Rozmowy z Ekspertem online w mBanku są dostępne bez dodatkowych opłat, przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Wybór sposobu kontaktu jest dowolny i zależny od Ciebie

Połączenie wideo

Domyślnie, klient łączący się z ekspertem ma wyłączoną kamerę - zachowuje jednak widok konsultanta. W każdej chwili można  jednak zmienić ustawienia i włączyć przekaz wideo ze swojej strony.

Połączenie audio

Po nawiązaniu połączenia  klient zobaczy ekran z wizerunkiem eksperta. Dzięki tej formie komunikacji, konsultant pomoże w realizacji wszystkich dyspozycji i operacji finansowych realizowanych za pośrednictwem mLinii.

 

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Eksperta online?

Tylko w tym kanale, bez wychodzenia z domu, możesz odwiedzić naszą wirtualną placówkę. Umożliwiamy Ci nieograniczoną dostępność eksperta wobec tradycyjnego modelu obsługi w bankowym oddziale. Ekspert online dopasuje ofertę do twoich potrzeb i przedstawi szczegóły dotyczące twoich finansów.


Czy mogę podejrzeć treści zakończonej rozmowy?

Po zakończonej rozmowie zobaczysz przycisk „Podgląd czata”, który pozwala podejrzeć treść rozmowy. Przycisk „Zapisz” umożliwi zachowanie treści czata, a także przesłanych plików oraz linków w formacie PDF. Dzięki temu w każdej chwili możesz sięgnąć po ważne informacje.


Czy mogę zmienić sposób prowadzenia rozmowy?

Podczas jednego połączenia z bankiem możesz prowadzić rozmowy zarówno na czacie oraz wideo czy audio, wszystko dla Twojej wygody, w każdym momencie, kiedy tego potrzebujesz możemy przełączyć cię do rozmowy audio/wideo. 


Czy podczas rozmowy z Ekspertem online mogę się identyfikować za pomocą aliasu?

Tak, w trakcie połączenia wideo/audio/czat udostępniamy Ci możliwość identyfikowania się przy użyciu identyfikatora i hasła lub aliasu i hasła.


Podtrzymanie sesji.

W przypadku problemów technicznych, np. po stronie twojego dostawcy Internetu, zadziała system podtrzymania sesji.


Obraz konsultanta przycina się lub zawiesza.

Najczęstszą przyczyną tego problemu jest niewystarczająca przepustowość, zbyt duże opóźnienie na łączu internetowym lub duże obciążenie stacji.

W celu poprawienia tego stanu należy wyłączyć inne aplikacje oraz ograniczyć aktywność sieciową (np. wyłączyć programy do ściągania plików bądź odtwarzacze materiałów multimedialnych w Internecie).

Jeśli komputer, z którego korzystasz wykorzystuje inny system niż Windows XP, Windows 7 lub Windows 8, Windows 10, mogą pojawiać się problemy z przekazem wideo.

Aby zminimalizować wpływ problemów należy zainstalować najnowsze aktualizacji dla systemu operacyjnego. Pełną listę wspieranych systemów operacyjnych znajdziesz na stronie o usłudze Ekspert online.


Mimo podłączenia zestawu słuchawkowego do komputera dźwięk nie jest przekazywany przez słuchawki.

W celu zmiany urządzenia wyjściowego, należy wybrać ikonę konfiguracji w lewym dolnym rogu ekranu i wskazać odpowiednie urządzenie. W przypadku braku takiej możliwości należy w panelu sterowania wybrać „Dźwięki i urządzenia audio” i na zakładce „Audio” wskazać odpowiednie urządzenie domyślne z listy rozwijanej.

 

 

Rekomendowane ustawienia i parametry do korzystania z usługi Ekspert online

System operacyjny:

  • Windows XP
  • Windows 7
  • Windows 8, 8.1
  • Windows 10
  • Mac OS X (Intel) - wersje wspierające SL
  • Wersje OSX supportowane przez MS w kontekście SL (MacOS 10.5.7 +, w przeglądarce Safari 4+)

                                                                                         
Przeglądarka internetowa:

  • Internet Explorer 9
  • Google Chrome – najnowsza dostępna wersja
  • Mozilla Firefox – najnowsza dostępna wersja
  • Safari 4 i kolejne na MacOSX
  • Microsoft Egde - najnowsza dostępna wersja


HTML5:

Aplikacja w wersji HTML-5 wspierana jest na przeglądarce Chrome od wersji 39, Firefox od wersji 46, Egde na następujących systemach operacyjnych: Windows XP SP3, Windows 7, Vista, Windows 8.0, Windows 8.1. Na tych przeglądarkach nie wymagamy instalowania żadnych dodatkowych pluginów do prawidłowego przebiegu rozmowy.


Microsoft Silverlight:

Dla starszych wersji przeglądarek Internet Explorer, Firefox oraz Safari wymagamy zainstalowania wtyczki MS SilverLight. Zobacz jak zainstalować wtyczkę Silverlight.


Łącze internetowe:

Dla prowadzenia rozmów wideo rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 1,5 Mbps. Dla prowadzenia rozmów audio rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 256 kbps. Do prowadzenia rozmów z ekspertami banku wymagany jest dostęp do portu sieciowego 4504. Jeżeli przy próbie nawiązania połączenia zobaczysz komunikat informujący o niewłaściwej konfiguracji połączenia sieciowego, oznacza to jego blokadę poprzez ustawienia routera lub zapory ogniowej (firewalla). Port ten może być również zablokowany przez dostawcę usług internetowych lub administratora sieci. Jeśli korzystasz z połączenia internetowego w sieci firmowej, upewnij się, że ma ona otwarty port 4504.


Kamera i mikrofon:

Do przeprowadzenia rozmowy z Ekspertem online wystarczą mikrofon i głośniki wbudowane lub podłączone do komputera. Rekomendujemy korzystanie z słuchawek z mikrofonem w celu uzyskania najlepszej jakości rozmów. Kamera i mikrofon powinny być podłączone do Twojego komputera jeszcze przed próbą nawiązania połączenia z ekspertem. Odłączanie i podłączanie urządzeń w trakcie rozmowy może powodować błędy i utratę obrazu lub fonii. Pamiętaj, że przy każdym połączeniu mikrofon i kamera, z których korzystasz są domyślnie wyłączone. Aby włączyć przekaz głosu lub obrazu z Twojego komputera uaktywnij urządzenia za pomocą przycisków z symbolem kamery i mikrofonu w oknie rozmowy z Ekspertem online. Przy pierwszym uruchomieniu i próbie włączenia mikrofonu lub kamery, przeglądarka poprosi o zgodę na dostęp do urządzeń zainstalowanych na Twoim komputerze.

  • szyfrowanie połączenia przez protokół SSL
  • operacje finansowe tylko po zalogowaniu do systemu transakcyjnego
  • wszystkie operacje finansowe potwierdzone za pomocą hasła SMS lub listy haseł jednorazowych
  • nagrywanie rozmów w celu zachowania bezpieczeństwa dla klientów mBanku

Masz problem lub pytanie?

Uzyskaj odpowiedzi w kilka minut!

Porozmawiaj z ekspertem 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat