Poznaj korzyści karty Mastercard Gold i korzystaj z niej wygodnie na całym świecie

za kartę
- dla posiadaczy mKonta Intensive
- dla pozostałych kont - przy transakcjach za minimum 2 000 zł miesięcznie

za bankomaty
na całym świecie

za concierge
organizacja usług przez profesjonalistów
Płatności zbliżeniowe
Szybkie i wygodne, bez podawania karty sprzedawcy. Kwoty powyżej 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em.
Płatności Google Pay
Nie musisz czekać na kartę, aby zacząć płacić. Zamów kartę Mastercard
i od razu aktywuj płatności Google Pay w aplikacji mobilnej
Tańsze zakupy
z mOkazjami (zwroty części wydatków za zakupy)
Kupujesz online? Teraz możesz skorzystać z bezpłatnego ubezpieczenia, aby Twoje zakupy były jeszcze bezpieczniejsze.
Zakres bezpłatnego ubezpieczenia zakupów online.
Przedłużona gwarancja
do kwoty 6000 złotych
Przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok w zakresie awarii sprzętu RTV/AGD oraz elektroniki, np. smartfonów i laptopów.
Gwarancja najniższej ceny
do kwoty 2000 złotych
Zwrot równowartości różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar a niższą ceną identycznego produktu znalezionego w innym sklepie elektronicznym w ciągu 30 dni od zakupu (minimalna cena jednego produktu — 200 złotych, minimalna różnica cen 200 złotych).
Ochrona od utraty zakupów
do kwoty 6000 złotych
Ochrona w przypadku kradzieży lub zniszczenia towaru w wyniku zalania lub pożaru w miejscu zamieszkania w ciągu 30 dni od zakupu. Ubezpieczyciel wymieni lub naprawi towar podlegający ubezpieczeniu lub zwróci na konto właściciela karty równowartość kwoty, za którą produkt został zakupiony.
Aktywuj ochronę ubezpieczeniową w 3 prostych krokach

Wejdź na BezcenneChwile.pl

Wpisz 8 cyfr swojej karty oraz wymagane dane osobowe i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy.

Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Sprawdź, jak płacić kartą
-
1.
Tradycyjnie
-
-
Czekaj na komunikat na terminalu.
-
Włóż kartę do terminala.
-
Wprowadź PIN i zatwierdź transakcję.
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty.
-
-
-
2.
Zbliżeniowo
-
-
Czekaj na komunikat na terminalu.
-
Przyłóż kartę do terminala.
-
Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em.
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty.
-
-
-
3.
Przez internet
-
-
Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.
-
Upewnij się, że strona jest bezpieczna. Wprowadź dane karty i kod CVV2/CVC2. Znajdziesz go na odwrocie karty.
-
Zaakceptuj płatność i poczekaj na potwierdzenie.
-
-
-
4.
Bezpieczniej z 3-D Secure
-
3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą. Jest dostępna w wybranych sklepach internetowych.
-
-
Wejdź na stronę sklepu, który obsługuje płatności 3-D Secure.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.
-
Sprawdź, czy dane są poprawne
-
Wpisz kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej.
-
-
Zamów kartę debetową
-
Jak mogę zamówić kartę debetową w mBanku?
-
Jeżeli nie jesteś klientem mBanku:
- złóż wniosek o otwarcie rachunku osobistego wraz z opcją zamówienia karty debetowej za pośrednictwem mLinii lub strony internetowej mBanku.
Jeżeli jesteś klientem mBanku:
- zadzwoń na mLinię pod numer +48 42 6 300 800 i zamów kartę u konsultanta, lub
- wejdź na stronę mBanku, wybierz zakładkę Karty > Karty do konta > Klasyczne karty debetowe do konta i zamów kartę, lub
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Zamów nową kartę.
-
-
Co zrobić, by płacić z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, swatchpay!, xiaomi pay zanim otrzymam kartę plastikową?
-
Tuż po wydaniu karty możesz dodać ją do płatności (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay). Sprawdź tutaj.
-
-
Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?
-
W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
Aby je odsłonić, wejdź w Finanse > Karty >Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę z okiem. Gdy klikniesz na nią i podasz PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.
-
-
Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?
-
mBank przesyła nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Do momentu aktywowania karty, kartą nie można wykonać żadnej operacji. Po aktywowaniu karty możesz w serwisie transakcyjnym samodzielnie ustalić jej PIN.
-
-
W jaki sposób aktywować kartę debetową/do konta?
-
Kartę debetową/do konta można aktywować na trzy sposoby:
- za pośrednictwem mLinii w serwisie automatycznym, bądź podczas rozmowy z konsultantem
- logując się do serwisu transakcyjnego, wybierając zakładkę Moje finanse > Karty > kartę, którą chcemy aktywować, a następnie przycisk Aktywuj
-
-
Jakie będą opłaty za kartę?
-
Dla posiadaczy mKonta Intensive opłata za kartę wyniesie 0 zł. W przypadku pozostałych kont, za kartę zapłacisz 9,99 zł. Jeśli spełnisz warunki opisane powyżej to jest wykonasz w miesiącu transakcje za minimum 2 000 zł, zwrócimy Ci na konto pobrane wcześniej 9,99 zł.
-
-
Jak szybko po otrzymaniu karty można nią płacić zbliżeniowo?
-
Od 30.06.2021 transakcje zbliżeniowe są możliwe już po aktywacji karty. Pierwsza transakcja zbliżeniowa będzie wymagała podania przez Ciebie kodu PIN, niezależnie od kwoty transakcji.
-
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie: www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-konta-mastercard-gold-paypass/.
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Ubezpieczycielem jest AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. z siedzibą w Warszawie. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11124813/A.
Pod ubezpieczeniami podróży rozumiemy ubezpieczenie Indywidualnych podróży Kontynenty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Ubezpieczenia podróży indywidualnych Kontynenty MultiTravel, obejmujący swoim zakresem podróże zagraniczne z wyjątkami wynikającymi z Ogólnych warunków ubezpieczenia.
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym warunki, ograniczenia, wyłączenia odpowiedzialności i limit świadczeń, dostępne są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezpieczenia-turystyczne/ubezpieczenie-turystyczne-podrozne/
W ofercie mBanku są dostępne następujące warianty Ubezpieczenia indywidualnych podróży Kontynenty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Ubezpieczenia podróży indywidualnych Kontynenty MultiTravel, opisane w OWU:
Polska - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: XSmall, Small, Large.
Europa - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: Light, Basic, Premium
Świat - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: Basic, Premium, Maximum
Jeśli chcesz kupić inny wariant, skontaktuj z AXA Ubezpieczenia TUiR SA
Zaprezentowane w materiale mOkazje są przykładowe i służą promocji programu mOkazje. Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku. W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu nie może przekroczyć kwoty 2 000 zł. Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 2 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi do 60 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na Rachunek klienta, którego jest posiadaczem i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin Promocji mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay dostępnym na www.mbank.pl/apple-pay. Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek