Prowadzisz sklep internetowy, ale zastanawiasz się jak go usprawnić, zwiększyć sprzedaż swoich produktów?

Poniżej znajdziesz narzędzia, które wesprą Cię w tym procesie. Wykorzystaj te, które potrzebujesz.

Kliknij na kafelek i przejdź do informacji, które Cię interesują

 

Przyjmowanie płatności online

 

Sprzedaż online bez sklepu internetowego

 

Pakiet marketingowy

 

Dodatkowe korzyści

  • Z łatwością przyjmiesz płatności od Twoich Klientów

 

Zakładając sklep u naszych partnerów będziesz mógł uruchomić bramkę płatniczą Paynow. Sprawdź, co zyskujesz:

W prosty sposób zaimplementujesz ją w Twoim sklepie - udostępnimy Ci pomoc ekspertów

Klienci w łatwy sposób zapłacą w Twoim sklepie internetowym

Płatności od Twoich klientów będziesz miał od razu na swoim koncie firmowym

Nie zapłacisz prowizji od transakcji od Twoich klientów podczas epidemii. Później będziemy pobierać od Ciebie 0,95% prowizji od każdej transakcji

Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa mBank

Jak uruchomić Paynow?

Aby uruchomić tę usługę musisz mieć konto firmowe i sklep internetowy.

 

Na profilu firmowym wybierz zakładkę „Płatności”, a następnie „Paynow”.

Umowę zaakceptujesz w serwisie transakcyjnym

Nasi eksperci udzielą Ci wsparcia w tym procesie.

  • Szukasz alternatywy dla sklepu internetowego?

 

Z 1koszyk w 15 minut przeniesiesz swój biznes do Internetu, bez potrzeby otwierania sklepu online. Możesz sprzedawać za pomocą linku, kodu QR lub tagu NFC, który udostępniasz klientom np. na Facebooku, Instagramie czy w mailingach. Z mBankiem zapłacisz tylko 1,49% prowizji od wartości zamówienia.

 

Odwiedź stronę 1koszyk

Wypełnij formularz rejestracyjny

Zaakceptuj regulamin promocji

Wpisz kod zniżkowy „mBank"

Konto w 1koszyk jest zintegrowane z bramką płatniczą i kurierem.

 

  • Dostaniesz 40% zniżki na pakiet marketingowy od firmy Samito, który pomoże Ci angażować, inspirować i zachęcać klientów do zakupów w Twoim sklepie.

 

Możesz wybrać dowolny pakiet. Więcej o pakietach przeczytasz tutaj.

 

Jak otrzymać zniżkę od firmy Samito?

Wejdź na stronę Samito

Wypełnij formularz rejestracyjny, zaakceptuj regulamin promocji i wpisz kod zniżkowy „mBank

Na stronie Samito, wybierz swój pakiet i zapłać za niego z 40% zniżką

Uwaga, zniżka 50% zadziała jedynie wtedy, gdy płatność za pakiet Samito zrobisz ze swojego rachunku w mBanku. Jeśli zapłacisz z innego rachunku niż mBank, w kolejnym miesiącu Samito wyłączy Ci zniżkę.

 

  • Możesz skorzystać z Programu powitalnego na Allegro.

Bezpłatnie otrzymasz 180 oznaczeń promocyjnych Twoich produktów na Allegro. Możesz oznaczyć je 60 razy jako „Nowość” oraz wyróżnić je 60 razy jako „Rabat ilościowy” i 60 razy jako „Okazja”.

Otrzymasz darmowy pakiet, jeśli wcześniej nie rejestrowałeś firmy na Allegro. Podczas rejestracji podaj kod „mBank” oraz swoje konto w mBanku jako rachunek do wypłat z serwisu.

  • Bezpłatna konsultacja na infolinii księgowych dla firm.

22 100 45 43
codziennie w godz. 9-17

Eksperci księgowi Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych współpracującej z mBankiem bezpłatnie odpowiedzą na Twoje pytania o:

  • pomoc rządową w ramach programów tarczy antykryzysowej (wybierz 1),
  • zagadnienia księgowe dla sklepów internetowych i firm planujących działalność w internecie (wybierz 2).

