Korzystaj z centrum zadań i nie martw się, że zapomnisz o ważnych płatnościach

Dlaczego warto

  • dostaniesz przypomnienie o płatnościach cyklicznych

  • wystarczy 1 kliknięcie, aby przejść do płatności

  • dostaniesz powiadomienie o aktualnościach z branży finansowej

  • jeśli korzystasz z mOrganizera lub mKsięgowości, to biuro rachunkowe może dodać zadanie do kalendarza

  • z centrum zadań możesz korzystać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

Zobacz, jak działa centrum zadań

w kalendarzu znajdziesz podpowiedzi z zadaniami np. termin płatności do ZUS, US

możesz dodać własne zadanie – kliknij kalendarz i wypełnij: typ zadania, nazwę odbiorcy, kwota, opis i termin

możesz nadać zadaniu priorytet, zaznaczyć je jako cykliczne lub udostępnić innym użytkownikom konta firmowego

zapisz zadanie – dostaniesz przypomnienie o terminie jego realizacji

Najczęściej zadawane pytania

To nie jest oferta.

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”.