W mojej aplikacji (wersja 3.8.0 (39)) w telefonie nie ma serduszka... a szkoda.


Witaj nikasob, korzystasz z urządzenia z systemem iOS?
Pozdrawiamy,

Zespół mBanku.


tak, ios


nikasob, mimo przygotowania przez nas odpowiedniej wersji aplikacji na system iOS, nie udało jej się wdrożyć do App Store ponieważ zdaniem Apple – funkcja ta nie spełnia warunków App Store. Zachęcamy do wysłania przelewu z aplikacji mobilnej mBanku na numer telefonu WOŚP, w zakładce: Płatności - Przelew na telefon - czerwony "+" - wpisz numer 576 26 26 26.
Pozdrawiamy,

Zespół mBanku.


Niedobre Apple. :(


mKarolina_S napisał(a):
> Witaj Sosna,
>
> jeżeli wykonujesz przelew poprzez mTransfer nie możesz wskazać daty
> przyszłej. Ten rodzaju przelewu realizujemy jedynie z datą
> bieżącą.
>
> Pozdrawiamy,
> Zespół mBanku


Nie, próbowałam zlecić zwykły przelew na konto wskazane przez Fundację (chcę odliczyć od podstawy opodatkowania). Nie dawało się ustawić przelewu na niedzielę, system automatycznie zmieniał na poniedziałek.


Sosna, podaj numer konta na jaki zlecałeś przelew. Pozdrawiamy. Zespół mBanku.


Szkoda, że nie da się zlecić płatności z karty kredytowej.


agga napisał(a):
> Szkoda, że nie da się zlecić płatności z karty kredytowej.

W placówkach mBanku są terminale do przyjmowania darowizn kartami - jeśli Ci się chce i masz w pobliżu placówkę mBanku - możesz wybrać się na niedzielny spacer :)
A jeśli nie, to możesz skorzystać z https://www.wosp.org.pl/f...


Zespół mBanku napisał(a):
> Sosna, podaj numer konta na jaki zlecałeś przelew. Pozdrawiamy.
> Zespół mBanku.

Chodzi o konto 84 1140 1010 0000 5244 4400 1008 podane na https://www.mbank.pl/lp/w...
Rzeczywiście data przeskakuje na poniedziałkową i zaznacza się "blokada środków".