Zablokowałeś dostęp do serwisu transakcyjnego?

Podpowiemy Ci jak odzyskać hasła i dalej z niego korzystać.

 

Serwis transakcyjny odblokujesz:
 

 

Sprawdź, jak w odblokować serwis za pośrednictwem mLinii

  • Zadzwoń na 801 300 800
  • Wpisz swój identyfikator klienta (8 cyfr, których używasz do logowania) oraz wybrane cyfry telekodu
  • Ustal nowe hasło, składające się z od 8 do 20 znaków. Wpisz je na klawiaturze telefonu i potwierdź #. Użyj identyfikatora i nowego hasła do logowania do serwisu transakcyjnego. Po pierwszym logowaniu zmień hasło na nowe.

 

Odblokuj serwis transakcyjny z wykorzystaniem aplikacji mobilnej

W aplikacji mobilnej wybierz ustawienia i kliknij dostęp do banku. 

 

 

 

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz Ustawienia a następnie Dostęp do Banku

 

 

2. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet

 

 

3. Otrzymasz wiadomość SMS z tymczasowym identyfikatorem oraz wiadomość głosową z tymczasowym hasłem. Użyj ich do logowania do serwisu transakcyjnego.

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

 

Zapomniałeś identyfikatora lub hasła?

Zadzwoń na mLinię 801 300 800.  Otrzymasz wiadomość SMSową z tymczasowym identyfikatorem i hasłem do logowania. Są one ważne tylko 48 h, nie zwlekaj, w tym czasie masz zablokowane pozostałe kanały dostępu do mBanku. Zaloguj się korzystając z danych z wiadomości SMS, postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

 

To nie jest oferta. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 5.0 lub iOS 10.0 (lub nowsze). Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek