powrót

Zmiany w sposobie składania wniosków o wydanie opinii audytorskiej

19 listopada 2018 r. wprowadziliśmy możliwość składania wniosków o opinie audytorskie.

Szybko i wygodnie
Wnioski o wydanie opinii audytorskiej możecie teraz składać do nas on-line, za pośrednictwem platformy bankowości internetowej mBank CompanyNet.
Żeby to zrobić skorzystajcie z szablonu wiadomości pt. „Opinia audytorska”, który udostępniamy na platformie.
Wniosek przygotowany przez audytora podpiszcie zgodnie z zasadami reprezentacji w Waszej firmie (warunek konieczny). Skan wniosku załączcie do wiadomości. Nie wymagamy od Was dodatkowo wysłania tego wniosku w formie papierowej.

Co powinien zawierać wniosek?

  •  numer REGON klienta, którego wniosek dotyczy
  • upoważnienie dla mBanku do przekazania audytorowi informacji objętych tajemnicą bankową
  • adres e-mail audytora, na który mamy wysłać opinię audytorską

Wciąż możecie też korzystać z dotychczasowej, papierowej formy wnioskowania.
Przypominamy, że wnioski w formie papierowej, również muszą zawierać podpisy osób reprezentujących firmę oraz dane, które wskazujemy powyżej. Wnioski w formie papierowej wysyłajcie na adres:
mBank S.A, ul. Traktorowa 143, 91-203 Łódź z dopiskiem: „DOB-ZOK”.

Niezależnie od sposobu w jaki złożycie do nas wniosek, opinię do wskazanego audytora wysyłamy w wersji elektronicznej. Dokument podpiszemy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Taki dokument ma moc prawną i nie wymaga dodatkowo przekazania wersji papierowej. Opinię w formie papierowej wysyłamy wyłącznie do audytorów, którzy nie podali we wniosku adresu e-mail.

Prosimy, poinformujcie o zmianach swoich audytorów.

Kategorie:

MSP i Korporacje