Pytania ogólne

Instalacja aplikacji

  •  

    1. Dlaczego muszę połączyć urządzenie ze swoim kontem w mBanku i czy jest to bezpieczne?

      • Powiązanie lub tzw. "parowanie" jest konieczne, żeby stworzyć kod PIN i korzystać z aplikacji bez konieczności logowania się za pomocą ID klienta i hasła. Aplikacje mBanku nigdy nie proszą o podanie tych danych
  •  

    2. Jak połączę aplikację z moim kontem w banku?

    • 1. Podaj numer PESEL i nazwisko panieńskie matki, kliknij dalej.

      2. Na numer telefonu zarejestrowany w banku otrzymasz wiadomość. głosową z 4-cyfrowym kodem. Odsłuchaj kod i wpisz go w kolejnym kroku.

      3. Zdefiniuj PIN, którym będziesz się logował do aplikacji i autoryzował operacje.

      4. Potwierdź PIN przepisując go jeszcze raz.

      Jeśli wpisane dane są poprawne, pojawi się zielony ekran kończący autoryzację i możesz zacząć korzystać ze swojej aplikacji.

  •  

    3. Gdzie w serwisie transakcyjnym znajduje się miejsce, w którym zsynchronizuję mój telefon z aplikacją?

    • 1. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego mBanku.

      2. Kliknij ikonkę koła zębatego obok Twojego zdjęcia profilowego.

      3. Wybierz opcję "Dostęp do banku" w części "Bezpieczeństwo".

      4. Wybierz pole "Urządzenie mobilne" i kliknij przycisk "Dodaj".

      5. Wpisz dowolną nazwę urządzenia, które ma określać Twój telefon, z którego chcesz mieć dostęp do aplikacji i wciśnij przycisk "Zatwierdź".

      6. Na numer telefonu zarejestrowany w mBanku zostanie przekazana wiadomość głosowa z 6-cyfrowym kodem.

      7. Uruchom aplikację mobilną. Wybierz opcję aktywacji aplikacji przez komputer.

      8. Na ekranie wpisz kod przekazany w wiadomości głosowej. Pod kodem wpisz numer telefonu, który używasz do autoryzacji transakcji w mBanku. Następnie wciśnij przycisk "Dalej".

      9. Zdefiniuj PIN, którym będziesz się logował do aplikacji i autoryzował operacje.

      10. Potwierdź PIN przepisując go jeszcze raz.

      - Jeśli wpisane dane są poprawne, pojawi się zielony ekran kończący autoryzację i możesz zacząć korzystać ze swojej aplikacji.

  •  

    4. Mam zarejestrowany więcej niż 1 numer telefonu w mBanku. Który wybrać do aplikacji?

      • Wybierz ten numer, na który otrzymujesz SMSy autoryzacyjne do transakcji w mBanku.
  •  

    5. Dlaczego muszę ustalić kod PIN do aplikacji?

      • PIN służy do logowania się oraz zatwierdzania transakcji przez aplikację mobilną mBanku. Kod PIN musi się składać z 5 do 8 cyfr. Muszą być użyte co najmniej 3 różne cyfry i nie mogą następować kolejno po sobie (np. 123456 lub 111444).
  •  

    6. Czy mogę zainstalować aplikację na kilku urządzeniach?

      • Tak, aplikację możesz zainstalować na kilku urządzeniach. Każde nowe urządzenie, w zależności od sposobu parowania jaki wybierzesz, dodasz poprzez serwis transakcyjny lub bezpośrednio z poziomu telefonu. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją instalacji aplikacji.
  •  

    7. Jak zaloguję się do aplikacji mobilnej po zainstalowaniu jej na telefonie?

      • Aby zalogować się do aplikacji należy:

                1. Wejść do aplikacji.

                2. Wpisać PIN i potwierdzić przyciskiem "Zaloguj".

      • Jeśli Twój telefon posiada skaner linii papilarnych, możesz aktywować logowanie do aplikacji mBanku za pomocą odcisku palca. Funkcja jest dostępna w aplikacji na systemy iOS oraz Android.
  •  

    8. Do jakich informacji mam dostęp bez logowania się do aplikacji?

      • Bez logowania do aplikacji możesz sprawdzić saldo rachunku i karty kredytowej. Sposobem prezentacji salda karty i rachunku możesz sterować z poziomu ustawień. Bez zalogowania możesz także skorzystać z BLIKA oraz map dzięki, którym znajdziesz najbliższy bankomat, wpłatomat, placówkę albo mOkazję.
  •  

A może jeszcze nie masz aplikacji mBanku? Pobierz i sprawdź!

 

     

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!