powrót

Nasze logo - wciąż to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata

Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Niektórzy z Was zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy identyfikacji wizualnej banku będą dzięki nim bardziej czytelne.

 

Nowe logo



Co się zmieniło?

  • Zastosowaliśmy nową bezszeryfową czcionkę, która została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o cyfrowych nośnikach.
  • Zastosowaliśmy nowe odcienie dobrze już znanych kolorów banku. Teraz są one zgodne ze standardami WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Nie męczą oczu i są bardziej czytelne dla osób niedowidzących.
  • Uporządkowaliśmy układ kolorowych pasków. Każdy z nich ma tę samą liczbę kolorów i proporcje.
  • Uprościliśmy nasze logo. Od teraz przyjmuje ono formę prostokąta. Wcześniej korzystaliśmy też z logotypów w formie ikon (np. kuli ziemskiej czy smartfonu). Ikony z paskami pozostaną częścią standardu graficznego banku, ale nie będą już pełnić roli logotypu.


 

Tagi:

mBank, logo