Aktywacja i odblokowanie serwisu - najczęściej zadawane pytania

  •  

    Nie pamiętam hasła do serwisu. Jak mogę je odzyskać?

    • Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na 3 sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.

      Pamiętasz swój identyfikator klienta? 

       

      Skorzystaj z naszej strony internetowej, a dane dzięki którym ustalisz nowe hasło wyślemy na Twój adres e-mail

      Odzyskaj hasło do serwisu przez internet

       

      • Wejdź na naszą internetową i kliknij w prawym górnym rogu ZALOGUJ.
      • Następnie kliknij Odblokuj dostęp.
      • Pojawi się dodatkowe okno z pytaniem: W jaki sposób chcesz aktywować dostęp do serwisu transakcyjnego?
      • Kliknij W SERWISIE TRANSAKCYJNYM.
      • Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
      • Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania (użyjesz go tylko raz). Plik będzie zaszyfrowany hasłem.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym rozszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
      • Przejdź do strony logowania i kliknij ZALOGUJ.
      • Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło z pliku.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił nowe hasło do logowania. Powinieneś już mieć swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem.

      Masz dostęp do aplikacji mobilnej?

       

      Skorzystaj z aplikacji, a dane dzięki, którym ustalisz nowe hasło wyślemy na Twój nr telefonu.

       

      Z tej opcji skorzystasz nawet, jeśli nie pamiętasz także identyfikatora.

      Odzyskaj hasło do serwisu przy użyciu aplikacji mobilnej

       

      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • Następnie w punkcie Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet.
      • Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
      • Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ (a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet). Następnie kliknij AKTYWUJ.
      • Teraz nasza kolej. W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta.Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania (użyjesz go tylko raz).
      • Pamiętaj: tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, zamów kolejny pakiet.
      • Przejdź do logowania do serwisu transakcyjnego. Wpisz identyfikator z SMS-a i hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ.
      • Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie monitora. W kolejnych krokach podamy Ci Twój docelowy identyfikator. Zapamiętaj go. To identyfikator, który będziesz podawać podczas logowania do serwisu i połączenia z mLinią.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił nowe hasło do logowania. Powinieneś mieć już swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem

       

      Pamiętasz swój identyfikator i telekod?

       

      Skorzystaj z telefonu i ustal nowe hasło w automatycznym serwisie telefonicznym.

       

      Odzyskaj hasło przez automatyczny teleserwis

       

      • Wymyśl nowe, tymczasowe hasło składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 cyfr (będziesz go potrzebować, aby ustalić nowe hasło). Podczas pierwszego logowania do serwisu transakcyjnego, zmienisz je na docelowe, cyfrowo-literowe.
      • Zadzwoń pod numer 800 300 800 i postępuj zgodnie z komunikatami lektora.
      • Usłyszysz komunikat – jeśli jesteś naszym klientem wybierz 1. Wybierz 1.
      • Następnie usłyszysz komunikat – proszę wprowadzić identyfikator klienta. Wprowadź go i poczekaj na kolejne komunikaty.
      • Teraz lektor poprosi Cię o wybrane cyfry telekodu. Wprowadź je używając klawiatury telefonu.
      • Usłyszysz komunikat - jeśli chcesz zmienić hasło dostępu do internetu wybierz 1. Wybierz 1.
      • Lektor poprosi Cię byś wpisał tymczasowe hasło. Usłyszysz komunikat -  proszę wprowadzić nowe hasło od 8 do 20 cyfr i zatwierdzić krzyżykiem (#).
      • Lektor potwierdzi zmianę hasła na tymczasowe. Teraz możesz się zalogować.
      • Przejdź na stronę logowania. Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło, które przed chwilą ustaliłeś. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie.
      • W kolejnych krokach system poprosi Cię o nadanie nowego, docelowego hasła. Pamiętaj, że hasło powinno się składać z określonych znaków

       

       

       

       

  •  

    Nie pamiętam identyfikatora. Jak go ustalić/odzyskać ?

    • Najszybciej i najprościej odzyskasz identyfikator przez aplikację mobilną.

       

      Na numer telefonu, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci tymczasowe dane do logowania, dzięki którym odzyskasz identyfikator ( ID klienta) i ponownie ustalisz hasło.

      Odzyskaj identyfikator przez aplikację mobilną

       

      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • Następnie w punkcie Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet. Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ. Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ (a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet). Następnie kliknij AKTYWUJ.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta (użyjesz go tylko raz).
      • Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfrowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania (użyjesz go tylko raz). Pamiętaj: tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, będziesz musiał powtórzyć wcześniejsze kroki.
      • Przejdź do logowania do serwisu transakcyjnego. Wpisz identyfikator z SMS-a i hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ.
      • Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie monitora. W kolejnych krokach podamy Ci Twój docelowy identyfikator. Zapamiętaj go. To identyfikator, który będziesz podawać podczas logowania do serwisu i połączenia z mLinią.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił hasło do logowania. Powinieneś mieć już swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem.

      Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej?

      Pobierz aplikację mobilną i odzyskaj identyfikator

       

      • Pobierz ją za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android).
      • Kliknij Połącz i połącz aplikację z kontem.
      • Zaloguj się do aplikacji i odzyskaj identyfikator klienta. Postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz powyżej.

       

      Logujesz się za pomocą numeru karty lub nazwy użytkownika, których nie pamiętasz?

       

      Jeśli logujesz się do serwisu transakcyjnego za pomocą numeru aktywnej karty lub nazwy użytkownika, którą sobie sam wybrałeś i nie pamiętasz identyfikatora, odzyskasz go w aplikacji mobilnej.  Postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz powyżej.


      Jeśli masz ustaloną dodatkową metodę logowania, zawsze możesz logować się identyfikatorem. 

      Coś poszło nie tak? Nie udało Ci się odzyskać identyfikatora w aplikacji?

      Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (801 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.

       

      • Wybierz 1 (Jesteś klientem mBanku). Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem. 
      • Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet aktywacyjny. W pakiecie aktywacyjnym znajdziesz tymczasowe hasło i docelowy identyfikator. Konsultant, w zależności od możliwości, zamówi dla Ciebie pakiet papierowy (na adres korespondencyjny) lub pakiet elektroniczny (na adres e-mail).
      • Pakiet elektroniczny wyślemy na Twój adres e-mail w formacie PDF. Plik będzie zaszyfrowany hasłem. Pakiet będzie ważny 48 godzin.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym otworzysz plik z pakietem.
      • W pakiecie będzie identyfikator (ID) i tymczasowe hasło.
      • Przejdź do logowania do serwisu transakcyjnego. Wpisz identyfikator (ID) i tymczasowe hasło. Kliknij ZALOGUJ.
      • Postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie monitora.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił hasło do logowania. Ustal hasło. Powinieneś mieć już swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem.

       

       

  •  

    Nie pamiętam danych do logowania (identyfikatora i hasła). Jak je odzyskać?

    •  

      Najszybciej i najprościej odzyskasz dane do logowania przez aplikację mobilną.

       

      Na numer telefonu, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci tymczasowe dane do logowania, dzięki którym odzyskasz identyfikator (ID klienta) i ponownie ustalisz hasło.

      Odzyskaj dane do logowania przez aplikację mobilną

       

      • Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
      • Następnie w punkcie Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet. Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ. Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ (a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet). Następnie kliknij AKTYWUJ.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta (użyjesz go tylko raz).
      • Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfrowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania (użyjesz go tylko raz). Pamiętaj: tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, będziesz musiał powtórzyć wcześniejsze kroki.
      • Przejdź do logowania do serwisu transakcyjnego. Wpisz identyfikator z SMS-a i hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ.
      • Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie monitora. W kolejnych krokach podamy Ci Twój docelowy identyfikatorZapamiętaj go. To identyfikator, który będziesz podawać podczas logowania do serwisu i połączenia z mLinią.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił hasło do logowania. Powinieneś mieć już swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem.

      Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej?

      Pobierz aplikację mobilną i odzyskaj dane do logowania

       

      • Pobierz ją za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android).
      • Kliknij Połącz i połącz aplikację z kontem.
      • Zaloguj się do aplikacji i odzyskaj identyfikator klienta. Postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz powyżej.

      Coś poszło nie tak? Nie udało Ci się odzyskać identyfikatora w aplikacji?

      Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (801 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.

