powrótPowrót do strony głównej forum

Bankowość mobilna - parowanie - problem

Dziś uruchomiłem aplikację mobilnej bankowości. Dodam, że była już aktywowana, ale tym razem każe mi ponownie sparować urządzenie z moim kontem. Uczyniłem to, mimo, że urządzenie pozostało to samo a aplikację mbanku nie usuwałem i nie instalowałem ponownie. Po sparowaniu mam ten sam ekran, czyli dziękuję za zainstalowanie aplikacji i każą go parować?? O co może tu chodzić?


Aplikacja mbanku powinna być zainstalowana w pamięci wewnętrznej urządzenia, na karcie pamięci nie będzie działać. Najlepiej usunąć w serwisie transakcyjnym urządzenie i ponownie sparować.


Jeżeli zrobisz kopie aplikacji mBank to też stracisz parowanie i trzeba wszystko robić od nowa. Potrwało zanim doszedłem do tego, ciągle traciłem parowanie gdyż miałem robienie kopii automatycznie wszystkich moich aplikacji.


Też ją mam i dosyć aktywnie z niej korzystam. Fakt istnieją pewne obawy, bo wiadomo, że systemy mobilne są nie mniej narazone na atak, niż te niemobilne - ale cóż, zawsze istnieje jakieś ryzyko.
Szkoda tylko, że można korzystać z tego jedynie gdy ma się przelewy zdefiniowane. Bo np gdybym chciał sam wpisać jakiś nr rachunku bankowego i wysłać przelew to odpada. Np w przypadku składania wniosku i prelewu autoryzacyjnego na jedna z takich usług: https://moneystore.pl/


Dziękuję za cenne odpowiedzi. Być może zrobiłem jedno i drugie. Odinstalowałem aplikację i jeszcze raz zainstalowałem i działa.