Konsultacje mają charakter informacyjny. Nie ponosimy odpowiedzialności za zastosowanie ich przez przedsiębiorców. Więcej na morganizerfinansow.pl/wsparcie

  • Udostępnimy Ci darmowy program do wystawiania faktur:

Będziesz miał zawsze pod ręką raporty pozwalające na monitorowanie płatności od Twoich kontrahentów

Wystarczy, że w serwisie transakcyjnym mBanku na profilu firmowym w zakładce „Mój Biznes” wybierzesz „Fakturowanie” i zaakceptujesz regulamin usługi

Możesz skorzystać z tej opcji, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą

  • W swoim koncie firmowym będziesz też mógł podłączyć mOrganizer finansów, który umożliwi Ci:

Zdalne przekazywanie faktur i innych dokumentów do księgowej

Monitorowanie zapłaconych faktur i płacenie faktur kosztowych jednym kliknięciem

Prognozowanie zapasów gotówki na najbliższe 4 tygodnie

O mOrganizer finansów możesz zawnioskować od razu przy składaniu wniosku o konto firmowe, lub wejść na stronę mBank.pl w zakładkę „Firmy”, następnie w zakładkę „Księgowość” i „mOrganizer finansów”. Pojawi się przycisk „Wypróbuj mOrganizer”. Później możesz korzystać z usługi logując się do Serwisu Transakcyjnego, klikając przycisk „Mój Biznes”.

 

  • Będziesz mógł skorzystać z mPlatformy walutowej, która umożliwi Ci szybką wymianę walut w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej.

 

Aby zawnioskować o mPlatformę walutową:

1. Złóż wniosek o mPlatformę walutową (pamiętaj, musisz mieć konto firmowe)

2. Zaakceptuj regulamin w swoim serwisie transakcyjnym. Pamiętaj, że w przypadku spółek wszyscy właściciele / reprezentanci muszą zaakceptować regulamin.

3. Zacznij korzystać i swobodnie wymieniaj walutę w dowolnym miejscu i czasie

  • Będziesz mógł za darmo korzystać z wiedzy ekspertów: webinary, artykuły, poradniki.

 

Materiały dla Siebie znajdziesz na blogu firmowym mBanku, w Strefie przedsiębiorcy

Przydatne dokumenty

Nota prawna

To nie jest oferta. Szczegółowe warunki i opłaty związane z mBiznes kontem Standard i Promocją „Konto firmowe” są określone odpowiednio w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bieżących dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie Promocji „Konto firmowe”.

Promocja trwa od 10.07.2020 r. do 31.08.2020 r. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe, stowarzyszenia zwykłe, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, kościoły, parafie, związki wyznaniowe, szkoły niepubliczne, przedszkola publiczne, przedszkola niepubliczne prowadzone przez osobę fizyczną, publiczne jednostki oświatowe, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

a) w okresie trwania Promocji złożą wniosek promocyjny o otwarcie rachunku bieżącego mBiznes konto Standard (zwanego dalej rachunkiem bieżącym) za pośrednictwem miejsc, które znajdować się będą na stronie www.mBank.pl, na stronach Partnerów Banku, a także w placówkach mBanku, Punktach Obsługi mFinanse S.A., za pośrednictwem konsultanta mLinii pod numerami telefonu 801 300 800 lub +48 42 6300 800, za pośrednictwem doradcy mLeasing sp. z o.o. oraz za pośrednictwem Businessvoice sp. z o.o.,

b) w okresie trwania Promocji zawrą z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku bieżącego.
Z Promocji wyłączeni są przedsiębiorcy, którzy w dniu 31.05.2020 r. posiadali jakikolwiek rachunek bieżący w Banku dla danego numeru NIP.

Uczestnik Promocji, który spełnił powyższe warunki, otrzyma do nowo otwartego rachunku bieżącego mBiznes konto Standard na okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego:

a) prowadzenie rachunku za 0 zł,

b) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w złotówkach (Elixir),

c) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w EUR (SEPA) do krajów Unii Europejskiej oraz Islandii, Norwegii, Lichtensteinu i Szwajcarii,

d) 0 zł opłaty miesięcznej za pierwszą kartę debetową wydaną do rachunku, dotyczy wszystkich kart oferowanych do rachunku,

e) 0 zł prowizji za wypłaty w złotówkach z bankomatów mBanku, Planet Cash, Euronetu i Santander Bank Polska S.A. na terenie Polski,

f) 0 zł prowizji za wpłaty w złotówkach we wpłatomatach mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronetu na terenie Polski.

Po zakończeniu okresu promocyjnego wszystkie opłaty będą pobierane zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.

 

Lista najważniejszych usług została opracowana na podstawie badania zrealizowanego przez firmę Ipsos Sp. z o.o. na zlecenie mBanku S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie marzec–kwiecień 2015 r. metodologią CAPI na próbie 1016 przedsiębiorców. CAPI to metoda badawcza polegająca na przeprowadzeniu wywiadu z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych (np. laptop, tablet), na których zapisywane są udzielone odpowiedzi. Wyjaśnienie pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na mBank.pl/slowniczek 

 

Promocja „Otwórz e-sklep z RedCart - edycja II”

Szczegółowe warunki i opłaty związane Promocją „Otwórz e-sklep z RedCart - edycja II” są określone w Regulaminie Promocji „Otwórz e-sklep z RedCart - edycja II” dostępnym na stronie www.mbank.pl/firma-w-internecie

Promocja trwa od 01.08.2020 r. do 30.11.2020 r.włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe będących rezydentami Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

1. są posiadaczami jednego z rachunków bieżących prowadzonych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.,

2. zawrą z RedCart umowę o świadczenie Pakietu Usług „Rescue” poprzez rejestrację w Serwisie RedCart na stronie pl/pricing/mbank/,

3. podczas rejestracji na stronie pl/pricing/mbank/, w formularzu rejestracyjnym wpiszą Kod „mBank” oraz zaakceptują Regulamin promocji oraz Regulamin usług RedCart,

4. dokonają płatności za Pakiet Usług „Rescue” w Serwisie RedCart przy użyciu kart wydanych przez Bank lub usługi mTransfer lub przelewu z rachunku prowadzonego przez Bank.

Gdy płatność za Pakiet Usług „Rescue” zostanie zrealizowana w inny sposób niż wskazany w pkt. d., warunki promocyjne nie będą przysługiwać, a opłaty za Pakiet Usług „Rescue” będą pobierane zgodnie z cennikiem Serwisu RedCart. Przedsiębiorcy mogą przystąpić do Promocji tylko raz w ciągu jej trwania. W Promocji nie mogą wziąć udziału przedsiębiorcy, którzy zarejestrowali się w Serwisie RedCart przed dniem przystąpienia do Promocji.

Uczestnik promocji, który spełni powyższe warunki będzie mógł korzystać z Serwisu RedCart w ramach Pakietu Usług „Rescue” przez okres trzech miesięcy od dnia przystąpienia do Promocji, za jednorazową opłatą 1,23 zł brutto oraz będzie mógł uzyskać jednorazową zniżkę 15% na zakup jednego wybranego Pakietu Usług dedykowanych (do wyboru pakiety „Standard”, „Pro” albo „Exclusive”), do wykorzystania przez okres trzech miesięcy od dnia przystąpienia do Promocji. 

Promocja „Otwórz e-sklep ze Sky-Shop.pl”

Szczegółowe warunki i opłaty związane Promocją „Otwórz e-sklep ze Sky-Shop.pl” są określone w Regulaminie Promocji „Otwórz e-sklep ze Sky-Shop.pl” dostępnym na stronie www.mbank.pl/firma-w-internecie

Promocja trwa od od 01.08.2020 r. do 30.11.2020 r.. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe będących rezydentami Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

1. są posiadaczami jednego z rachunków bieżących prowadzonych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.,

2. zawrą z Sky-Shop.pl umowę o świadczenie Pakietu Usług „Pakiet Business” lub wybranego Pakietu Usług „Gotowy Sklep Internetowy” poprzez rejestrację w Serwisie Sky-Shop.pl na stronie mbank.Sky-Shop.pl,

3. podczas rejestracji na stronie mbank.Sky-Shop.pl w formularzu rejestracyjnym wpiszą Kod „mBank” oraz zaakceptują Regulamin promocji,

4. dokonają płatności za Pakiet Usług „Pakiet Business” i/lub za wybrany Pakiet Usług „Gotowy Sklep Internetowy” w Serwisie Sky-Shop.pl przy użyciu kart wydanych przez Bank lub usługi mTransfer lub przelewu z rachunku prowadzonego przez Bank.

