Już 20-22 października w Łodzi pierwsza edycja wyjątkowego festiwalu Great September! Nie przegap tego i baw się razem z nami.

Z tej okazji wraz z Mastercard przygotowaliśmy dla Was specjalną festiwalową kartę. Zamów ją już dziś i bądź bogatszy o bezcenne chwile.

.

  • Do konta możesz zamówić kartę z okazji festiwalu Great September w wersji mobilnej bez plastiku

     

     

    zamów kartę bez plastiku

Podstawowe korzyści

  • bez plastiku i eko – będziesz ją mieć od razu w aplikacji mobilnej
  • dane karty np. numer, datę ważności i kod CVC2, zobaczysz w aplikacji
  • 0 zł za kartę, jeśli w ciągu miesiąca wykonasz nią transakcje o wartości min. 350 zł
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce, jeśli wypłacasz min. 100 zł (wyszukaj bankomat)
  • skorzystaj z płatności zbliżeniowych GOOGLE PAYAPPLE PAYGARMIN PAYFITBIT PAYSWATCHPAY! lub XIAOMI PAY – przekonaj się, jakie to wygodne

Szybkie, wygodne i całkowicie bezdotykowe. Wystarczy Twój smartfon lub zegarek. Transakcję potwierdzisz w swoim urządzeniu mobilnym. Bez podawania PIN-u u sprzedawcy

Nie musisz czekać na kartę, aby zacząć płacić. Karta jest gotowa od razu do użycia. Dodaj ją do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay i korzystaj! Dane karty do płatności internetowych znajdziesz w swojej aplikacji mobilnej

mOkazjami 

(zwroty części wydatków za zakupy)

 

Kliknij na wizerunek karty i sprawdź Taryfę prowizji i opłat

 

Jeśli nie jesteś jeszcze klientem mBanku, otwórz konto z kartą

Przeczytaj na blogu:

Płać swoją kartą Mastercard w wielu walutach

Zobacz jak płacić jedną kartą do konta w wielu walutach.

Płac bezpiecznie za zakupy w sieci

Sprawdź kilka podstawowych rad, by Twoje zakupy były udane.

 

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?

    • W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
      Aby je odsłonić, wejdź w Finanse > Karty >Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę  z okiem. Gdy klikniesz na nią i podasz PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.

  •  

    Jak mogę zamówić kartę do konta?

    • Jeżeli nie jesteś klientem mBanku – otwórz konto, a na wniosku wybierz kartę.
      Jeżeli jesteś już naszym klientem, nową kartę możesz zamówić:

      • wejdź na stronę kart i wybierz kartę dla siebie,
      • w aplikacji: zaloguj się i wybierz: Finanse > Karty > Karty debetowe i kliknij Potrzebujesz nowej karty?
      • w serwisie transakcyjnym: zaloguj się i wybierz zakładkę Finanse > Karty i kliknij Nowa karta
  •  

    Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?

    • mBank przesyła nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Do momentu aktywowania karty, kartą nie można wykonać żadnej operacji. Po aktywowaniu karty możesz w serwisie transakcyjnym samodzielnie ustalić jej PIN.

  •  

    Jak mogę aktywować kartę i ustalić PIN?

    • Zaloguj się na www.mBank.pl

      • z menu głównego wejdź w Finanse > Karty > Wszystkie
      • z listy kart wybierz tę, którą chcesz aktywować > kliknij Aktywuj
      • wprowadź datę ważności karty
      • dwukrotnie wprowadź dowolnie wybrany 4-cyfrowy PIN
      • zatwierdź aktywację karty oraz PIN hasłem SMS lub mobilną autoryzacją
  •  

    Jakie karty mogę zamówić dla pełnomocnika?

    • Dla pełnomocnika rodzajowego i szczególnego wydajemy poniższe karty debetowe:

    •  

      Dla pełnomocnika rodzajowego wydajemy poniższe karty debetowe:

      • Visa payWave

      • Mastercard PayPass

      • Visa Pionowa

      • Mastercard Pionowa

      • Visa Foto – galeria (bez możliwości wgrania grafiki własnej)

      • Visa Me – karta podstawowa i galeria (bez możliwości wgrania grafiki własnej)

      • Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w EUR

      • Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w GBP

      • Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w USD

      • Mastercard opaska

      • eKarta

      • eKarta wirtualna

 
Tematy pomocy

Jak aktywować kartę?

Jak ustalić PIN?

Limity autoryzacyjne

Bezpieczeństwo kart

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
i www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-konta-mastercard-mobilna/.

Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.

Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.
Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.

W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje

Android, Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc. Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/.

Szczegółowe informacje na temat Google Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Google Pay dostępnym na https://www.mbank.pl/google-pay-1 Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.

Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay dostępnym na https://www.mbank.pl/apple-pay Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.

Szczegółowe informacje na temat Garmin Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Garmin Pay dostępnym na https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-i-serwis/platnosci/garmin-pay/ Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych wskazanych na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/.
Szczegółowe informacje na temat Fitbit Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Fitbit Pay dostępnym na https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-i-serwis/platnosci/fitbit-pay/.

 

Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.