Zlecenia stałe - najczęściej zadawne pytania

  •  

    Co to jest zlecenie stałe?

    • To praktyczny sposób realizacji regularnych płatności, o stałych kwotach, w stałych odstępach czasu.

      Samodzielnie możesz zaplanować zlecenia stałe w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej.

      Potem zostaje Ci tylko dopilnowanie, żeby na rachunku została odpowiednia kwota, w dniu kiedy przelew ma zostać wysłany.

  •  

    Jak uruchomić zlecenie stałe?

    • Zaloguj się na swoje konto:

      • W serwisie transakcyjnym wejdź w Płatności. Z menu w Płatnościach cyklicznych wybierz Zlecenie stałe.
      • W aplikacji mobilnej wejdź w Płatności > Zlecenie stałe.


      Określ częstotliwość przelewów, kwotę i tytuł. Możesz wpisać datę końcową zlecenia stałego oraz zdecydować kiedy ma być wysłany przelew, gdy data przelewu przypada na dzień wolny.
      Możesz również włączyć opcję "Ponawiaj próbę przez 3 dni", a w sytuacji, gdy nie będzie wystarczającej kwoty na rachunku będziemy próbowali wysłać przelew przez 3 dni.
      W każdej chwili możesz samodzielnie zmienić lub usunąć zlecenie stałe.