powrót

Zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.

mBank S.A. informuje, że wprowadza zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”, polegające na:

1. wprowadzeniu przepisów dotyczących udostępnienia Klientom modułu Archiwum,
2. aktualizacji przepisów dotyczących szczególnych zasad realizacji przekazów pocztowych,
3. przygotowaniu dodatkowego załącznika do Karty uprawnień Klienta systemu mBank CompanyNet z wyjaśnieniami przypisów i skrótów (objaśnień) stosowanych w kartach konfiguracji,
4. wprowadzeniu w Karcie użytkownika systemu mBank CompanyNet, w części dotyczącej Gotówki, opcji „Lista konwojentów Banku”.

W przypadku Państwa pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.

Jednolity tekst Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.” znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.
 

Kategorie:

MSP i Korporacje