Najczęściej zadawne pytania

  •  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?

    • Nowe hasło do serwisu transakcyjnego możesz ustalić na 4 sposoby.

      1. Odblokuj dostęp do serwisu samodzielnie przez internet.
      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp. Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator. Otrzymasz od nas dane do odblokowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
      Nie pamiętasz identyfikatora? Spróbuj odblokować dostęp w aplikacji mobilnej.

       2.  Odblokuj serwis w aplikacji mobilnej.
       Zaloguj się do aplikacji, wybierz Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet. Otrzymasz wiadomości z danymi do zalogowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

       3. Odblokuj serwis na mLinii.

      1.Jeśli pamiętasz identyfikator i telekod:
      Jeszcze przed połączeniem z mLinią przygotuj nowe hasło składające się z minimum 8 maksymalnie 20 cyfr – to będzie Twoje tymczasowe hasło. Podczas logowania zmienisz je na docelowe, cyfrowo-literowe.
      Po połączeniu z mLinią wybierz opcję 1 – jestem klientem. Wprowadź identyfikator (8 cyfr, służących jako login do kanału Internet) i wybrane cyfry telekodu, o które zapyta cię lektor.
      Następnie wybierz opcję 1 – ustanowienie nowego hasła do Internetu i wprowadź tymczasowe hasło, które wcześniej przygotowałeś.
      Po potwierdzeniu zmiany, użyj identyfikatora i tymczasowego hasła do logowania w Internecie. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie by zmienić hasło na docelowe.
      2. Jeśli nie pamiętasz identyfikatora lub telekodu, wybierz 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Na czacie niestety nie pomożemy Ci w ustaleniu nowego hasła do serwisu transakcyjnego.

      4. W placówce mBanku
      Zapraszamy Cię do naszej placówki z dokumentem tożsamości.

  •  

    Nie pamiętam identyfikatora

    • Zadzwoń na mLinię 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Podczas rozmowy wyślemy Ci maila z zabezpieczonym plikiem PDF. Plik otwórz hasłem z SMS-a jaki wysłaliśmy do Ciebie. W pliku PDF znajdziesz swoje poufne dane – identyfikator oraz tymczasowe hasła do serwisu transakcyjnego i mLinii (telekod). Zaloguj się za ich pomocą do serwisu i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  •  

    Nie pamiętam hasła

    • Sprawdź, czy masz wyłączony „caps lock” na klawiaturze, bo wielkość liter w haśle ma znaczenie.
      Jeśli nadal nie możesz się zalogować, zadzwoń na mLinię 801 300 800, żeby zmienić hasło. Po połączeniu wybierz 1, podaj identyfikator, wybrane cyfry z telekodu i ponownie wybierz 1. Zmień hasło zgodnie z instrukcją lektora.

  •  

    Nie znam telekodu

    • Ustal telekod na mLinii - zadzwoń pod numer 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

  •  

    Czy identyfikator jest konieczny do logowania?

    • Do serwisu transakcyjnego możesz logować się za pomocą identyfikatora klienta i hasła. Masz do wyboru też 2 dodatkowe sposoby logowania:

        • numer aktywnej karty
        • nazwa użytkownika, którą sobie sam wybrałeś.

      Jeśli masz ustaloną dodatkową metodę logowania, zawsze możesz logować się identyfikatorem.

  •  

    Z jakich znaków powinno składać się hasło do serwisu transakcyjnego?

    • W haśle do serwisu transakcyjnego możesz użyć  znaków specjalnych:

      1. wykrzyknik !
      2. małpka @
      3. hash #
      4. dolar $
      5. ^daszek
      6. gwiazdka *
      7. nawiasy zwykłe ()
      8. podkreślenie _
      9. plus +
      10. minus -
      11. znak równości =
      12. apostrof lewy `
      13. nawiasy kwadratowe []
      14. nawiasy klamrowe {}
      15. pałka |
      16. średnik ;
      17. dwukropek :
      18. przecinek ,
      19. kropka .
      20. ukośnik prawy /
      21. znak zapytania ? 
      22. Spacja