezpłatnie przetestować przez 14 dni, a po tym okresie korzystać z pakietów abonamentowych z płatnościami miesięcznymi. Klient otrzymuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego wraz z serwerem, wsparciem technicznym oraz 1200 funkcjami. Platforma  posiada kreator szablonu sklepu, który działa również na urządzeniach mobilnych i  umożliwia sprzedaż na marketplace typu Allegro, eBay, Ceneo oraz na Facebooku. Sky-shop powstał w 2009 roku. Z jego pomocą powstało już blisko 40 tys. e-sklepów.

TrustMate.io

Firma oferuje zaawansowane narzędzia do zbierania opinii, moduł mediacji oraz intuicyjny interfejs. Jest jedyną, platformą zbierającą opinie, na polskim rynku, która dzieli się własnością ocen ze swoimi usługobiorcami. Oznacza to, że klienci mogą wyświetlać opinie na swoich stronach www, materiałach reklamowych oraz mają do nich stały dostęp w panelu TrustMate. Rozwiązania, które proponuje, zwiększają konwersję sprzedaży, podnoszą pozycję firmy w wynikach wyszukiwania oraz wzmacniają zaufanie klientów. Skutecznie pomagają też zarządzać wizerunkiem firmy w internecie.

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie