Przelew - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak autoryzować przelewy w aplikacji mobilnej?

    • W aplikacji przelewy wymagające autoryzacji zatwierdza się poprzez podanie PINu (tego samego, który służy do logowania do aplikacji). W starszych wersjach aplikacji, autoryzacja przelewu odbywa się przy pomocy hasła SMS.

  •  

    Dlaczego przelewy własne nie wymagają autoryzacji, a pozostałe przelewy tak?

    • Jeśli w Ustawieniach pełnej wersji serwisu transakcyjnego masz wyłączone potwierdzenia SMS na przelewy własne, to w taki sam sposób będziesz korzystać z przelewów własnych w aplikacji.

      Zmiany sposobu wykonywania przelewów własnych można dokonać po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego. 

      1. Wybierz ikonkę koła zębatego z Ustawieniami.

      2. Wejdź do zakładki "Limity i autoryzacje” i zmień ustawienia (przelewy własne z wyłączoną opcją autoryzacji nie są objęte limitem kwotowym).

  •  

    Jak dodam operację do ulubionych?

    • 1. Wybierz ikonę z plusem, która znajduje się po prawej stronie ekranu.
      2. Kliknij w nią i wybierz dowolny skrót.
      3. Jeżeli chcesz zmienić wybrany skrót to, przytrzymaj go i zmień ikonę na inną.

  •  

    Z jakiego rachunku mogę wykonać przelew?

    • Przelew można wykonać z rachunku bieżącego w mBanku.

      Przelewy z rachunków oszczędnościowych można wykonać przez aplikację tylko pomiędzy własnymi rachunkami lub na wcześniej zdefiniowany szablon.

      W aplikacji nie wykonasz przelewu z rachunku karty kredytowej w mBanku. Jeśli w danym szablonie przelewu, jako rachunek źródłowy wykorzystywana jest karta kredytowa, to przy próbie wykonania przelewu, aplikacja zaproponuje Ci przelew z domyślnego rachunku.