Zwiększamy bezpieczeństwo Twojego logowania. Zgodnie z wymogami dyrektywy PSD2, wprowadzamy tak zwane silne uwierzytelnienie. Oznacza to, że inaczej będziesz logował się na konto. Sprawdź jak!

To proste

  •  

    Standardowo wpisz identyfikator i hasło do serwisu transakcyjnego.

    Teraz czas na nowość. Potwierdź logowanie hasłem SMS lub mobilną autoryzacją. Zrób to dokładnie tak, jak potwierdzasz przelew czy inne operacje wykonywane w serwisie transakcyjnym.

    Gotowe!

Wpisz Identyfikator i hasło do serwisu transakcyjnego

Wpisz Identyfikator i hasło do serwisu transakcyjnego

W zależności od tego jak potwierdzasz operacje, potwierdź logowanie:

 
 

Nie chcesz za każdym razem potwierdzać logowania SMS-em lub mobilną autoryzacją?

  •  

     

    Dodaj swój komputer (telefon, tablet) do zaufanych.

 

 

 

Nie masz naszej aplikacji mobilnej, a chcesz logować się z użyciem mobilnej autoryzacji?

Nic prostszego specjalnie dla Ciebie, przygotowaliśmy aplikację mBank Token. Działa ona tak samo jak mobilna autoryzacja w naszej aplikacji mobilnej.

Otrzymujesz powiadomienia, którymi potwierdzasz logowanie do serwisu transakcyjnego i inne operacje.

Służy ona tylko do tego. Dowiedz się więcej o aplikacji mBank Token.

Masz pytania?

  •  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?

    • Masz dostęp do aplikacji mobilnej?

       

       

      Odblokuj dostęp w aplikacji.

      Zaloguj się do aplikacji, wybierz:

       

      Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do banku>Internet>Aktywuj.

       

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas numer telefonu dostaniesz od nas dane do logowania.

       
      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Nie korzystasz z aplikacji?

       

       

      Odblokuj dostęp do serwisu przez internet.


      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp.

       

      Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator.

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas adres e-mail dostaniesz od nas dane do logowania.

       

      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Potrzebujesz pomocy konsultanta?

      Odblokuj serwis na mLinii lub odwiedź najbliższą placówkę (pamiętaj, żeby mieć przy sobie dokument tożsamości):

      Pamiętasz identyfikator i telekod:
      Jeszcze przed połączeniem z mLinią wymyśl nowe, tymczasowe hasło składające się z minimum 8 maksymalnie 20 cyfr (będziesz go potrzebował do odblokowania dostępu). Podczas logowania do serwisu transakcyjnego zmienisz je na docelowe, cyfrowo-literowe.


      Nie pamiętasz identyfikatora i telekodu?

      Wybierz 1 (Jesteś klientem mBanku). Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nie wpisuj nic. Poczekaj aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, żeby połączyć się z konsultantem.


      Preferujesz obsługę na czacie?

      Przykro nam. Niestety na czacie nie pomożemy Ci w odblokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego.

       

  •  

    Nie pamiętam identyfikatora. Jak go ustalić/odzyskać ?

    • Identyfikator to 8-cyfrowy numer klienta mBanku, który podajesz podczas logowania lub rozmów z mLinią.

      Jeśli chcesz odzyskać identyfikator, skorzystaj z tych rozwiązań:

      1. Jeśli posiadasz aplikację mobilną, po zalogowaniu wybierz Ustawienia > Dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj (lub Zablokuj a następnie Aktywuj) przy kanale dostępu Internet,. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
      2. Jeśli nie posiadasz aplikacji mobilnej, zadzwoń na mLinię 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Podczas rozmowy konsultant potwierdzi Twoją tożsamość, zadając Ci kilka pytań.

      Na Twój adres email wyślemy zaszyfrowany PDF z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik zaszyfrowany jest hasłem, które otrzymasz w wiadomości SMS. Przepisz hasło z SMSa do pliku PDF.
      Zaloguj się do serwisu z wykorzystaniem identyfikatora i tymczasowego hasła, które znalazłeś w pliku PDF.
      Teraz zmień swoje hasła na nowe i potwierdź je hasłem SMS lub mobilną autoryzacją.

      3. Odwiedź naszą placówkę wraz z dokumentem tożsamości.