Twoje logowanie do serwisu transakcyjnego jest bezpieczne.

Zgodnie z wymogami dyrektywy PSD2, stosujemy tak zwane silne uwierzytelnienie. Sprawdź, jak bezpiecznie zalogować się do serwisu transakcyjnego.

Jak się zalogować?

 

 
 

Nie chcesz za każdym razem potwierdzać logowania SMS-em lub mobilną autoryzacją?

  •  

    Dodaj swój komputer (telefon, tablet) do zaufanych.

Nie masz naszej aplikacji mobilnej, a chcesz logować się z użyciem mobilnej autoryzacji?

Nic prostszego - specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy aplikację mBank Token. Działa ona tak samo jak mobilna autoryzacja w naszej aplikacji mobilnej.

Otrzymujesz powiadomienia, którymi potwierdzasz logowanie do serwisu transakcyjnego i inne operacje.

Służy ona tylko do tego. Dowiedz się więcej o aplikacji mBank Token.

Masz pytania?

  •  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?

    • Dostęp do serwisu transakcyjnego możesz odblokować na trzy sposoby.

      1. Masz dostęp do aplikacji mobilnej?  

      Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.

       

      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • W sekcji Kanały dostępu przy kanale internet kliknij AKTYWUJ.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
      • W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.

      Twój dostęp do konta jest już aktywny.

       

      2. Nie masz aplikacji, ale znasz swój identyfikator klienta?  

      • Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta
      • Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
      • Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
      • Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.

      Twój dostęp do konta jest już aktywny. 

       

      3.  Potrzebujesz pomocy pracownika?

       

      Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.

       

      • Wybierz 1 - jestem klientem. Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem. 
      • Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
      • Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny. 
      • Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania. 
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.

      Twój dostęp do konta jest już aktywny. 

  •  

    Nie pamiętam identyfikatora. Jak go ustalić/odzyskać ?

    • Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, możesz go odzyskać dwa sposoby

      1. Masz dostęp do aplikacji mobilnej?  

      Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.

       

      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet.
      • Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
      • Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
      • W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.

      Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta. 

       

      2.  Nie udało Ci się odzyskać identyfikatora w aplikacji?

       

      Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.

       

      • Wybierz 1 - jestem klientem. Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem. 
      • Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
      • Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny. 
      • Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania. 
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.

      Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta. 

  •  

    Nie pamiętam hasła do serwisu. Jak mogę je odzyskać?

    • Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na trzy sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.

       

      1. Znasz swój identyfikator klienta?  
      • Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta
      • Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
      • Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
      • Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.

      Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.

       

      1. Masz dostęp do aplikacji mobilnej? 
      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet.
      • Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
      • Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
      • Podamy Ci też Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.

      Twój dostęp do konta jest już aktywny. 

       

      1. Pamiętasz swój identyfikator i telekod?

      Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.

      • Wymyśl tymczasowe hasło składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 cyfr. 
      • Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800.
      • Wybierz 1 - jestem klientem.
      • Wprowadź identyfikator klienta. 
      • Wpisz wybrane cyfry telekodu, o które poprosi lektor.
      • Wybierz 1 - zmiana hasła dostępu do internetu.
      • Lektor poprosi Cię byś wpisał tymczasowe hasło. Usłyszysz komunikat -  proszę wprowadzić nowe hasło od 8 do 20 cyfr i zatwierdzić krzyżykiem (#). Lektor poprosi o powtórzenie hasła, a następnie potwierdzi ustalenie hasła tymczasowego. 
      • Przejdź do strony logowania.
      • Wpisz 8-cyfrowy identyfikator klienta i tymczasowe hasło, które właśnie ustaliłeś na mLinii. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
      • W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. 

      Twój dostęp do konta jest już aktywny.