powrót

Zaginął Twój dowód osobisty? Teraz możesz zastrzec go w serwisie transakcyjnym

Zagubiony lub skradziony dowód osobisty może przysporzyć sporo problemów i przyprawić jego właściciela o prawdziwy zawrót głowy. Jego utrata wiąże się z załatwieniem spraw urzędowych i wyrabieniem nowego dokumentu. To również zagrożenie wykorzystania go przez osoby trzecie. Na Twoje dane może zostać zamówiony np. telefon na abonament czy inna usługa, a nawet zaciągnięty kredyt.

Dlatego jeśli Twój dowód skradziono, jego brak zgłoś na komisariacie policji. Pamiętaj jednak, że policja nie możliwości zastrzeżenia dokumentu.
Bez względu na to czy dokument Ci skradziono, czy może go zgubiłeś, kolejnym krokiem, który należy podjąć, jest poinformowanie o utracie dokumentu najbliższego organu gminy lub właściwą ze względu na miejsce pobytu polską placówkę konsularną. Jedynie w taki sposób możesz otrzymać potwierdzenie o utracie dowodu osobistego, którym możesz posługiwać się do czasu wydania nowego dokumentu.

Ważnym elementem jest zawiadomienie banku. Teraz mozesz zrobić to bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Bez względu na to czy jesteś na wakacjach, w podróży służbowej czy właśnie wróciłeś z zakupów, a Twój dowód zaginął – musisz działać szybko.
Utratę dowodu zgłosisz przez nasz serwis transakcyjny.

Jak zastrzec dowód w serwisie?
Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wybierz kolejno: Pasaż -> Usługi -> Dyspozycje -> Kategorie -> rachunki -> Zastrzeżenie. Złóż dyspozycję. Usługa jest całkowicie bezpłatna, szybka, a znacznie wpłynie na bezpieczeństwo Twoich finansów.
 
Zastrzeganie dowodu - serwis transakcyjny

Zastrzeganie dowodu - serwis transakcyjny

Zastrzeganie dowodu - serwis transakcyjny

Kategorie:

Oferta indywidualna