Gdy płatność za Pakiet Usług „Pakiet Business” i/lub za wybrany Pakiet Usług „Gotowy Sklep Internetowy”  zostanie zrealizowana w inny sposób niż wskazany w pkt. d., warunki promocyjne nie będą przysługiwać, a opłaty za Pakiet Usług „Pakiet Business” i/lub za wybrany Pakiet Usług „Gotowy Sklep Internetowy”   będą pobierane zgodnie z cennikiem wskazanym na https://Sky-Shop.pl/cennik_sklepu.. Przedsiębiorcy mogą przystąpić do Promocji tylko raz w ciągu jej trwania. W Promocji nie mogą wziąć udziału przedsiębiorcy, którzy zarejestrowali się w w Serwisie Sky-Shop.pl  przed dniem przystąpienia do Promocji.

Uczestnik promocji, który spełni powyższe warunki będzie mógł korzystać z Serwisu Sky-Shop.pl w ramach Pakietu Usług „Pakiet Business” przez okres trzech miesięcy od dnia przystąpienia do Promocji, za jednorazową promocyjną opłatą 1,23 zł brutto. oraz będzie mógł uzyskać jednorazową zniżkę 15% na zakup jednego wybranego Pakietu Usług „Gotowy Sklep Internetowy” (do wyboru pakiet „Mini”, „Medium” albo „Full”) do wykorzystania przez okres trzech miesięcy od dnia przystąpienia do Promocji.

 

Promocja „Zniżka w Samito z mBankiem – edycja II”

Szczegółowe warunki i opłaty związane Promocją „Zniżka w Samito z mBankiem – edycja II” są określone w Regulaminie Promocji „Zniżka w Samito z mBankiem – edycja II” dostępnym na stronie www.mbank.pl/firma-w-internecie

Promocja trwa od 01.08.2020 r. do 30.11.2020 r.włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe będących rezydentami Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

1. są posiadaczami jednego z rachunków bieżących prowadzonych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.,

2. zarejestrują się w Serwisie Samito na stronie, https://mbankpromocjadlafirm.samito.co/: w formularzu rejestracyjnym wpiszą Kod „mBank”, zaakceptują Regulamin promocji „Zniżka w Samito z mBankiem – edycja II”,

3. zawrą z Samito umowę o świadczenie Pakietu Usług,

4. dokonają płatności za Pakiet Usług w Serwisie Samito przy użyciu kart wydanych przez Bank lub usługi mTransfer lub przelewu z rachunku prowadzonego przez Bank.

Gdy płatność za Pakiet Usług za dany Okres Rozliczeniowy zostanie zrealizowana w inny sposób niż w pkt. d, Uczestnik Promocji utraci warunki promocyjne począwszy od Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiła płatność, a opłaty za Pakiet Usług będą pobierane zgodnie z cennikiem  wskazanym na https://samito.co/pakiety/. Przedsiębiorcy mogą przystąpić do Promocji tylko raz w ciągu jej trwania.

Uczestnik promocji, który spełni powyższe warunki, otrzyma 40% zniżki na Pakiet Usług w Serwisie Samito, w maksymalnie trzech następujących po sobie Okresach rozliczeniowych od daty przystąpienia do Promocji, przy czym dokonanie płatności z tytułu korzystania z Pakietu Usług w danym Okresie rozliczeniowym uprawnia do uzyskania jednej zniżki w Promocji. Po zakończeniu trzech Okresów rozliczeniowych od dnia przystąpienia do Promocji, opłaty za korzystanie z Pakietu Usług będą pobierane zgodnie z cennikiem dostępnym pod adresem https://samito.co/pakiety/. Dokonanie częściowej płatności z tytułu korzystania z Pakietu Usług w danym Okresie rozliczeniowym, nie uprawnia do otrzymania zniżki w Promocji.

