powrót

Zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”

Od dn. 19.10.2020 r. zmieniamy Regulamin „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”:
 

  • zaktualizowaliśmy rozdział dot. bezpieczeństwa systemu CompanyNet oraz rozdział dot. zasad realizacji przekazów pocztowych,
  • uzupełniliśmy informacje dot. „białej listy”,
  • zmieniliśmy zapisy dot. podpisów elektronicznych. 


Dodatkowo:

  • w Karcie indywidualnych uprawnień do rachunków i zleceń uzupełniliśmy listę zleceń i formularzy/dokumentów elektronicznych,
  • zaktualizowaliśmy stronę internetową w Dyspozycji nadania/modyfikacji/usunięcia uprawnień do korzystania ze strony internetowej https://upload.mbank.pl/upload/ i obrazów dokumentów potwierdzenia odbioru w ramach przekazu pocztowego,
  • uprościliśmy Dyspozycję udostępnienia konwertera plików.


Jednolity tekst tego dokumentu znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.
 

Kategorie:

MSP i Korporacje