Integracja mDomu Maklerskiego - pytania i odpowiedzi

  •  

    Czy po włączeniu do mBanku zniknie nazwa Dom Maklerski mBanku?

    • Nie. Nazwa Dom Maklerski mBanku oraz jej skrót mDM nadal będzie używana
      w działalności handlowej (m.in. na stronie informacyjnej oraz w materiałach marketingowych). Zmianie ulegnie natomiast firma świadcząca usługi maklerskie – przed włączeniem jest to Dom Maklerski mBanku S.A., po włączeniu będzie to mBank S.A. Logo mBanku zastąpi także znak graficzny spółki.

      Włączenie Domu Maklerskiego do mBanku nie oznacza natomiast zmiany oferty oraz modelu obsługi klientów i partnerów biznesowych.

      Dotychczasowe logo

       

       

       

       


      Nowe logo, po włączeniu do mBanku

       

       

      Po zmianie w komunikacji do klientów może pojawić się także logo mBanku z dopiskiem Dom Maklerski.

       

  •  

    Czy zmienił się adres e-mail mojego maklera?

    • Adresy e-mailowe doradców z zakończeniem @mdm.pl zostały zmienione na adresy z zakończeniem @mbank.pl. Wszystkie maile przesłane na poprzedni adres są automatycznie przesyłane do odpowiedniego pracownika.

  •  

    Czy zmienił się regulamin świadczenia usług?

    • W zakresie sposobu świadczenia usług nie dokonano żadnych zmian. Regulaminy mogą natomiast ulec drobnym modyfikacjom dotyczącym np. zmiany podmiotu świadczącego usługi oraz określeń jednostek obsługujących klientów. Niektóre regulaminy zostaną połączone w jeden – opisujący kompleksowo zasady współpracy z klientem.

      O zmianach poinformujemy klientów w oddzielnej korespondencji, z odpowiednim wyprzedzeniem.

  •  

    Czy zostaną zlikwidowane Punkty Obsługi Klienta (POK)?

    • Obsługa klientów odbywa się w dotychczasowych lokalizacjach, które oznaczone są jako „punkt usług maklerskich”. Sama nazwa POK została natomiast zlikwidowana, podobnie jak logo spółki, które widniało na oznakowaniu POK-ów.

  •  

     Czy POK-i zostały przeniesione?

    • Obsługa odbywa się w dotychczasowych lokalizacjach. Usunięta została natomiast nazwa POK. Klienci powinni szukać lokalizacji oznaczonych „punkt usług maklerskich”.