 

Promocja „1koszyk dla klientów mBank - edycja II”

Szczegółowe warunki i opłaty związane Promocją „1koszyk dla klientów mBank - edycja II” są określone w Regulaminie Promocji „1koszyk dla klientów mBank - edycja II” dostępnym na stronie www.mbank.pl/firma-w-internecie

Promocja trwa od 01.08.2020 r. do 30.11.2020 r. . włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe będących rezydentami Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

1. są posiadaczami jednego z rachunków bieżących prowadzonych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.,

2. zawrą z FSI umowę o świadczenie Usług poprzez rejestrację w Serwisie FSI na stronie  www.1koszyk.pl/dla-kogo/mBank

3. podczas rejestracji na stronie www.1koszyk.pl/dla-kogo/mBank w formularzu rejestracyjnym wpiszą Kod „mBank” oraz zaakceptują Regulamin promocji „1koszyk dla klientów mBank - edycja II”;

4. podadzą Rachunek prowadzony przez mBank, jako rachunek do wypłat z tytułu sprzedaży dokonanej za pomocą Serwisu 1koszyk.

Przedsiębiorcy mogą przystąpić do Promocji tylko raz w ciągu jej trwania. W Promocji nie mogą wziąć udziału przedsiębiorcy, którzy zarejestrowali się w Serwisie 1koszyk przed dniem przystąpienia do Promocji.

Uczestnik promocji, który spełni powyższe warunki, otrzyma zniżkę w wysokości 0,41 pp. od standardowo naliczanej prowizji za sprzedaż za pośrednictwem Serwisu 1koszyk. Zniżka obowiązywać będzie przez trzy miesiące od dnia rejestracji w Serwisie 1koszyk. Po zakończeniu promocji, opłaty i prowizje będą naliczane według cennika dostępnego po zalogowaniu do Serwisu 1koszyk, w zakładce Rozliczenia/ Prowizje.

 

Promocja „Otwórz e-sklep z mBankiem na Allegro – edycja II”

Szczegółowe warunki i opłaty związane Promocją „Otwórz e-sklep z mBankiem na Allegro – edycja II” są określone w Regulaminie Promocji „Otwórz e-sklep z mBankiem na Allegro – edycja II” dostępnym na stronie www.mbank.pl/firma-w-internecie

Promocja trwa od 01.08.2020 r. do 30.11.2020 r.. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, spółki cywilne, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe będących rezydentami Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

a) są posiadaczami Rachunku mBanku,

b) nie posiadają Konta Firma w Serwisie Allegro,

c) wyrażą chęć skorzystania z Promocji poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej https://allegro.pl/kampania/zacznij-sprzedaz-mbankwpisując we wskazanym formularzu Kod o treści „mBank”,

d) zarejestrują Konto Firma w Serwisie Allegro akceptując jednocześnie Regulamin Allegro dostępny na stronie https://allegro.pl/regulamin/pl,

e) wskażą jako Konto do wypłat Rachunek mBanku i nie dokonają jego zmiany w okresie trwania Promocji,

f) zaakceptują Regulamin Promocji.

Uczestnik Promocji, który spełni warunki zgodnie z zapisami §5. ust. 2 otrzyma bez opłat pakiet 210 szt. oznaczeń okazyjnych (oznaczenie Nowość w liczbie 70 szt., oznaczenie Rabat ilościowy w liczbie 70 szt., oznaczenie Okazja w liczbie 70 szt.), określonych w Serwisie Allegro w ramach „Regulaminu programu “Benefity Strefy Okazji dla klientów mBank” dostępnym na stronie https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-benefity-strefy-okazji-dla-klientow-mbank-z8Eay2vAwhX, dalej „Benefit”.

Informacja o udostępnionym Beneficie będzie dostępna dla Uczestnika promocji w ramach Konta Firma w Serwisie Allegro w zakładce Centrum Zniżek. Benefit zostanie udostępniony do 30 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Uczestnik promocji zarejestruje Konto Firma. Benefit będzie do wykorzystania przez 90 dni od dnia udostępnienia go w zakładce Centrum Zniżek w Koncie Firma. Do Promocji można przystąpić tylko raz w ciągu jej trwania.