Z Asystentem Płatności:
- co miesiąc przypomnimy Ci o zbliżających się terminach Twoich płatności
- wystawimy Ci gotowe, wypełnione zlecenie przelewu do akceptacji – nie musisz już wypełniać danych na formatce
- jeśli potrzebujesz, możesz zmienić kwotę, datę lub tytuł przelewu
- zlecenie zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej
-
możesz dodawać własne powiadomienia, które będą widoczne w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie transakcyjnym
Asystent Płatności jest bezpłatny i nie musisz go aktywować.
W aplikacji mobilnej wyślemy Ci powiadomienie z propozycjami płatności.
W jaki sposób wysyłamy powiadomienie o propozycji płatności?
w aplikacji mobilnej wyślemy Ci powiadomienie z propozycjami płatności.
Jak zaakceptować, zmodyfikować lub odrzucić płatność w aplikacji mobilnej?
Pobierz za darmo aplikację mBanku
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Pytania i odpowiedzi
-
1.
Jak mam odróżnić powiadomienie/przypomnienie, które samodzielnie ustawiłem od tych które proponuje mi bank?
-
Płatności które ustawisz samodzielnie znajdą się na liście płatności z nagłówkiem Moje przypomnienie. Płatności, które proponuje ci bank mają nagłówek Asystent proponuje.
-
-
-
2.
Nie dostaję powiadomień Asystenta Płatności, jak mogę je włączyć? Jak włączyć powiadomienia od Asystenta płatności w aplikacji mobilnej?
-
Jeśli chcesz abyśmy przygotowywali dla Ciebie propozycje w Asystencie płatności:
- w serwisie transakcyjnym
Zaloguj się do serwisu transakcyjnego. Wybierz Panel Ustawień > Asystent płatności > Włącz propozycje od Asystenta płatności.
- w aplikacji mobilnej
Zaloguj się na konto w aplikacji mobilnej. Wybierz z głównego menu Ustawienia > Powiadomienia > Propozycje na bazie historii operacji.
-
-
3.
Dlaczego nie dostaję żadnej propozycji płatności?
-
Propozycje płatności prezentowane są klientom, którzy regularnie opłacają swoje rachunki. Propozycje pojawią się po 3 miesiącach np. opłacania rachunków w mBanku (jeśli Asystent płatności nie został wcześniej wyłączony)
-
-
4.
Na jakiej podstawie przygotowujecie dla mnie propozycje płatności?
-
Jeśli zrobisz 3 płatności (np. przez 3 kolejne miesiące), przypomnimy Ci o tej płatności w kolejnym miesiącu. Nie dostaniesz propozycji Asystenta płatności np. o serii przelewów, zleceniach stałych czy poleceniu zapłaty.
-
-
5.
Co mogę zrobić, aby nie otrzymywać propozycji płatności do danego odbiorcy?
-
Każdą propozycję płatności możesz odrzucić. Wystarczy, że klikniesz: Odrzuć.
-
-
6.
Nie chcę otrzymywać powiadomień w aplikacji mobilnej i wiadomości w serwisie transakcyjnym. Jak mogę je wyłączyć?
-
Możesz zrezygnować z powiadomień:
- w serwisie transakcyjnym: Ustawienia >Asystent płatności > Włącz/Wyłącz powiadomienia do propozycji Asystenta płatności.
- w aplikacji mobilnej wybierz: Ustawienia > Powiadomienia > Powiadomienia od Asystenta płatności > Propozycje na bazie historii operacji
-
-
7.
Czy mogę zmienić dane płatności?
-
Tak, wystarczy że z listy płatności wybierzesz płatność, którą chcesz edytować, naciśniesz sprawdź i zatwierdź. Zobaczysz wypełnioną formatkę na której możesz zmienić tytuł przelewu, jego datę oraz kwotę.
-
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek