powrót

Dwudniowa przerwa w dostępie do banku

W dniach 17-19 października (w godzinach od 00:00 w dniu 17.10 do godz. 06:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.

W poniedziałek, 19 października klientom dawnego MultiBanku i Private Banking udostępniony zostanie serwis transakcyjny mBanku. Jest to ostatni, wcześniej zapowiadany, etap integracji wyżej wymienianych marek pod wspólnym szyldem. Dzięki temu wszyscy klienci banku będą mieli dostęp do tych samych, innowacyjnych rozwiązań.

Udostepnienie serwisu polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi, co skutkuje koniecznością ich wyłączenia.

W związku z tym uprzejmie informujemy, że w dniach 17-19 października (w godzinach od 00:00 w dniu 17.10 do godz. 06:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.

W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku oraz aplikacja mobilna, a także system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów oraz wpłat na rachunki. mLinia banku oraz otwarte w weekend placówki będą dostępne w trybie informacyjnym.
 

Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty klientów mBanku będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00, a dla klientów dawnego MultiBanku i Private Banking w sobotę: 2:00-5:00, w niedzielę: 1:00-4:00

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.

Szczegółowe informacje na temat zmiany serwisu dla klientów dawnego MultiBanku i Private Bankingu znaleźć można na stronie mBank.pl/nowy-serwis 

Podsumowanie
Karty płatnicze i bankomaty – dostępne (z wyjątkiem: dla klientów mBanku: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00, dla klientów dawnego MultiBanku i Private Banking: sobota: 2:00-5:00, niedziela: 1:00-4:00)
mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym
Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym
Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym
Serwis transakcyjny – niedostępny
Aplikacja mobilna – niedostępna
Usługa SMS – niedostępna
Wpłatomaty – niedostępne
 

Tagi:

mBank, przerwa