Zobacz, co zyskujesz wybierając mKsięgowość pełną:
- profesjonalną i bezpieczną obsługę księgową spółki lub innej działalności prowadzącej księgi handlowe
-
mOrganizer finansów dostępny z poziomu Twojego konta firmowego
- szybką wysyłkę dokumentów do dedykowanej księgowej
-
możliwość wyboru certyfikowanego biura rachunkowego w całej Polsce
Dla kogo jest mKsięgowość pełna
Z mKsiegowości pełnej mogą skorzystać firmy zobowiązane do prowadzenia pełnych ksiąg rachunkowych, czyli:
- spółki z o.o.
- spółki komandytowe
- firmy, których przychód netto za poprzedni rok obrotowy wyniósł co najmniej równowartość 2 mln euro
- firmy, które dobrowolnie prowadzą pełne księgi rachunkowe.
Wybierz pakiet dla Twojej firmy:
|
mKsięgowość pełna START |
mKsięgowość pełna KOMFORT |
mKsięgowość pełna PREMIUM |
Pełna obsługa księgowa |
|
|
|
Ilość księgowanych dokumentów (miesięcznie) |
10 |
20 |
50 |
Konsultacje księgowe |
|
|
|
Miesięczny raport finansowy |
- |
|
|
Wiekowanie należności i zobowiązań |
- |
|
|
Liczba użytkowników mOrganizera |
1 |
3 |
4 |
Opłata miesięczna |
485 zł |
950 zł |
1850 zł |
Szczegółowy cennik znajduje się w w załączniku do regulaminu serwisu CashDirector.
Wybierając mKsięgowość, zyskujesz narzędzia ułatwiające prowadzenie biznesu:
- mOrganizer finansów łączy konto firmowe z systemem do prowadzenia finansów, dzięki czemu masz wszystko w jednym miejscu i logujesz się tylko raz
- łatwo wystawisz faktury, a mOrganizer finansów przypomni o płatnościach i wyśle powiadomienia do kontrahentów
- łatwo wprowadzisz faktury kosztowe i przekażesz je księgowej, a należności zapłacisz jednym kliknięciem
Wybierasz biuro rachunkowe w swojej okolicy - sprawdź certyfikowane biura OSCBR tutaj.
Złóż wniosek o mKsięgowość tak jak Ci wygodnie:
wniosek o mKsięgowość złożysz online, w placówce lub na mLinii +48 42 6 300 800
umowę zaakceptujesz w łatwy sposób w serwisie transakcyjnym lub w wybranej placówce
miej kontrolę na finansami firmy gdziekolwiek jesteś
Może Cię zainteresować
mOrganizer Finansów
- kompleksowe narzędzie do zarządzania finansami firmy
w 5 pakietach -
korzystaj z pełnej wersji przez miesiąc za darmo!
Nota prawna
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Start, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”. Liczba klientów na podstawie danych wewnętrznych CashDirector na dzień 31.03.2021 r.
Paynow - bramka płatności dla Twojego sklepu internetowego
- Twoi klienci zapłacą wygodnie online - blikiem, przelewem lub kartą płatniczą
- darmowa aktywacja i wsparcie ekspertów podczas integracji
To nie jest oferta. Do promocji ,,Więcej dla Twojej firmy z Paynow” można przystąpić od 1.09.2022 r. do 31.01.2023 r.
Promocja obowiązuje od 1.09.2022 r. do 31.01.2025 r. (czas, w którym można korzystać z promocyjnych warunków).
Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, czyli dla osób fizycznych, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, są wspólnikami spółki cywilnej, prowadzą spółkę jawną, spółkę partnerską, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę komandytową, fundację, stowarzyszenie rejestrowe.
Aby skorzystać z promocji, przedsiębiorca musi:
1. mieć otwarty rachunek dla firm w mBanku,
2. w trakcie promocji złożyć wniosek o usługę Integratora Płatności Paynow dla firm na stronie www.mbank.pl, na stronach partnerów banku, w placówkach mBanku lub mFinanse, na mLinii (+48 42 6300 800), w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej,
3. podpisać umowę z bankiem o świadczenie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm.
Dodatkowo sklep uczestnika promocji musi zostać pozytywnie zweryfikowany z regulaminem usługi Integratora Paynow dla firm oraz z listą towarów i usług zakazanych, które nie mogą być przedmiotem transakcji wykonywanych za pomocą bramki płatniczej Paynow.
Uczestnik promocji, który spełnił ww. warunki otrzyma promocyjne warunki cenowe:
1. gwarancję niezmienności prowizji wynoszącej 0,80% od transakcji kartą, BLIKIEM oraz pay-by-linkiem dokonanej w sklepie internetowym przez 24 miesiące od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu,
2. 0% prowizji od transakcji dokonanej w sklepie internetowym, na pierwsze 50 tys. PLN zrealizowane przy użyciu Paynow, do wykorzystania przez 10 miesięcy od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu.
Promocja nie obejmuje klientów, którzy przystąpią do negocjacji cenowych oraz nie obejmuje transakcji realizowanych na konto walutowe. Po zakończeniu okresu 24 miesięcy od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu opłaty pobierane są zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBank S.A. dla usługi Paynow.
Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się w Regulaminie promocji ,,Więcej dla Twojej firmy z Paynow”, który znajduje się na www.mBank.pl/paynow
Szczegółowe warunki dotyczące usługi Paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mBank.pl/paynow i na www.paynow.pl.
Klient może korzystać z usługi Paynow, jeśli spełni następujące warunki:
1. ma aktywny rachunek bieżący w Banku,
2. ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
3. jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet,
4. złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności Paynow,
5. zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności Paynow dla firm oraz
6. dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Pytania i odpowiedzi
-
Jak przejść na inny pakiet mOrganizera ?
-
Aby zmienić pakiet mOrganizera, wejdź w Ustawienia w części księgowej w serwisie transakcyjnym, wybierz interesujący Cię pakiet, przesuń suwak i wybierz przycisk „Aktywuj”, dzięki czemu od razu otrzymasz dostęp do pakietu.
-
-
Jak zmienić pakiet mKsięgowości ?
-
Aby zmienić pakiet mKsięgowości, wejdź w Ustawienia w części księgowe w serwisie trasakcyjnym, wybierz interesujący Cię pakiet, przesuń suwak i wybierz przycisk Aktywuj.
-
-
W jaki sposób skontaktuję się z dedykowaną księgową ?
-
W części księgowej w serwisie transakcyjnym wejdź w Ustawienia/ Moja księgowa - znajdziesz tam numer telefonu i adres e-mail do swojej księgowej prowadzącej.
-
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”.