PowrótPowrót do strony głównej forum

Apliacja moblina 3.0 a doładowanie telefonu

Witam,
dziś jak chciałam doładować tel poprzez apkę, niestety po zapytaniu o dostęp do kontaktów, apka mieliła pobieranie i zakończyła na tym pracę.
Nie wiem po co apce dostęp do 400 moich kontaktów (przecież 99,99% nigdy nie użyje w kontekście mbanku i apki, pomijam kij wie co apka sobie wyśledzi), niestety bez tego nie da się doładować chyba telefonu. W poprzedniej wersji apki działało doladowanie bez problemu i szybko.
telefon Sony Xperia Z3 compact, Android 6.0.1

Suma sumarum doładowałam telefon prze PC czyli tradycyjnie, bo apka Orange odsyła do mTransferu, wiec na jedno wychodzi. mam nadzieje, że to jakoś ogarniecie, bo takie doładowanie mobilne ratowało człowiekowi życie.

Ta dodatkowo ma jakąś skomplikowaną opcję szukania w historii operacji, ale to już detal.


Dzień dobry Pani Dasza, nie posiadamy innych informacji o nieprawidłowym działaniu aplikacji pod kątem doładowywania telefonu. W aplikacji mobilnej po wejściu w menu Płatności - Doładuj telefon może Pani wskazać numer telefonu z książki kontaktów, dlatego aplikacja prosi o dostęp do tego zasobu. Czy próbowała Pani odinstalować aplikację i ją ponownie zainstalować? Czy problem wówczas również występował? Pozdrawiam [MK]


dasza napisał(a):
> Witam,
> dziś jak chciałam doładować tel poprzez apkę, niestety po
> zapytaniu o dostęp do kontaktów, apka mieliła pobieranie i
> zakończyła na tym pracę.

U mnie niestety doładowanie działa sprawnie, ale szukam dalej. Gdzieś musi się wyłożyć, skoro to mBankowa.

> Nie wiem po co apce dostęp do 400 moich kontaktów

I w dodatku jaka wybredna się zrobiła! Wszystkie odrzuciła.


Apka dba o Twoje finanse, ponieważ doładowanie ze strony operatora da ci 10% więcej na koncie :-).


Zainstalowałam aplikację ponownie. I niestety po zatwierdzeniu dostępu do kontaktów ponad 15minut ekran aplki wygląda tak
https://zapodaj.net/9ad35...

Dlatego naprawdę z ręki bym szybciej wpisała swój własny numer telefonu... Telefon ma wszelkie aktualizacje systemu, z poprzednią wersją apki nie miałam nigdy problemów.
:(


Witaj dasza, zgłoś nam trudności z aplikacją w formie reklamacyjnej: https://www.mbank.pl/pomo... Sprawdzimy tę sytuację.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku


Dobrze, wyśle email :)

Dziękuje i pozdrawiam.