Zablokowałeś dostęp do serwisu transakcyjnego?

Podpowiemy Ci, jak odzyskać hasła i dalej z niego korzystać.

 

Serwis transakcyjny odblokujesz:
 
 

3 razy źle wpisałeś hasło lub identyfikator?
Odblokuj dostęp do serwisu transakcyjnego przez internet:

 

  • Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp
  • Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator. Nie pamiętasz identyfikatora? Spróbuj odblokować dostęp przez aplikację mobilną.
  • Wszystkie dane wpisałeś poprawnie? Na Twój adres email wysłaliśmy zaszyfrowany PDF z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik zaszyfrowany jest hasłem, które otrzymałeś w wiadomości SMS. Przepisz hasło z SMSa do pliku PDF
  • Zaloguj się do serwisu z wykorzystaniem identyfikatora i tymczasowego hasła, które znalazłeś w pliku PDF
  • Teraz zmień swoje hasła na nowe i potwierdź je hasłem SMS lub mobilną autoryzacją. Gotowe

Pamiętaj!
Pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godz. Jeżeli w tym czasie konto nie zostało aktywowane, możesz to zrobić ponownie.Wystarczy, że na stronie logowania wybierzesz Odblokuj dostęp.

 

 
Jak odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego w aplikacji mobilnej?

W aplikacji mobilnej wybierz Ustawienia i kliknij Dostęp do banku. 

 

 

 

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz Ustawienia a następnie Dostęp do banku

 

 

2. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet

 

 

3. Otrzymasz wiadomość SMS z tymczasowym identyfikatorem oraz wiadomość głosową z tymczasowym hasłem. Użyj ich do logowania do serwisu transakcyjnego.

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

 

 

Serwis aktywujesz także dzwoniąc na mLinię

Zadzwoń na mLinię i odblokuj dostęp:

  • Jeśli pamiętasz identyfikator i telekod:

Jeszcze przed połączeniem z mLinią przygotuj nowe hasło składające się z od 8 do 20 cyfr – to będzie Twoje tymczasowe hasło. Podczas logowania do serwisu zmienisz je na docelowe cyfrowo-literowe (od 8 do 20 znaków).

 

Po połączeniu z mLinią wybierz opcję 1 – jestem klientem. Wprowadź identyfikator (8 cyfr służących jako login) i wybrane cyfry telekodu, o które zapyta cię lektor.

Następnie wybierz opcję 1 – ustanowienie nowego hasła do Internetu i wprowadź tymczasowe cyfrowe hasło, które wcześniej przygotowałeś.

Po potwierdzeniu zmiany, użyj identyfikatora i tymczasowego hasła do logowania w Internecie.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie by zmienić hasło na docelowe.

  • Jeśli nie pamiętasz identyfikatora lub telekodu, wybierz 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

To nie jest oferta. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 5.0 lub iOS 10.0 (lub nowsze). Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek