Przelewy jednorazowe w aplikacji mBanku

Działanie przelewów w aplikacji przebiega na tych samych zasadach co w standardowym serwisie transakcyjnym mBanku.

  •  

    Rodzaje przelewów

    • Przelewy wymagające autoryzacji są dostępne wyłącznie dla klientów, którzy korzystają z autoryzacji w formie haseł SMSowych. Klienci korzystający z listy haseł jednorazowych (TAN), nie mają możliwości autoryzacji operacji.

       

      typ przelewu mobilna wersja
      serwisu transakcyjnego - więcej
      poprzednia
      aplikacja mobilna
      na telefony Android / iOS
      aplikacja mobilna
      na telefony Android / iOS - więcej
      przelew na numer telefonu
      przelew jednorazowy (ELIXIR) do nowych
      i zapisanych odbiorców
      przelew ekspresowy
      przelew do ZUS
      przelew do US
  •  

    Limity przelewów autoryzowanych

    • Ze względów bezpieczeństwa, wprowadzone zostały dwie grupy limitów dla przelewów autoryzowanych, wykonywanych w bankowości mobilnej:

      • Limit pojedynczej transakcji to maksymalna kwota pojedynczego przelewu autoryzowanego kodem PIN, który możesz zlecić w aplikacji. Limit ustawiony jest domyślnie na 1 000 zł. Możesz go obniżyć lub podwyższyć maksymalnie do kwoty 20 000 zł. Przelewów powyżej tej kwoty nie zrealizujemy i nie trafią one do Koszyka płatności. Jeśli będziesz wykonywać przelew w walucie obcej kwotę przeliczymy na PLN wg aktualnego kursu mBanku.  Przelewy własne z wyłączoną opcją autoryzacji nie są objęte tym limitem. Maksymalny dzienny limit na przelewy z aplikacji mobilnej wynosi 20 000 zł.
      • Dzienna liczba transakcji to maksymalna ilość przelewów autoryzowanych, które możesz zlecić danego dnia (limit sprawdzany jest w momencie zlecania przelewu, co oznacza, że liczba przelewów wychodzących danego dnia może być większa niż limit, jeśli część z nich zleciłeś wcześniej). Docelowo limit ten ustawiony jest na 5 przelewów. Można go obniżyć lub podwyższyć maksymalnie do 100 przelewów.

       

      Limity dotyczą klienta, a nie rachunku lub aplikacji, z której wykonywany jest przelew.

       

      Limit ilościowy i kwotowy sprawdzisz w serwisie transakcyjnym. Wybierz Ustawienia, Limity i autoryzacje.

  •  

    Jakie są limity przelewów w aplikacji?

    • rodzaj transakcji

      limit domyślny (ustawiony przez bank)

      maksymalny limit dzienny (ustawiony przez bank)

      informacje o limicie oraz sposób jego zmiany

      Przelewy zlecane na urządzeniach mobilnych

      Kwotowy: 1000 zł
      (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej)

      Kwotowy:20 000 zł (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej)

      Są to domyślne, proponowane przez nas dzienne limity kwotowe i ilościowe na przelewy realizowane w aplikacji mobilnej.

      Limity możesz zmienić: · w serwisie transakcyjnym: wybierz Ustawienia, Limity i autoryzacje

      • w oddziale – gdy jesteś klientem Private Banking,
      • w BOK – w pozostałych przypadkach.

      Ilościowy: 5 przelewów dziennie

      Ilościowy: 100 przelewów

       

      Więcej o limitach przelewów znajdziesz tutaj.

  •  

    Czy doładowania jednorazowe są objęte limitami?

    • Tak, doładowania jednorazowe oraz doładowania zdefiniowane wymagające autoryzacji i podlegają limitom przelewów autoryzowanych, których wysokość może być konfigurowana indywidualnie w serwisie transakcyjnym.

  •  

    W jaki sposób zmienić limity dla przelewów zlecanych z aplikacji?

    • Dzienny limit kwotowy oraz dzienny limit ilości przelewów jednorazowych możesz zmienić na 2 sposoby:

      1. w serwisie transakcyjnym:

        • Zaloguj się do serwisu transakcyjnego.
        • Kliknij Ustawienia (ikona koła zębatego).
        • Wejdź w "Limity i autoryzacje” i podaj limity.
        • Zmianę zatwierdź hasłem SMS lub przez autoryzację mobilną.

      2. przez mLinię

      Nowe limity obowiązują od chwili ich zmiany.