PowrótPowrót do strony głównej forum

mBąk zwraca opłaty za debetówki, jeśli transakcja była WYKONANA w danym miesiącu !

Taka bomba, a nikt nie zauważył ? Choć mBąk mocno się stara, żeby było schowane https://www.mbank.pl/pdf/...
Tyle razy było o tym na forum - i jak widać głos wołającego na pustyni został wysłuchany.


Czyżby akt desperacji z powodu spadających słupków? A szkoda, taki fajny był... niemiecki :-P :-D


Jak nikt nie zauważył... Przecież była o tym informacja ponad 2 mies. temu. Wreszcie. To jeden z tematów poruszanych wielokrotnie i na forum i w śp. mRadzie. Dotychczasowy sposób zaliczania płatności był kompletnie pozbawiony sensu.


Hmm, to albo ja nie zauważyłem - ale raczej nie, bo pismo z linka ma datę 8 lutego - także przeczytaj, to Ci kapcie spadną ;>
Bo że zmieniają to wiadomo, ale UOKiK kazał oddać pobrane do tej pory opłaty w sytuacji, gdy ktoś wyrobił kwotę wg daty transakcji, ale nie wyrobił wg daty rozliczenia.
Ale twardzi są do końca - nie oddadzą automatycznie, a tylko tym, którzy złożą reklamację, i to tylko do końca czerwca.


Faktycznie, nie wczytałem się. Dobre!


drutkow1 napisał(a):
> Ale twardzi są do końca - nie oddadzą automatycznie, a tylko tym,
> którzy złożą reklamację, i to tylko do końca czerwca.

Uff, na szczęście. A jednak - stara gwardia nie rdzewieje. Już się przestraszyłem , że mbank "przestaje być sobą" :-P .


Pytanie retoryczne: A co z osobami, które kiedyś złożyły reklamacje i zostały one rozpatrzone negatywnie?


Przecież nie robi tego z dobrej woli a w ramach decyzji Urzędu.

Pytanie jak dotarłeś do tej wiadomości? Gdzie ona jest umieszczona?

No bo chyba nie wysłali o tym wiadomości do wszystkich :)




drutkow1 napisał(a):
> Taka bomba, a nikt nie zauważył ? Choć mBąk mocno się stara,
> żeby było schowane
> https://www.mbank.pl/pdf/...
> Tyle razy było o tym na forum - i jak widać głos wołającego na
> pustyni został wysłuchany.


a napisał(a):
> Pytanie retoryczne: A co z osobami, które kiedyś złożyły
> reklamacje i zostały one rozpatrzone negatywnie?
Raczej nie liczyłbym na to, że automatycznie zostanie wznowione rozpatrywanie takich reklamacji - i wynikające stąd rozpatrzenie tym razem pozytywne.
Czy też może jakaś inna ukryta teza tkwi w Twoim pytaniu ?


Decyzja została podjęta na skutek zobowiązania mBąka, że już "więcej tak nie będzie", dlatego pewnie jest tak łagodna.
Znalazłem to na:
https://www.mbank.pl/indy...
jest tam na samym dole takie coś
"Informacja o możliwości zwrotu opłaty za kartę"
ciekawe, że jest tylko w sekcji "promocje", a nie ma w sekcji "karty debetowe".
Znalazłem to przypadkiem, szukałem info o bodajże PaySIM, a kliknąłem tak sobie, bo takie skromne, nic bombowej zawartości nie zapowiadało ;>

Dopiero po przeczytaniu decyzji (nie było łatwo na stronie uokik znaleźć) zobaczyłem, że jest to też na głównej stronie mBąka
https://www.mbank.pl/indy...
też tak z dołu.

Uzasadnienia nie przeczytałem, ale w decyzji nie znalazłem nakazu informowania klientów - bo spam do wszystkich to byłaby oczywista głupota, sensowne byłoby ew. rozesłanie do tych, którym taka opłata została naliczona - a to już byłaby niezła operacja informatyczna ;> No i jeszcze dodatkowe problemy - co zrobić z byłymi już klientami ? Na eKonto się im nie zwróci, ale czy mBąk ma jeszcze prawo do nich w ogóle w tej sprawie pisać ? Dane muszą przez 5 lat trzymać, to jeszcze nie minęło, ale czy wolno zawracać głowę ?


Hehehe pobieranie opłat automatycznie a zwracanie tych opłat już nie. Poinformowanie zainteresowanych też nie teges. Jakie to słodkie, po prostu mSłodziak :-D