Wygodne płatności z BLIKIEM

Wystarczy aplikacja mobilna mBanku i już możesz wygodnie korzystać z BLIKA. Każdą transakcję bezpiecznie potwierdzisz jednorazowym kodem BLIK.

 

Szybkie zakupy w internecie bez logowania do banku. Wystarczy przepisać lub skopiować kod BLIK

 

Nie szukaj karty, wypłacaj gotówkę wygodnie BLIKEM.

 

Rozliczaj się ze znajomymi za pomocą natychmiastowego przelewu na numer telefonu BLIK.

 

Nie trać czasu na szukanie portfela. Zapłać w sklepie BLIKIEM.

Ruszyła BLIKOMANIA!

  • Do wygrania w loterii BLIKA jest codziennie 135 nagród po 100 zł i co miesiąc nagroda główna w wysokości 100 tysięcy zł. W puli ponad
    2 000 000 zł.

  • Nie każ szczęściu czekać, zarejestruj się na www.blikomania.pl już dziś.

  • Korzystaj z BLIKA i zgarniaj nagrody!

    Trzymamy kciuki!

Co zrobić aby wygrać nagrody?

1. Zarejestruj się na stronie www.blikomania.pl

2. Potwierdź swój udział w loterii - wykonaj transakcję rejestracyjną w wysokości 1 zł na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.

3. Korzystaj z BLIKA - płać BLIKIEM w sklepach internetowych lub stacjonarnych, rób przelewy na telefon BLIK, wypłacaj BLIKIEM z bankomatu.

Zgłoszenia do loterii trwają od 02.08.2021 r. do 28.11.2021 r.

Jak płacić i wypłacać BLIKIEM?

 

W bankomacie, na stronie sklepu online wybierz BLIK lub potwierdź sprzedawcy przy kasie, że chcesz zapłacić BLIKIEM.

 


1.
Wybierz ikonę BLIKA w aplikacji mobilnej.

 


2.
Przepisz lub skopiuj otrzymany 6-cyfrowy kod BLIK, aby potwierdzić transakcję.

 


3.
Potwierdź wykonanie transakcji w telefonie

BLIK – płać i wypłacaj bez karty. 



kliknij i zobacz
, jakie to proste!

Sprawdź jak szybko i wygodnie skorzystasz z BLIKA

 

Jak wykonać przelew na numer telefonu BLIK?

więcej na temat Jak wykonać przelew na numer telefonu BLIK?
 

Jak wysłać prośbę o przelew BLIK?

więcej na temat Jak wysłać prośbę o przelew BLIK?
 

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

więcej na temat Jak płacić BLIKIEM w internecie?

A może jeszcze nie masz aplikacji mBanku? Pobierz ją za darmo!

 

     

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei z usługami Google. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

To nie jest oferta.

Limity transakcji BLIK:
 

Rodzaj transakcji

Limit domyślmy

Maksymalny limit dzienny

Transakcje BLIK (przy wykorzystaniu kodu BLIK)

Kwotowy: 2 000 zł, jeśli pierwszy raz zainstalowałeś aplikację po 22.04.2020

Ilościowy: 10 przelewów dziennie

Kwotowy 10 000 zł

Ilościowy: 9 999 przelewów dziennie

 

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Czego potrzebuję, aby korzystać z BLIKA?

    • Potrzebujesz jedynie telefonu z aplikacją mobilną mBanku i dostępu do internetu.

      Aplikację mBanku zainstalujesz na telefonie z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 5.0 lub iOS 11.0 lub nowsze.

  •  

    Czy zapłacę BLIKIEM bez logowania do aplikacji?

    • Tak, możesz płacić w sklepach stacjonarnych do 50 zł bez podawania numeru PIN do aplikacji.

      Jak to zrobisz:

      Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wejdź w „Ustawienia - Ustawienia BLIK”. Zaznacz opcję „Szybka płatność” i zatwierdź zmiany PIN-em do aplikacji.

      Transakcje w sklepach powyżej 50 zł nadal będziesz potwierdzać PIN-em. Tak samo transakcje w internecie oraz wypłaty z bankomatów.

  •  

    Jakie są limity płatności BLIKIEM i jak je zmienię?

    • Dla płatności BLIKIEM obowiązują tylko limity dzienne. Ich aktualne wykorzystanie sprawdzisz w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK

       

      Domyślnie ustawione limity BLIK:

        • codziennie możesz zrobić 10 płatności (zakupy internetowe, wypłaty w bankomatach, płatności w sklepach), na łączną kwotę:
          • 1000 zł - gdy do 22 kwietnia 2020 r. chociaż raz zainstalowałeś aplikację mobilną, która umożliwia płatności BLIK
          • 2000 zł - gdy 23 kwietnia 2020 r. lub później po raz pierwszy zainstalujesz aplikację mobilną, która umożliwia płatności BLIK
        • 5 razy dziennie możesz zrobić przelew na telefon (dotyczy również prośby o przelew); maksymalna kwota na jaką możesz zrobić pojedynczy przelew na telefon to 1000 zł i nie można jej podwyższyć

       

      Powyższe limity BLIK zmienisz:

        • w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity i autoryzacje.
        • na czacie. Zmianę zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub kodem SMS. Jeśli połączysz się na czacie z aplikacji mobilnej, dodatkowo poprosimy Cię o zatwierdzenie operacji PIN-em, którego używasz w aplikacji mobilnej
        • podczas rozmowy z konsultantem mLinii (pod numerem +48 42 6 300 800). Przed połączeniem przygotuj identyfikator i telekod. Będą Ci potrzebne do identyfikacji.

       

      Telekod to ustalone przez ciebie, 6-cyfrowe hasło do kontaktu telefonicznego. Jeśli go nie pamiętasz, nowy telekod ustalisz w serwisie transakcyjnym: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Telefon.  Jeżeli masz trudności z dostępem do serwisu, skorzystaj z tych wskazówek.

       

      Limitów BLIK nie zmienisz jeśli zadzwonisz na mLinię z aplikacji mobilnej.

       

      Dodatkowo możesz 3 razy dziennie skorzystać z szybkich płatności do 50 zł (bez logowania i PIN-u, w sklepach stacjonarnych) - możesz je w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK > Transakcje BLIK > Szybka płatność

Nota prawna

Loteria promocyjna pod nazwą „Blikomania” trwa od 02.08.2021 r. do 17.01.2022 r. Okres ten uwzględnia postępowanie reklamacyjne. Zgłoszenia do Loterii mogą być przesyłane od 02.08.2021 r. do 28.11.2021 r. Organizatorem loterii promocyjnej pod nazwą „Blikomania” jest Polski Standard Płatności Sp. z o. o.

Uczestnikami mogą być zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby małoletnie, które ukończyły lat 13 oraz przesłały do Organizatora skan lub fotokopię pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego, przesłanej do Organizatora w postaci elektronicznej, na uczestnictwo w Loterii na adres kontakt@blikomania.pl, które spełniły łącznie następujące warunki:
- są Użytkownikami BLIKA,
-przesłały do Organizatora formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej www.blikomania.pl w zakładce „Rejestracja” wprowadzając do tego formularza swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego do kontaktu z Uczestnikiem, nazwę banku/aplikacji bankowej,
- zaakceptowały postanowienia Regulaminu poprzez oświadczenie woli składane przy przesyłaniu Zgłoszenia,
- upoważniły bank będący wydawcą aplikacji mobilnej wskazanej w zgłoszeniu do Loterii do przekazania do Polskiego Standardu Płatności sp. z o.o. („PSP”) informacji chronionych tajemnicą bankową w zakresie obejmującym potwierdzenie wykonania przez Uczestnika Transakcji BLIK zrealizowanych w okresach objętych losowaniami organizowanymi w ramach Loterii pod nazwą „BLIKOMANIA
- potwierdziły przystąpienie do Loterii poprzez aktywację linku przesłanego przez Organizatora na adres e-mail Uczestnika wskazany w Zgłoszeniu i poprzez stronę www.blikomania.pl zrealizowały następnie transakcję rejestracyjną BLIK w kwocie 1 zł (jeden złoty) na rzecz Fundacji), oznaczoną w historii operacji Użytkownika BLIKA tytułem płatności „Transakcja Rejestracyjna w BLIKOMANII [kod alfanumeryczny]”

W Loterii uwzględniane są Transakcje BLIK wykonane przez Uczestnika, od momentu otrzymania przez Uczestnika wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakończenia rejestracji w Loterii, jako zapłata za towary lub usługi nabywane z wykorzystaniem serwisów i platform umożliwiających realizację płatności z wykorzystaniem sieci Internet, zapłata w sklepach stacjonarnych oraz punktach sprzedaży automatycznej, wpłaty gotówkowe w urządzeniach akceptujących, wypłaty gotówkowe oraz natychmiastowe przelewy BLIK bezpośrednio na numer telefonu innego Użytkownika BLIKA.
Nagrodami w loterii są:
- 4 nagrody główne (miesięczne) o wartości 100.000 zł powiększone o kwotę 11.110 zł. W celu uniknięcia wątpliwości łączna kwota nagrody wynosi 111.110 zł.
- 16065 nagród pieniężnych dziennych o wartości 100 zł każda. Do każdego losowania przypisanych jest 135 nagród dziennych.

Uczestnik, może wygrać w Loterii więcej niż jedną nagrodę, z wyjątkiem nagrody głównej (nagrody miesięcznej) kiedy to Zwycięzcą Loterii można zostać tylko raz.

Szczegółowe warunki Loterii, w tym terminy i zasady losowań oraz sposób i termin ogłoszenia wyników, znajdują się w regulaminie w „REGULAMINIE LOTERII PROMOCYJNEJ POD NAZWĄ „Blikomania” dostępnym pod adresem www.blikomania.pl

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje dotyczące usług płatniczych oraz systemu płatności BLIK znajdują się w Regulaminie rachunków dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ oraz w Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na stronie https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/uslugi-platnicze/regulamin/

Kopiowanie kodu BLIK dostępne jest w aplikacji od wersji 3.34