Rozmowy z Ekspertem online w mBanku są dostępne bez dodatkowych opłat, przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Wybór sposobu kontaktu jest dowolny i zależny od Ciebie

Połączenie wideo

Domyślnie, klient łączący się z ekspertem ma wyłączoną kamerę - zachowuje jednak widok konsultanta. W każdej chwili można  jednak zmienić ustawienia i włączyć przekaz wideo ze swojej strony.

Połączenie audio

Po nawiązaniu połączenia  klient zobaczy ekran z wizerunkiem eksperta. Dzięki tej formie komunikacji, konsultant pomoże w realizacji wszystkich dyspozycji i operacji finansowych realizowanych za pośrednictwem mLinii.

 

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Eksperta online?

Tylko w tym kanale możesz bez wychodzenia z domu odwiedzić naszą wirtualną placówkę. Umożliwiamy Ci nieograniczoną dostępność eksperta wobec tradycyjnego modelu obsługi w bankowym oddziale. Ekspert online dopasuje ofertę do twoich potrzeb i przedstawi szczegóły dotyczące twoich finansów.

 

Obraz konsultanta przycina się lub zawiesza

  • Najczęstszą przyczyną tego problemu jest niewystarczająca przepustowość, zbyt duże opóźnienie na łączu internetowym bądź duże obciążenie stacji.
  • W celu poprawienia tego stanu należy wyłączyć inne aplikacje oraz ograniczyć aktywność sieciową (np. wyłączyć programy do ściągania plików bądź odtwarzacze materiałów multimedialnych w Internecie).
  • Jeśli komputer, z którego korzystasz wykorzystuje inny system niż Windows XP, Windows 7 lub Windows 8, mogą pojawiać się problemy z przekazem wideo.
  • Aby zminimalizować wpływ problemów należy zainstalować najnowsze aktualizacji dla systemu operacyjnego. Pełną listę wspieranych systemów operacyjnych znajdziesz na stronie o usłudze Ekspert online.

 

Mimo podłączenia zestawu słuchawkowego do komputera dźwięk nie jest przekazywany przez słuchawki

W celu zmiany urządzenia wyjściowego, należy wybrać ikonę konfiguracji w lewym dolnym rogu ekranu i wskazać odpowiednie urządzenie. W przypadku braku takiej możliwości należy w panelu sterowania wybrać „Dźwięki i urządzenia audio” i na zakładce „Audio” wskazać odpowiednie urządzenie domyślne z listy rozwijanej.

 

Na liście tematów pomocy w obsłudze nie mogę znaleźć informacji o nowych produktach

Na liście tematów pomocy pojawiają się tylko najistotniejsze opcje, odnoszące się do posiadanych przez Ciebie produktów i usług.
W celu uzyskania informacji o nowych produktach, połącz się w Ekspertem online.

Rekomendowane ustawienia i parametry do korzystania z usługi Ekspert online

System operacyjny:

  • Windows XP
  • Windows 7
  • Windows 8
  • Mac OS X (Intel) - wersje wspierające SL
  • Wersje OSX supportowane przez MS w kontekście SL (MacOS 10.5.7 +, w przeglądarce Safari 4+)

 

Przeglądarka internetowa:

  • Internet Explorer 9
  • Google Chrome – najnowsza dostępna wersja
  • Mozilla Firefox – najnowsza dostępna wersja
  • Safari 4 kolejne na MacOSX

 

Microsoft Silverlight:

Do korzystania z usługi Ekspert online wymagana jest instalacja wtyczki Microsoft Silverlight w wersji 5. Zobacz jak zainstalować wtyczkę Silverlight.

 

HTML5:

Aplikacja w wersji HTML-5 wspierana będzie na przeglądarce Chrome w wersjach: 39 oraz nowszych, na następujących systemach operacyjnych: Windows XP SP3, Windows 7, Vista, Windows 8.0, Windows 8.1

 

Łącze internetowe:

Dla prowadzenia rozmów wideo rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 1 Mbps. Dla prowadzenia rozmów audio rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 256 kbps. Do prowadzenia rozmów z ekspertami banku wymagany jest dostęp do portu sieciowego 4504. Jeżeli przy próbie nawiązania połączenia zobaczysz komunikat informujący o niewłaściwej konfiguracji połączenia sieciowego, oznacza to jego blokadę poprzez ustawienia routera lub zapory ogniowej (firewalla). Port ten może być również zablokowany przez dostawcę usług internetowych lub administratora sieci. Jeśli korzystasz z połączenia internetowego w sieci firmowej, upewnij się, że ma ona otwarty port 4504.

 

Kamera i mikrofon:

Do przeprowadzenia rozmowy z Ekspertem online wystarczą mikrofon i głośniki wbudowane lub podłączone do komputera. Rekomendujemy korzystanie z słuchawek z mikrofonem w celu uzyskania najlepszej jakości rozmów. Kamera i mikrofon powinny być podłączone do Twojego komputera jeszcze przed próbą nawiązania połączenia z ekspertem. Odłączanie i podłączanie urządzeń w trakcie rozmowy może powodować błędy i utratę obrazu lub fonii. Pamiętaj, że przy każdym połączeniu mikrofon i kamera, z których korzystasz są domyślnie wyłączone. Aby włączyć przekaz głosu lub obrazu z Twojego komputera uaktywnij urządzenia za pomocą przycisków z symbolem kamery i mikrofonu w oknie rozmowy z Ekspertem online. Przy pierwszym uruchomieniu i próbie włączenia mikrofonu lub kamery, Silverlight poprosi o zgodę na dostęp do urządzeń zainstalowanych na Twoim komputerze. Zaznacz opcję „Zapamiętaj moją odpowiedź”, aby uniknąć ponawiania tego pytania w przyszłości. Uprawnienia aplikacji Silverlight możesz zmienić w zakładce „Uprawnienia”. W tym celu kliknij prawym klawiszem myszki w obrębie okna Eksperta online i wybierz „Silverlight” lub uruchom Silverlight z Menu Start i wybierz zakładkę „Uprawnienia”.

  • szyfrowanie połączenia przez protokół SSL
  • operacje finansowe tylko po zalogowaniu do systemu transakcyjnego
  • wszystkie operacje finansowe potwierdzone za pomocą hasła SMS lub listy haseł jednorazowych
  • nagrywanie rozmów w celu zachowania bezpieczeństwa dla klientów mBanku

Masz problem lub pytanie?

Uzyskaj odpowiedzi w kilka minut!

Porozmawiaj z ekspertem 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat