powrót

mBank CompanyNet - udostępnienie nowego modułu - Archiwum

Szanowni Państwo,

W dniu 3 marca 2014 roku, w systemie mBank CompanyNet zostanie udostępniony nowy moduł - Archiwum. Oczekujemy, że wdrożenie modułu i związanych z nim procesów archiwizacji i optymalizacji usprawni Państwa bieżącą pracę w systemie, a z drugiej strony otworzy nowe możliwości rozwoju oraz dalszego uatrakcyjnienia oferty mBank CompanyNet.

Moduł Archiwum zapewni Państwu informacje:

- archiwalnych zleceniach (zaksięgowanych i odrzuconych) przeniesionych z modułu Zleceń oraz
- archiwalnych operacjach przeniesionych z modułu Rachunki.

Dodatkowo, będą Państwo mogli dokonać własnej parametryzacji modułu Archiwum, która pozwoli ustawić krótszy niż standardowo okres przechowywania Państwa operacji i zleceń podlegających archiwizacji.
Poniżej przekazujemy najważniejsze informacje dotyczące modułu Archiwum:

Operacje i zlecenia
Standardowo, operacje wykazane na Państwa rachunkach w module Rachunki będą prezentowane maksymalnie przez 2 lata od daty ich zaksięgowania. Starsze operacje będą przenoszone i przechowywane w module Archiwum nie dłużej niż 6 lat od ich zaksięgowania. Po tym czasie operacje takie będą bezpowrotnie usuwane z systemu.

Zlecenia zaksięgowane i odrzucone będą standardowo dostępne w module Zleceń, o ile nie skorzystają Państwo z opcji własnej parametryzacji i nie ustawią procesu przenoszenia tych zleceń do modułu Archiwum. Niezależnie od wyboru miejsca ich przechowywania, zlecenia takie będą prezentowane w systemie 1 rok od daty zaksięgowania lub odrzucenia. Po tym czasie zostaną bezpowrotnie usunięte z systemu.
Pozostałe zlecenia z modułu Zleceń, tj. niezaksięgowane i nieodrzucone, będą usuwane z systemu, o ile ich status nie zmienił się w przeciągu 2 lat, a termin daty realizacji uległ przedawnieniu.
Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi funkcjonalnościami nowego modułu, szczegółowo opisanymi w dokumencie.

Dostęp do modułu i opłaty
Wnioskowanie o dostęp/zgłoszenie rezygnacji z modułu Archiwum jest możliwe poprzez wypełnienie formularza „Zmiana uprawnień w ramach systemu mBank CompanyNet”, dostępnego po zalogowaniu do platformy. Nadanie czy też rezygnacja z dostępu do modułu nie wpływa na mechanizm przechowywania i przenoszenia danych do niego.

Korzystanie z modułu Archiwum jest bezpłatne do 30 czerwca 2014 roku. Pierwsze opłaty za usługę będą pobierane po zakończeniu okresu promocyjnego, tj. od lipca 2014 r., w wysokości zgodnej z Tabelą Opłat i Prowizji dla modułów płatnych mBank CompanyNet.
Departament Bankowości Transakcyjnej

Kategorie:

MSP i Korporacje