powrót

mBank nie realizuje mailingu do swoich klientów, dotyczącego aktualizacji informacji

Uprzejmie informujemy, że mBank nie realizuje mailingu do swoich klientów, dotyczącego aktualizacji informacji na temat rachunku.

Jeśli użytkownik otrzyma komunikat o konieczności aktualizacji informacji na koncie, prosimy o niezwłoczny kontakt z bankiem oraz przeskanowanie komputera lub innych urządzeń programem antywirusowym. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że jedno z urządzeń, z którego klient loguje się do bankowości elektronicznej, zostało zainfekowanie wirusem typu Trojan. Otrzymanie maila (przykład poniżej) może wiązać się z próbą wyłudzenia danych osobowych.

Poniżej przykładowy komunikat wraz z treścią, wysyłany z adresu udającego nie istniejący w mBanku alias: service.noreply@mbank.pl

Bezpieczny mBank

Treść:
Szanowny Kliencie nasz system zabezpieczen wykrył niezwykłej aktywnosci na koncie aby ja odzyskac musisz zaktualizowacinf na koncie
1. kliknij w ponizszy link i otwórz bezpieczne okno przeglądarki
2. potwierdz ze jesteswłascicielem konta, a nastepniepostepuj zgodnie z instrukcją
3. potwierdzic wszystkie informacje
4. dostep do konta jak zwykle

Poniżej link
aktualizowac teraz
powazaniem

mBank

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących tej lub innej korespondencji do dyspozycji klientów są doradcy mBanku, dostępni są pod całodobowym numerem mLinii: 801 300 800 oraz w placówkach na terenie całej Polski.

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej.