Poznaj korzyści karty Mastercard Gold i korzystaj z niej wygodnie na całym świecie

  • dla posiadaczy mKonta Intensive 
  • dla pozostałych kont - przy transakcjach za minimum 2 000 zł miesięcznie

na całym świecie

organizacja usług przez profesjonalistów 

Szybkie i wygodne, bez podawania karty sprzedawcy. Kwoty powyżej 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em.

Nie musisz czekać na kartę, aby zacząć płacić. Zamów kartę Mastercard
i od razu aktywuj płatności Google Pay w aplikacji mobilnej

mOkazjami (zwroty części wydatków za zakupy)


Kupujesz online? Teraz możesz skorzystać z bezpłatnego ubezpieczenia, aby Twoje zakupy były jeszcze bezpieczniejsze.

Zakres bezpłatnego ubezpieczenia zakupów online.

Przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok w zakresie awarii sprzętu RTV/AGD oraz elektroniki, np. smartfonów i laptopów.

Zwrot równowartości różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar a niższą ceną identycznego produktu znalezionego w innym sklepie elektronicznym w ciągu 30 dni od zakupu (minimalna cena jednego produktu — 200 złotych, minimalna różnica cen 200 złotych).

Ochrona w przypadku kradzieży lub zniszczenia towaru w wyniku zalania lub pożaru w miejscu zamieszkania w ciągu 30 dni od zakupu. Ubezpieczyciel wymieni lub naprawi towar podlegający ubezpieczeniu lub zwróci na konto właściciela karty równowartość kwoty, za którą produkt został zakupiony.


Aktywuj ochronę ubezpieczeniową w 3 prostych krokach

Wpisz 8 cyfr swojej karty oraz wymagane dane osobowe i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy.

Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 
Sprawdź, jak płacić kartą:

  • 1.  

    Tradycyjnie

      • Czekaj na komunikat na terminalu

      • Podaj swoją kartę sprzedawcy lub włóż kartę do terminala

      • Gdy pojawi się kwota do zapłaty, wprowadź PIN i zatwierdź transakcję

      • Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą

  • 2.  

    Zbliżeniowo

      • Czekaj na komunikat na terminalu

      • Przyłóż swoją kartę do terminala

      • Jeśli kwota do zapłaty jest mniejsza lub równa 100 zł – Twoja transakcja zrealizuje się automatycznie. Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em

      • Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą

  • 3.  

    Przez internet

      • Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej

      • Na stronie sklepu, w którym chcesz zrobić zakupy, wybierz opcję płatności kartą

      • Upewnij się, że strona jest bezpieczna i wprowadź dane karty wraz z kodem CVV/CVC2, znajdującym się na rewersie karty

      • Zaakceptuj płatność i poczekaj aż sklep ją zatwierdzi

  • 4.  

    Bezpieczniej z 3-D Secure

    •  

      3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą przez internet. Zobacz, jak działa:

      • Wejdź na stronę sklepu, który obsługuje płatności 3-D Secure

      • Wybierz opcję płatności kartą i wpisz dane, o które prosi Cię sklep

      • Sprawdź, czy wpisane dane są poprawne

      • Może pojawić się dodatkowe okno. Wpisz w nim kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej

 

Od 19.10.2020 r. z nową wersją aplikacji mobilnej (3.39) będziesz mógł płacić  Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit  Pay jeszcze przed otrzymaniem karty. Sprawdź szczegóły tutaj.


Zamów kartę debetową

Zamów kartę przez internet

Zamów kartę

 

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Jak mogę zamówić kartę debetową w mBanku?

    • Jeżeli nie jesteś klientem mBanku:

      • złóż wniosek o otwarcie rachunku osobistego wraz z opcją zamówienia karty debetowej za pośrednictwem mLinii lub strony internetowej mBanku.

      Jeżeli jesteś klientem mBanku:

      • zadzwoń na mLinię pod numer +48 42 6 300 800 i zamów kartę u konsultanta, lub
      • wejdź na stronę mBanku, wybierz zakładkę Karty > Karty do konta > Klasyczne karty debetowe do konta i zamów kartę, lub
      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Zamów nową kartę.
  •  

    Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?

    • W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
      Aby je odsłonić, wejdź w sekcję Finanse->Karty->Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę  z okiem. Gdy klikniesz na nią i podasz PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.

  •  

    Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?

    • mBank przesyła nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Do momentu aktywowania karty, kartą nie można wykonać żadnej operacji. Po aktywowaniu karty możesz w serwisie transakcyjnym samodzielnie ustalić jej PIN.

  •  

    W jaki sposób aktywować kartę debetową/do konta?

    • Kartę debetową/do konta można aktywować na trzy sposoby:

      • za pośrednictwem mLinii w serwisie automatycznym, bądź podczas rozmowy z konsultantem
      • logując się do serwisu transakcyjnego, wybierając zakładkę Moje finanse > Karty > kartę, którą chcemy aktywować, a następnie przycisk Aktywuj
  •  

    Jakie będą opłaty za kartę?

    • Dla posiadaczy mKonta Intensive opłata za kartę wyniesie 0 zł. W przypadku pozostałych kont, za kartę zapłacisz 9,99 zł. Jeśli spełnisz warunki opisane powyżej to jest wykonasz w miesiącu transakcje za minimum 2 000 zł, zwrócimy Ci na konto pobrane wcześniej 9,99 zł.

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie: www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-konta-mastercard-gold-paypass/.
W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki za granicą w walucie innej niż waluta, w której jest prowadzony rachunek kartą debetową Mastercard, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 3% od wartości transakcji. W przypadku transakcji dokonanych kartami Mastercard, na których została włączona Usługa wielowalutowa, wysokość prowizji za przewalutowanie wynosi 0,5% od wartości transakcji. Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.

Ubezpieczycielem jest AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. z siedzibą w Warszawie. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11124813/A.

Pod ubezpieczeniami podróży rozumiemy ubezpieczenie Indywidualnych podróży Kontynenty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Ubezpieczenia podróży indywidualnych Kontynenty MultiTravel, obejmujący swoim zakresem podróże zagraniczne z wyjątkami wynikającymi z Ogólnych warunków ubezpieczenia.

Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym warunki, ograniczenia, wyłączenia odpowiedzialności i limit świadczeń, dostępne są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezpieczenia-turystyczne/ubezpieczenie-turystyczne-podrozne/   

W ofercie mBanku są dostępne następujące warianty Ubezpieczenia indywidualnych podróży Kontynenty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Ubezpieczenia podróży indywidualnych Kontynenty MultiTravel, opisane w OWU:

Polska - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: XSmall, Small, Large.

Europa - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: Light, Basic, Premium

Świat - możesz wybrać jeden z trzech wariantów: Basic, Premium, Maximum

Jeśli chcesz kupić inny wariant, skontaktuj z AXA Ubezpieczenia TUiR SA

Zaprezentowane w materiale mOkazje są przykładowe i służą promocji programu mOkazje. Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku. W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu nie może przekroczyć kwoty 2 000 zł. Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 2 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi do 60 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na Rachunek klienta, którego jest posiadaczem i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin Promocji mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku dostępny na www.mBank.pl/mOkazje

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

 

Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay dostępnym na www.mbank.pl/apple-pay. Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.

Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/