Opłata za aktywację usługi - 0 zł
Przejrzysta i intuicyjna bramka płatności
Doświadczenie w pracy nad produktami bankowymi pozwoliło nam stworzyć proste i intuicyjne narzędzie.
Dzięki systemowi płatności paynow kupujący w Twoim sklepie internetowym zapłacą przelewem online, kartą płatniczą lub BLIKiem, a pieniądze szybko trafiają na Twoje konto.
Cennik paynow
paynow to system płatności online, który oferuje atrakcyjną prowizję od transakcji bez konieczności negocjacji i deklarowanej kwoty obrotu oraz aktywację bez opłat.
0% prowizji od wartości transakcji od 29.10.2020 r. do 31.01.2021 r. dla klientów którzy w tym czasie złożą wniosek i zawrą umowę o Intergrator płatności paynow (po tym czasie prowizja wynosi 0,95%)
Zarządzanie poprzez serwis transakcyjny
Nie musisz wymyślać nowego loginu i hasła. Zaloguj się w taki sam sposób, jak do konta firmowego i zyskaj:
-
dostęp do historii transakcji i wypłaty środków,
-
możliwość zwrotu środków na konto kupującego,
-
szybkie i proste dodanie kolejnego sklepu do naszego systemu płatności online.

Integracja z paynow
Zadbaliśmy o to, aby integracja z systemem płatności online była łatwa i szybka.
Integracja z REST API - przejdź do dokumentacji
Co Twój sklep zyskuje z paynow?
Płynność w płatnościach
Twoi klienci zapłacą tak, jak im wygodnie – BLIKiem, przelewem online lub kartą płatniczą. A pieniądze mogą wpłynąć od razu na Twoje konto (dotyczy płatności BLIK i przelewem online).
Bezpieczeństwo
które gwarantuje mBank - masz jeden login i hasło do bramki płatności i konta firmowego.
Kontrola
statusy transakcji sprawdzisz w serwisie transakcyjnym mBanku, a także dokonasz zwrotu na konto kupującego w razie potrzeby
Mobilność
zarówno bramka, jak i Twój panel do obsługi są dostosowane do urządzeń mobilnych, więc wszystko możesz zrealizować za pomocą telefonu.
Wsparcie
zarówno przy integracji bramki ze sklepem, jak i w trakcie jej użytkowania.
Wygoda
ze wszystkimi formalnościami poradzisz sobie online bez wychodzenia z domu.
Czas
przygotowaliśmy wtyczki do głównych platform internetowych, które zapewnią szybką i prostą integrację bramki ze sklepem. Płatności przyjmiesz już tego samego dnia, w którym podpiszesz z nami umowę.
Nie masz konta firmowego?
Do korzystania z bramki płatniczej paynow konieczne jest posiadanie konta firmowego w mBanku. Zakładając konto firmowe w mBanku zyskujesz gwarancję niezmienności ceny przez 24 miesiące:
0zł
otwarcie i prowadzenie konta
0zł
internetowe przelewy krajowe w PLN
0zł
internetowe przelewy w PLN do UE
0zł
bankomaty mBanku Planet Cash Euronet, Santander
0zł
wpłatomaty mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronet
0zł
karta debetowa (dotyczy kart Mastercard Debit Business i Visa Business Debit)
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy muszę posiadać konto w mBanku, aby korzystać z bramki płatności paynow?
-
Tak, posiadanie konta w mBanku jest konieczne, aby móc połączyć się z bramką paynow. Konto możesz otworzyć tak, jak Ci wygodnie: przez internet, na mLinii lub w placówce mBanku
-
-
Mam konto firmowe w mBanku. Jak uruchomić system płatności online w swoim sklepie?
-
Zaloguj się do panelu swojej bankowości internetowej na konto firmowe. Wejdź w zakładkę Mój biznes>paynow>Płatności. Uzupełnij prosty wniosek online i poczekaj aż zostanie wygenerowana umowa. Po jej zaakceptowaniu otrzymasz mailowo dalsze informacje, jak zintegrować Twój sklep z bramką płatności.
-
-
Czy mogę podpisać umowę online?
-
Złożenie podpisu w formie elektronicznej jest możliwe, o ile prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub działalność w formie spółki z o.o. Dla innych form prawnych zapraszamy do wizyty w placówce.
-
-
Czy mogę wnioskować o uruchomienie paynow dla kilku sklepów?
-
Tak. Wystarczy, że złożysz wniosek o paynow raz, dla Twojego pierwszego sklepu internetowego. Każdy kolejny w łatwy i szybki sposób dodasz w ustawieniach paynow w serwisie transakcyjnym.
-
-
Jakie metody płatności udostępnia system płatności online - paynow?
-
Obecnie obsługujemy płatności BLIK, wszystkie szybkie płatności banków dostępnych na polskim rynku oraz umożliwiamy płacenie kartą płatniczą.
-
-
Jakie banki obsługuje paynow w zakresie metody płatności pay-by-link?
-
- mBank,
- Alior Bank,
- BNP Paribas,
- BOŚ Bank,
- Citi Handlowy,
- Credit Agricole,
- Envelo Bank,
- Getin Bank,
- ING Bank,
- Inteligo,
- Millenium,
- Nest Bank,
- Noble Bank,
- Pekao S.A.,
- PKO BP,
- PBS Bank,
- Plus Bank,
- Santander,
- T-Mobile,
- Toyota Bank.
-
-
Czy mogę dokonywać zwrotu płatności?
-
Tak, zwrotu płatności do kupującego możesz wykonać bezpośrednio z serwisu transakcyjnego. Wejdź w szczegóły wybranej płatności i w łatwy sposób zleć zwrot środków do kupującego.
-
-
Z jakimi opłatami wiąże się podpisanie umowy o paynow?
-
Za rejestrację bramki płatności paynow nie pobieramy opłat. Prowizja 0,95% pobierana jest od transakcji dokonywanych przy wykorzystaniu systemu płatności.
-
-
Jakie platformy sklepowe są przez obsługiwane przez paynow?
-
Udostępniamy wtyczki dla platform: Prestashop, WooCommerce, OpenCart. Dostępna jest również możliwość automatycznej integracji z platformami sklepowymi Shoplo, Redcart, Sky-shop, shopGold i Sote, Możesz też połączyć się przez API paynow [https://docs.paynow.pl/].
-
-
Czy paynow udostępnia środowisko testowe?
-
Tak. Środowisko testowe odzwierciedla funkcjonalność środowiska produkcyjnego. Aby zarejestrować się w naszym Sandoboxie, przejdź pod link: [https://panel.sandbox.paynow.pl/auth/register]
-
-
Czy jest dostępne API?
-
Tak, udostępniamy REST API paynow https://docs.paynow.pl/
-
Nota prawna
To nie jest oferta.
Szczegółowe warunki dotyczące usługi paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mBank.pl/paynow i na www.paynow.pl. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Klient może korzystać z usługi paynow, jeśli spełni następujące warunki:
1. ma aktywny rachunek bieżący w Banku,
2. ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
3. jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet,
4. złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności paynow,
5. zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności paynow dla firm oraz,
6. dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Klient nie ponosi żadnych kosztów uruchomienia usługi Integrator Płatności paynow. Prowizja wynosi 0,95% od wartości transakcji. Od klientów, którzy złożą wniosek i zawrą umowę o Integrator Płatności paynow w okresie od 29.10.2020 r. do 31.01.2021 r. nie będzie w tym czasie pobierana prowizja od wartości transakcji.
Szczegółowe warunki i opłaty związane z mBiznes kontem Standard i Promocją „0 zł za prowadzenie konta firmowego” są określone odpowiednio w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bieżących dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie Promocji „0 zł za prowadzenie konta firmowego”.
Promocja trwa od 1.10.2020 r. do 31.01.2021 r. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe, stowarzyszenia zwykłe, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, kościoły, parafie, związki wyznaniowe, szkoły niepubliczne, przedszkola publiczne, przedszkola niepubliczne prowadzone przez osobę fizyczną, publiczne jednostki oświatowe, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
a) w okresie trwania Promocji złożą wniosek promocyjny o otwarcie rachunku bieżącego mBiznes konto Standard (zwanego dalej rachunkiem bieżącym) za pośrednictwem strony internetowej www.mBank.pl, na stronach Partnerów Banku, w placówkach mBanku, w Punktach Obsługi mFinanse S.A., w Biurach Rachunkowych sieci OSCBR będących przedstawicielami CashDirector oraz na stronach partnerów CashDirector wymienionych na stronie superksiegowa.pl, u konsultanta mLinii pod numerem telefonu 801 300 800 lub +48 42 6300 800, za pośrednictwem doradcy mLeasing sp. z o.o., za pośrednictwem Businessvoice sp. z o.o. oraz u konsultantów serwisu Superksięgowa.pl pod numerem telefonu +48 22 100 46 70.
b) w okresie trwania Promocji zawrą z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku bieżącego.
Z Promocji wyłączeni są przedsiębiorcy, którzy w dniu 30.09.2020 r. posiadali jakikolwiek rachunek bieżący w Banku dla danego numeru NIP.
Uczestnik Promocji, który spełnił powyższe warunki, otrzyma do nowo otwartego rachunku bieżącego mBiznes konto Standard na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego:
a) prowadzenie rachunku za 0 zł,
b) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w złotówkach (Elixir) z rachunku podstawowego miesięcznie,
c) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w EUR (SEPA) do krajów Unii Europejskiej oraz Islandii, Norwegii, Liechtensteinu i Szwajcarii z rachunku podstawowego miesięcznie,
d) 0 zł opłaty miesięcznej za pierwszą kartę debetową wydaną do rachunku, dotyczy kart Mastercard Debit Business i Visa Business Debit,
e) 0 zł prowizji za wypłaty w złotówkach z bankomatów mBanku, Planet Cash, Euronetu i Santander Bank Polska S.A. na terenie Polski,
f) 0 zł prowizji za wpłaty w złotówkach we wpłatomatach mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronetu na terenie Polski.
Po zakończeniu okresu promocyjnego wszystkie opłaty będą pobierane zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.
Lista najważniejszych usług została opracowana na podstawie badania zrealizowanego przez firmę Ipsos Sp. z o.o. na zlecenie mBanku S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie marzec–kwiecień 2015 r. metodologią CAPI na próbie 1016 przedsiębiorców. CAPI to metoda badawcza polegająca na przeprowadzeniu wywiadu z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych (np. laptop, tablet), na których zapisywane są udzielone odpowiedzi. Wyjaśnienie pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na mBank.pl/slowniczek