Aktywacja i odblokowanie serwisu - najczęściej zadawne pytania

  •  

    Nie pamiętam identyfikatora. Jak go ustalić/odzyskać ?

    • Identyfikator to 8-cyfrowy numer klienta mBanku, który podajesz podczas logowania lub rozmów z mLinią.

      Jeśli chcesz odzyskać identyfikator, skorzystaj z tych rozwiązań:

      1. Jeśli posiadasz aplikację mobilną, po zalogowaniu wybierz Ustawienia > Dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj (lub Zablokuj a następnie Aktywuj) przy kanale dostępu Internet,. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
      2. Jeśli nie posiadasz aplikacji mobilnej, zadzwoń na mLinię 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Podczas rozmowy konsultant potwierdzi Twoją tożsamość, zadając Ci kilka pytań.

      Na Twój adres email wyślemy zaszyfrowany PDF z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik zaszyfrowany jest hasłem, które otrzymasz w wiadomości SMS. Przepisz hasło z SMSa do pliku PDF.
      Zaloguj się do serwisu z wykorzystaniem identyfikatora i tymczasowego hasła, które znalazłeś w pliku PDF.
      Teraz zmień swoje hasła na nowe i potwierdź je hasłem SMS lub mobilną autoryzacją.

      3. Odwiedź naszą placówkę wraz z dokumentem tożsamości.

  •  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?

    • Masz dostęp do aplikacji mobilnej?

       

       

      Odblokuj dostęp w aplikacji.

      Zaloguj się do aplikacji, wybierz:

       

      Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do banku>Internet>Aktywuj.

       

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas numer telefonu dostaniesz od nas dane do logowania.

       
      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Nie korzystasz z aplikacji?

       

       

      Odblokuj dostęp do serwisu przez internet.


      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp.

       

      Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator.

      Odblokujemy Ci dostęp i na zarejestrowany u nas adres e-mail dostaniesz od nas dane do logowania.

       

      Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź tutaj.

       

      Potrzebujesz pomocy konsultanta?

      Odblokuj serwis na mLinii lub odwiedź najbliższą placówkę (pamiętaj, żeby mieć przy sobie dokument tożsamości):

      Pamiętasz identyfikator i telekod:
      Jeszcze przed połączeniem z mLinią wymyśl nowe, tymczasowe hasło składające się z minimum 8 maksymalnie 20 cyfr (będziesz go potrzebował do odblokowania dostępu). Podczas logowania do serwisu transakcyjnego zmienisz je na docelowe, cyfrowo-literowe.


      Nie pamiętasz identyfikatora i telekodu?

      Wybierz 1 (Jesteś klientem mBanku). Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nie wpisuj nic. Poczekaj aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, żeby połączyć się z konsultantem.


      Preferujesz obsługę na czacie?

      Przykro nam. Niestety na czacie nie pomożemy Ci w odblokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego.

       

  •  

    Nie używam identyfikatora do logowania. Jak mogę odblokować dostęp do serwisu?

    • Jeśli do serwisu transakcyjnego logujesz się za pomocą numeru aktywnej karty lub nazwy użytkownika, którą sobie sam wybrałeś i nie pamiętasz identyfikatora, dostęp do serwisu możesz odblokować w aplikacji mobilnej lub na mLinii. Skorzystaj z tych wskazówek. Przypomnimy Ci Twój identyfikator.

      Jeśli masz ustaloną dodatkową metodę logowania, zawsze możesz logować się identyfikatorem.

  •  

    Z jakich znaków powinno składać się hasło do serwisu transakcyjnego?

    • Hasło do serwisu transakcyjnego powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery oraz cyfry.
      Twoje hasło będzie silne, jeśli użyjesz znaków specjalnych:
      1. wykrzyknik !
      2. małpka @
      3. hash #
      4. dolar $
      5. ^daszek
      6. gwiazdka *
      7. nawiasy zwykłe ()
      8. podkreślenie _
      9. plus +
      10. minus -
      11. znak równości =
      12. apostrof lewy `
      13. nawiasy kwadratowe []
      14. nawiasy klamrowe {}
      15. pałka |
      16. średnik ;
      17. dwukropek : 1
      8. przecinek ,
      19. kropka .
      20. ukośnik prawy /
      21. znak zapytania ?  
      22. Spacja

  •  

    Mam pakiet aktywacyjny i chcę się zalogować. Co mam zrobić?

    • 1. Jeśli aktywujesz dostęp do serwisu transakcyjnego przy użyciu pakietu aktywacyjnego wpisz w oknie logowania:
      - w polu Identyfikator - tymczasowy identyfikator (7-cyfrowy) podany w pakiecie,
      - w polu Hasło - tymczasowe hasło do internetu zamieszczone w pakiecie.


      2. Jeśli odblokowujesz dostęp do serwisu przy użyciu pakietu mailowego:
      - w polu Identyfikator wpisz swój identyfikator (8-cyfrowy), który Ci przypomnimy w pakiecie
      - w polu Hasło- tymczasowe hasło do internetu z pakietu.
      Po wprowadzeniu identyfikatora i tymczasowego hasła do internetu ustalisz nowe hasło.
      Wpisz dwukrotnie docelowe hasło którym będziesz się logował do serwisu transakcyjnego.
      Twoje hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne.

      Pamiętaj, że pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godzin.

      Dodatkowo przy użyciu pakietu możesz od razu ustalić telekod - hasło dostępowe do połączeń z mLinią.