Karta debetowa NFC - najczęściej zadawane pytania

  •  

    Jak zainstalować aplikację MyWallet?

    • Pobranie i zainstalowanie aplikacji jest konieczne do korzystania z płatności zbliżeniowych przy użyciu telefonu komórkowego w T-Mobile.

      Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

      • włącz usługę na www.t-mobile.pl, po zalogowaniu do iBOA,
      • wyślij bezpłatnego SMS-a o treści „A” na numer 8011,
      • zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta T-Mobile pod numer 602 900 000 albo Biura Obsługi Użytkownika pod numerem *9602,
      • odwiedź dowolny punkt sprzedaży T-Mobile i skorzystaj z pomocy sprzedawcy.

      Następnie odbierz SMS-a z linkiem do aplikacji, pobierz i zainstaluj ją zgodnie z informacjami, które pojawią się na ekranie. Aby można było zainstalować aplikację MyWallet należy mieć aktywną usługę transmisji danych.
      Po otwarciu linka, zainstalowaniu aplikacji oraz jej uruchomieniu konieczna będzie akceptacja warunków użytkowania oraz ewentualna konfiguracja zabezpieczenia dostępu do aplikacji (można ją pominąć przy pomocy przycisku „Dalej”).
      Po ukończeniu tych kroków aplikacja będzie gotowa do instalacji karty.

  •  

    Czy mogę mieć kartę Mastercard Debit PaySIM na swoim telefonie?

    • Aby możliwe było korzystanie z karty Mastercard Debit PaySIM na telefonie Abonenta T-Mobile, konieczne jest posiadanie:

      • Telefonu obsługującego funkcjonalność NFC
      • Karty SIM NFC
      • Aktywnej usługi MyWallet oraz zainstalowanej aplikacji MyWallet na telefonie
      • Aktywnej usługi transmisji danych

      Jeśli spełnione są wszystkie powyższe warunki, mBank będzie mógł wgrać na Twój telefon kartę płatniczą Mastercard Debit PaySIM.

       

  •  

    W jaki sposób zamówić i aktywować kartę?

    • Jeśli spełniasz warunki konieczne do pomyślnego wgrania karty na Twój telefon wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w mBanku i z zakładki wnioski i dyspozycje wybierzesz opcję: karta Mastercard Debit PaySIM lub skorzystasz z linku: złóż wniosek...

      Po poprawnym zapisaniu wniosku, na podany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z czterema ostatnimi cyframi numeru karty. Numer ten będziesz potrzebował do aktywacji karty w serwisie transakcyjnym mBanku. Aktywacji karty możesz dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym lub na mLinii. Po aktywacji karta zostanie przesłana na Twój telefon i najpóźniej po 15 minutach będzie widoczna w aplikacji MyWallet.

      Pamiętaj by w trakcie aktywacji karty Twój telefon był włączony i dostępny w sieci T-Mobile.

  •  

    Co to jest MyWallet?

    • Jest to aplikacja T-Mobile, której pobranie i zainstalowanie w Twoim telefonie jest konieczne, abyś mógł korzystać z płatności zbliżeniowych przy użyciu karty Mastercard Debit PaySIM.

  •  

    Nie mam pewności czy mój telefon spełnia wymagania, konieczne do wgrania karty. Co w takim przypadku?

    • Aby upewnić się, czy Twój telefon spełnia wymagania, wyślij bezpłatnego SMS-a o treści "S" pod bezpłatny numer 8011. W odpowiedzi otrzymasz informację ze statusem informującym o tym, czy posiadasz właściwy telefon, kartę SIM oraz czy posiadasz włączoną możliwość korzystania z usługi MyWallet.

      Komunikat informujący, że wszystkie warunki są spełnione wygląda następująco:
      T-Mobile: SIM – zgodny, TELEFON – zgodny, usługa MyWallet – włączona. Korzystanie z usługi MyWallet możliwe.

  •  

    Na moim telefonie nie ma MyWallet, co zrobić?

    • Aktywacja usługi MyWallet możliwa jest poprzez:

      • wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści "A" na numer 8011

      lub

      • wydanie dyspozycji na stronie internetowejwww.t-mobile.pl, po zalogowaniu do iBOA

      lub

      • wydanie dyspozycji konsultantowi Biura Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000 (w przypadku Abonenta T-Mobile; opłata za połączenie zgodna z cennikiem tego Abonenta) albo Biura Obsługi Użytkownika pod numerem*9602 (w przypadku Abonenta MIX; opłata za połączenie zgodna z cennikiem tego Abonenta)

      lub

      • osobisty kontakt z Konsultantem w Sklepie, Salonie lub innym Punkcie Sprzedaży T-Mobile.
  •  

    Czy karta działa w telefonie cały czas, czy muszę za każdym razem uruchomić aplikację MyWallet?

    • Każdy może wybrać jedną z dwu dogodnych opcji płacenia:

      1.transakcja jednorazowa

      Aby dokonać jednorazowej transakcji, należy uruchomić aplikację MyWallet i kliknąć na kartę Mastercard Debit PaySIM. Po kliknięciu otworzy się strona gotowości do przeprowadzenia transakcji. Należy wtedy zbliżyć telefon do czytnika zbliżeniowego. Po dokonaniu transakcji logo NFC zostanie otoczone zieloną obwódką oraz zmieni się nagłówek strony.

      2. szybka płatność

      W tym trybie wystarczy samo zbliżenie telefonu do czytnika w celu dokonania płatności (nie ma potrzeby uruchamiania aplikacji MyWallet).

      Aby włączyć płatność kartą Mastercard Debit PaySIM w trybie domyślnym, należy kliknąć na menu opcji aplikacji MyWallet, znajdujące się w prawym dolnym rogu ekranu. Po wybraniu opcji szybkiej płatności pojawi się ekran z dostępnymi kartami płatniczymi. W celu ustawienia danej karty w trybie szybkiej płatności, należy kliknąć wizerunek karty i potwierdzić przyciskiem gotowe.

  •  

    Jak uruchomić w telefonie tryb szybkiej płatności?

    • Aby włączyć opcję szybkiem płatności kartą Mastercard Debit PaySIM, należy kliknąć na menu w aplikacji MyWallet, znajdujące się w prawym dolnym rogu ekranu. Po wybraniu opcji szybkiej płatności pojawi się ekran z dostępnymi kartami płatniczymi. W celu ustawienia danej karty w trybie szybkiej płatności, należy kliknąć wizerunek karty i potwierdzić przyciskiem gotowe. Karta będzie wówczas otoczona zieloną obwódką.

  •  

    Co zrobić jeśli zgubię telefon?

    • Wówczas należy zastrzec kartę płatniczą, telefonując na mLinię (0801 300 800) lub samodzielnie w serwisie transakcyjnym.
      Dodatkowo należy zastrzec kartę SIM w T-Mobile.