       

      • Wybierz 1 (Jesteś klientem mBanku). Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem. 
      • Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet aktywacyjny. W pakiecie aktywacyjnym znajdziesz tymczasowe hasło i docelowy identyfikator. Konsultant, w zależności od możliwości, zamówi dla Ciebie pakiet papierowy (na adres korespondencyjny) lub pakiet elektroniczny (na adres e-mail).
      • Pakiet elektroniczny wyślemy na Twój adres e-mail w formacie PDF. Plik będzie zaszyfrowany hasłem. Pakiet będzie ważny 48 godzin.
      • W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym otworzysz plik z pakietem.
      • W pakiecie będzie identyfikator (ID) i tymczasowe hasło.
      • Przejdź do logowania do serwisu transakcyjnego. Wpisz identyfikator (ID) i tymczasowe hasło. Kliknij ZALOGUJ.
      • Postępuj zgodnie z instrukcjami, które zobaczysz na ekranie monitora.
      • Następnie system poprosi Cię o to, byś ustalił hasło do logowania. Ustal hasło. Powinieneś mieć już swój identyfikator i hasło.
      • Na koniec, jak już się zalogujesz na swoje konto, wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Aktywuj kanał. Wymyśl hasło składające się z 6 cyfr i je zapamiętaj. Będziesz go potrzebować zawsze, kiedy będziesz dzwonić na mLinię. 6-cio cyfrowe hasło, którego potrzebujesz do kontaktów z mLinią nazywamy telekodem.

       

       

  •  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?

    • Masz dostęp do aplikacji mobilnej?

       

       

      Odblokuj dostęp w aplikacji.

      Zaloguj się do aplikacji, wybierz:

       

      Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do banku>Internet>Aktywuj.

       

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas numer telefonu dostaniesz od nas dane do logowania.

       
      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Nie korzystasz z aplikacji?

       

       

      Odblokuj dostęp do serwisu przez internet.


      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp.

       

      Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator.

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas adres e-mail dostaniesz od nas dane do logowania.

       

      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Potrzebujesz pomocy konsultanta?

      Odblokuj serwis na mLinii lub odwiedź najbliższą placówkę (pamiętaj, żeby mieć przy sobie dokument tożsamości):

      Pamiętasz identyfikator i telekod:
      Jeszcze przed połączeniem z mLinią wymyśl nowe, tymczasowe hasło składające się z minimum 8 maksymalnie 20 cyfr (będziesz go potrzebował do odblokowania dostępu). Podczas logowania do serwisu transakcyjnego zmienisz je na docelowe, cyfrowo-literowe.


      Nie pamiętasz identyfikatora i telekodu?

      Wybierz 1 (Jesteś klientem mBanku). Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nie wpisuj nic. Poczekaj aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, żeby połączyć się z konsultantem.


      Preferujesz obsługę na czacie?

      Przykro nam. Niestety na czacie nie pomożemy Ci w odblokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego.

       

  •  

    Mam pakiet aktywacyjny i chcę się zalogować. Co mam zrobić?

    • 1. Jeśli aktywujesz dostęp do serwisu transakcyjnego przy użyciu pakietu aktywacyjnego wpisz w oknie logowania:
      - w polu Identyfikator - tymczasowy identyfikator (7-cyfrowy) podany w pakiecie,
      - w polu Hasło - tymczasowe hasło do internetu zamieszczone w pakiecie.


      2. Jeśli odblokowujesz dostęp do serwisu przy użyciu pakietu mailowego:
      - w polu Identyfikator wpisz swój identyfikator (8-cyfrowy), który Ci przypomnimy w pakiecie
      - w polu Hasło- tymczasowe hasło do internetu z pakietu.
      Po wprowadzeniu identyfikatora i tymczasowego hasła do internetu ustalisz nowe hasło.
      Wpisz dwukrotnie docelowe hasło którym będziesz się logował do serwisu transakcyjnego.
      Twoje hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne.

      Pamiętaj, że pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godzin.

      Dodatkowo przy użyciu pakietu możesz od razu ustalić telekod - hasło dostępowe do połączeń z mLinią.

  •  

    Z jakich znaków powinno składać się hasło do serwisu transakcyjnego?

    • Hasło do serwisu transakcyjnego powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery oraz cyfry.
      Twoje hasło będzie silne, jeśli użyjesz znaków specjalnych:
      1. wykrzyknik !
      2. małpka @
      3. hash #
      4. dolar $
      5. ^daszek
      6. gwiazdka *
      7. nawiasy zwykłe ()
      8. podkreślenie _
      9. plus +
      10. minus -
      11. znak równości =
      12. apostrof lewy `
      13. nawiasy kwadratowe []
      14. nawiasy klamrowe {}
      15. pałka |
      16. średnik ;
      17. dwukropek : 
      18. przecinek ,
      19. kropka .
      20. ukośnik prawy /
      21. znak zapytania ?  
      22. Spacja